Written by Bella | February 3rd, 2016

Senario, kumpulan lawak yang cukup popular sekitar tahun 90 an sehinggalah awal tahun 2000. Walaupun mereka tidak lagi mempunyai rancangan terbaru bersama, gelagat Lan Pet Pet, Azlee dan Wahid masih lagi diingati oleh orang ramai.

Bercerita mengenai ahli kumpulan Senario, baru-baru ini tersebar foto terbaru Wahid di Facebook yang diambil oleh peminatnya di Masjid Bandar Baru Putra Ipoh Perak.

Menurut beliau, Wahid sering berkunjung ke masjid berkenaan bagi mendengar ceramah agama dan kuliah ilmu.

Patutlah lama tidak lihat Wahid dikaca televisyen, Alhamdulillah hari ini banyak juga cerita positif tentang perubahan artis ke arah kebaikan. Semoga diberkati Allah SWT.

Sumber Berita: Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

29 responses to (FOTO) Lama Tidak Muncul Di Kaca TV : Wahid Senario Dalami Ilmu Agama

  1. adudu says:

    alhamdulillah. good news. semoga segala niat yg baik dipermudahkan Allah.

    0

    0
  2. kutu says:

    Dalami ilmu agama tapi apasal rambut macam pontianak.

    0

    0
  3. anakhantutersisih says:

    warak tak semestinya berjanggut atau berambut panjang..tp sunnah tu berjanggut..nabi pun berambut panjang paras bahu..

    0

    0
  4. Jamalishadat says:

    Berjanggut tu sunnah Nabi, rambut nabi pn panjang smpai paras bahu..
    mcm yg dikatakan Imam Ahmad rahimahullah taala ‘memanjangkan rambut itu adalah sunnah, seandainya kita mampu pasti kita sudah memanjangkannya. Akan tetapi hal ini perlu penjagaan dan perhatian.
    Di dalam kitab (Al-Mughni), dikatakan; Dan rambut manusia itu disukai seperti model rambut Nabi Sholallahu alaihi wa sallam, apabila panjang sampai ke bahu, dan apabila pendek sampai ke cuping telinganya. Kalau dipanjangkan tidak apa-apa.
    yang paling penting kemas,,dan tidak menyerupai wanita (berlawanan jantina)

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Apa benda la korang ni.. Ada je yg tak kena.

    0

    0
  6. QuHitamQuHitamBarulahHitammmuuaahh says:

    Alhamdulillah wahod dah berhijrah, korang yg keyboar warrior ni bila lagi nak berhijrah? Ke tau nak berbalah je… Huhuhuhu

    0

    0
  7. Anonymous says:

    rambut tu lulus tak. ko ghase???

    0

    0
  8. Hiks says:

    bagus lah dah tak masuk TV sebab dr zaman sinaran pasport kegemilangan saya tak nampak relevannya wahid dalam kumpulan senario tu. lawaknya serba tak kena.. my honest opinon. peace.

    0

    0
  9. Mooza says:

    suka tgk Fafau ngan Wahid jd pengacara dlm satu program dulu tapi tak ingat program apa

    0

    0
  10. Aku says:

    Rambut tu tak tahan. Macam serabai je. Dalami ilmu agama bagus dah tapi penampilan kena jaga gak. Biar kemas dan nampak bersih bang.

    0

    0
  11. kiah senan says:

    setahu aku panjang je rambut nabi dekat collar baju je sape ckp sampai bahu bukan nya menyerupai perempuan itu haram>??? jgan pandai pndai nye ….

    0

    0
  12. bunga says:

    Alhmdullah..amin..allah dh terbuka hati wahid…ke arah jln yg benar…kita dh dekat brumur ni..dekat2 lah dgn allah..x mcm setengah artis masih sperti dlu..lgsung x berduli tntg agama..apa nk jdi x tau laa…dgn rmbut pnjg..rock sna..rock cini..lgsung x fikr..allah..

    0

    0