Written by Bella | December 15th, 2015

Pembaca berita Buletin Utama TV3, Mior Abdul Malek Raiyani dan pengacara rancangan 999, Hazlin Hussain telah sah bergelar suami isteri hanya dengan sekali lafaz dalam satu majlis yang diadakan di Dewan Astana Era Mewah, Sungai Buloh pada 13 Disember lalu.

Pasangan ini mula berkenalan sewaktu sama-sama menuntut di UUM sekitar tahun 2003 dan mengikat tali pertunangan pada 8 Mac lepas.

Mior dan Hazlin merencana untuk berbulan madu di Eropah.

Berikut kami sertakan beberapa lagi foto sekitar majlis pernikahan mereka dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Sumber Foto: photoculture2009

40 responses to ( 46 FOTO) Sekitar Majlis Pernikahan Pengacara 999 Hazlin Hussain Dan Pembaca Berita Mior Abdul Malek

  1. Anonymous says:

    who???

    0

    0
  2. tulip hijau says:

    Tahniah. Semoga kekal hingga Jannah. Amin.

    0

    0
  3. tepung says:

    tahniah. aku paling suka pic yang mior tu pegang tangan mak die tu.

    0

    0
  4. senahtropikana says:

    yg naik wheelchair tu mazidul aakma sidik ke..dia kenapa..

    Tahniahh..senah xdan dok pikiaq pasai artis…hahahahaha

    0

    0
  5. emm says:

    cntik hazlin..

    0

    0
  6. Anonymous says:

    cantikk sama padan.. kualiti gambar pun cantik..

    0

    0
  7. Anonymous says:

    sape ni..harem x kenal.

    0

    0
  8. Anonymous says:

    sape ni…harem x kenal<< dowg pung lgi tak konai awk hihi,dowg masuk TV awk apa da..huhu..sy pong bru tgk tapi bca statment kt atas bru tau lh gakk

    0

    0
  9. salmah says:

    yg crita 999 tu.

    0

    0
  10. TV3 says:

    Diorang ni dua-dua pembaca berita TV3. Selalu digandingkan berdua untuk Buletin Utama. Dua minggu lepas diorang tiap-tiap malam berpasangan baca berita.

    Apalah! Tu pun tak kenal!

    0

    0
  11. Anonymous says:

    pembaca berita sampah di tv tiga suku.

    0

    0
    • peah says:

      tak baik cakap macam tu…kerana marahkan stesen tv diorang yang jadi mangsa….btw…tahniah lin & malek….best friend kenal 11 tahun sape sangka menjadi suami isteri…itulah dikatakan jodoh rahsia Allah..semoga kekal ke jannah…amin

      0

      0
  12. Peah says:

    Ye ke…TV 3 mmg xkan aku usik lah. Bayar astro mahal2…baik layan CNN atau Bernama. Berita lagi menarik, saksama dan adil. Asyik2 cium spender taik Pak Jib dan Semah tu ja kerja mereka.

    0

    0
    • nil says:

      Peah oiii…peah oiii,…
      dah tau tv3 tu astro@astro tu tv3…bakpa hang duk pi langgan…CNN atau Bernama pun depa beli tau…so apa cerrr..?
      kalau hang x langgan astro pun…hang duk guna indoor atau outdoor arial tv3 masih ada…
      watpa hang duk bisingnya….x suka jgn tontonlah…buat mcm i ni…memang x buka channel tv3 pun…cerita drama pun ntah pe2..berita pun bnyak yg mngampu..
      tapi awat duk teriaq kat depa 2 tu…depa 2 tu x salah pun…cari rezeki,..penerbit dan pengarah yg suh baca.
      tv1 dan tv2 lagi bnyak mangampu sebb gomen punya…hang x kata apa pun..sebb yg free,kan..hihihi…
      kita hidup ni mcm nilah no…kita duk suruh boikot jenama itu ini…tapi dlm diam kita beli juga,kan…

      0

      0
  13. CSN says:

    xsangka kn jodoh dekat aje. kata org d mna kta brada, jodoh kita mesti xkn jauh punya. Alhamdulillah, smoga kekal hingga Jannah. Amin

    0

    0
  14. is says:

    Tahniah Hazlin n Mior…sama cantik sama padan

    0

    0
  15. Jannah says:

    Tahniah hazlin dan mior. Xsangka kn jodoh itu dekat aje. Kata org d mna kita brada slalunya jodoh pon dkat situ2 je. Alhamdulillah, semoga kekal hingga JANNAH. Amin.

    0

    0
  16. wtv says:

    yg korg beriya marah knp? dieorg tu bekerja. jalankan tugas dan tanggungjawab. dieorg khabar kan segalanya atas dasar skrip. bukan atas dasar dieorg mengampu. korg tu yg ckp serupa tiga suku. at least dieorg makan gaji halal, bekerjaya. drpd kau? kaki mencaci. lifeless

    0

    0
    • senah says:

      Dorang ni memang tak ada life.. so, cari life lah dengan mencaci.. kesian jugak dgn org2 mcm ni.. jiwa tak pernah tenteram

      0

      0
  17. ramainya pembenci di sini..cuba bawa istighfar (:

    0

    0
  18. misha says:

    Tahniah, smoga kekal ke anak cucu & ke Jannah..

    tp nape tudung xtutup dada..

    pastu yg pengacara Wanita Hari Ini tu ( bj hijau ) ketat gilos bjnya..

    0

    0
  19. Micheal says:

    Ni la dia org melayu suke masuk cmpur tepi kain org sedangkn kain sendiri pun tak terjaga,yg baca berita tu pun org melayu,klau melayu jd pemimpin hncur dunia, org melayu ni mengatal buat anak haram dia thula,bknnye nk perthn kn negara sendiri,smpai sngup jd tali barut jepun,ni ke melayu bagus puih ada pemimpin pn mcm pukimak tk gune 1 sen pn melayu pun mcm pukimak penuh kt jail kat lokap pn melayu bikin malu je,g la wt anak haram bnyak2 ye melayu.pukimak betul melayu ni binatang pun lg baik.

    0

    0
  20. Nurul says:

    Wuuu my febret couple . SEmoga kekal kak lin ngan abg mior . Dpt baby comel² k . ?

    0

    0