Written by Bella | June 15th, 2017

Sejak kebelakangan ini, penyanyi Shahir lebih terbuka untuk membicarakan tentang hubungan beliau bersama Erra Fazira. Shahir juga sudah menyatakan beliau kalau boleh tidak mahu melengahkan lagi perancangan untuk berkahwin dengan Erra.

Semalam, Shahir ada memuat naik foto beliau dan Erra dalam sebuah majlis berbuka puasa bersama. Mereka beruda hadir ke majlis berkenaan berpakaian warna hijau sedondon.

Foto mereka berdua yang kelihatan malu-malu bersama mencuri perhatian netizen. Boleh tahan juga lah pasangan ini kena usik.

Kami juga ingin mendoakan kebahagiaan Shahir dan Erra agar bertemu jodoh bersama. Kalau sudah serasi tidak salah untuk melangkah ke fasa seterusnya. Perbezaan umur juga bukanlah satu masalah untuk bahagia bersama.

27 responses to Foto Shahir Dan Erra Fazira Ketika Majlis Berbuka Puasa Curi Perhatian Netizen

  1. Bawang Besar says:

    Sedondon…..apakah?

    3

    1
    • poppy says:

      aku tak jeles…tapi nampak sangat macam makcik ngan anak buah … tapi kalau dah jodoh mcm zen n che ta kahwin lah jugak yer…

      17

      0
  2. Anonymous says:

    tetiba nampak erra cam sebaya je dengan shahir…sweet

    25

    4
  3. nampaktua says:

    nampak sgt adik & akaknya…oppsss…
    anyway, bak kata Ustaz Kazim…. Kalau Dah Jodoh….peace..

    5

    9
  4. Kuasa Allah says:

    tu ler kan klau Fattah ngan Fazura dh mcm2 cakap org, ini lbh terjauh tua tpi nmpk elok pun btul tu klau dh jdoh kn

    8

    1
  5. melati says:

    …dr pandangan saya Erra ni tarik tali sebab Shahir tk Kaya lew sgt, takut nanti org kater Erra ni kawin anak Ikan..!!! Shahir ni nk sgt dgn Erra sebab Erra ni Cantik & boleh dikatakan kaya lah juga..!! faham2 ajer lah….nyanyi pun dh bersepah bekas AF,….

    2

    10
    • Anonymous says:

      mane cik melati tau shahir tak kaya?

      5

      0
      • melati says:

        memang lew tak kaya Anon June 15 , 2017 at 2:22 pm.. Kalau Shahir pemain JDT …tak payah dia terhegeh lew kt Erra tu 10 x Cantik yg dtg..!!!

        2

        1
      • melati says:

        Lagi satu..!!! kalau lew Shahir tu berada ditempat JEP …tk payah lew si Shahir tu terkejar2 Janda Warga Mas tu…tgk Jep….!! waakakakakaka

        4

        3
        • Nephadora says:

          Ko tak payah la dok mengata org…dok lew lew tak habis2..mengeja pun tak reti nak mengata org

          1

          0
      • minah jambu suka saahara yaakop says:

        tak kaya btkpe asalkn jujur n idop sederhana..dua2 nak kena kerja jangan goyang kaki aje kt rumah…nanti bila kena cerai ngan laki rumah tkde duit tkde ..yg ada abok aje nak buat happe ..!

        4

        0
  6. Anonymous says:

    tak sesuaiiii

    10

    1
  7. veteran says:

    shahir ni ada iras arwah husin abu hasan pelakun veteran ayah faizal husin

    1

    0
  8. agaa 5c says:

    apasal muka erra sekarang? pelik sikit..

    3

    0
  9. Anonymous says:

    Waktu berbuka..Artis asyik kisah kemaruk celah kangkang,Drama dan kat luar pun sama je artis nie…sudah2la.Kawin je cepat2.

    6

    0
  10. Anonymous says:

    Dah tua sngt Erra nie hidung,gigi,dagu awat semua mancung?

    6

    0
  11. Anonymous says:

    dari sebelum erra kawen ngan emran, shahir gila kat erra. erra je jual mahal. sama cam dia jual mahal ngan hans isaac. something wrong erra ni

    1

    0
  12. And1 says:

    saya dapat bayangkan masa erra belakon filem Sembilu shahir masih sekolah darjah 3 bgtu..siap menonton wayang sembilu lg time tu..x sangka skrg bercinta pulak

    0

    0
  13. fed up says:

    jadi mcm ni sbb mulut korang la cam syial…pompan sanggup kawin dgn sapa2 je asal tak dicemuh sbg janda…padahal korang jgk tlg tanggung laki korang…yg tidak lagi menjanda gelar pulak boleh betina kat org tak berlaki…mmg tak sedar diri pmpan meleis ni…

    bila byk kes laki baru rogol anak pompan… boleh pulak cakap pompan blh survive tanpa laki…padahal orang tu kena mengadap segala mulut korang tu bercakap je tak berhenti..

    korang nak compare nekta dgn erra..erra mulut bukan semberono..lagi pun dia model pelakon dan penyanyi..nekta kecoh dgn gosip je dgn statement bimbo tak padan dgn tua dgn zaman viral ni..

    0

    0

Leave a Comment

Optional