Written by Bella | April 3rd, 2017

Sebelum ini Fasha Sandha mengakui sedang berkenal rapat dengan seorang jejaka. Malah, anak-anak Fasha juga sudah bertemu dengan jejak tersebut. Walaubagaimanapun, sehingga hari ini Fasha masih belum bersedia untuk mendedahkan identiti orang baharu yang hadir didalam hidupnya kini.

Namun, menerusi ruangan Cik Pang, ada sumber mengatakan Fasha ada bergambar dengan “teman lelakinya” itu sewaktu beliau hadir ke majlis sambutan hari jadi Fasha yang ke 33 baru-baru ini. Jika dilihat, memang kacak juga jejaka itu.

Sebelum ini pelakon popular Fasha Sandha memberitahu yang dia kini sedang berkawan rapat dengan seorang lelaki, tetapi identiti jejaka itu tidak pernah didedahkan. Bagaimanapun sewaktu sambutan ulang tahun hari lahir Fasha pada Selasa lalu, ada sumber menyampaikan pada teman Cik Pang yang lelaki dimaksudkan itu turut hadir. Ada sumber menunjukkan yang jejaka itu ada bergambar dengan Fasha dan turut dimuat naik ke dalam laman sosial Instagram miliknya.

Jika gosip ini benar, kami harap hubungan mereka ada jodoh sehingga ke jinjang pelamin. Kata orang sama cantik dan sama padan tu..

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Foto : kaki5photo

23 responses to (FOTO) Adakah Ini Teman Lelaki Fasha Sandha?

    • Polis bukit aman says:

      Hoiii aku ingat kan khairul fahmi tadi! Fuhh fuhh kus semangat!
      Err, hensem ke mcm tu? Ok la better sikit dari jejai opsss

      46

      0
      • Pekerja Gomen says:

        Muka Fasha nampak tua dalam gambar ni.
        Tak tahu mmg dah dimakan usia ataupun solekan tak kena.
        Tp jujurnya… macam adik ngan kakak…
        Lelaki tu nampak terlalu muda utk Fasha..

        38

        4
    • DivaAAVazzz says:

      Mesti kaya raya kan? kalau x, takkan si sundal ni nak
      Pelik la citer ni kluar masa nora danish kawin. mesti si sundal ni jeles sbb dia still janda so kluar la citer ni.

      5

      42
    • minah jambu suka sahara yaakop says:

      tahniah fasha..kalau dh betol2 suka teruskn perhubungan hinga ke pelamin botak hensem tkpe asalkn baik jujur n poket tk botak…semoga bahgia lov u fashaaaa…

      5

      1
  1. lulu@gmail.com says:

    Congrats

    4

    1
  2. semoga ALLAH terima semua amal soleh kita dan mengampunkan semua dosa2 kita..aamiin

    30

    0
  3. Selamat pagi says:

    Bukanlah… Main serkap jarang. Laki tu budak kampung jek… Mungkin mak mertua org kanpung lebih sesuai dengan fasha.

    6

    5
  4. hakak cun says:

    mcm muka apek lah lelaki tu versi botak

    6

    0
  5. Anonymous says:

    yg pasti…mmg hensem dr jejai…hihihi!

    22

    0
  6. peratijangantakperati says:

    muka ada iras dgn fasha..
    mcm serasi gitu..

    elok ler dari jejai tu haaa

    12

    0
  7. nyah says:

    janda meroyan,artis bodo

    1

    20
  8. karatzzz nowa says:

    alaaaa nora dah lama janda 8 tahun. minah ni baru sgt dah gatal bijik. Shame on you fasha.

    6

    15
  9. ambe says:

    hoho…lelaki kelantan niiii

    6

    1
  10. apek says:

    @mukhlisrosdi nii

    4

    0
  11. Shhh says:

    aku heran kenapa famili jejai tak suka FS ni..ND ngan FS dua2 pun kaki clubbing..sporting tul ex mertua ND dtg majlis dorg…walaupun kes FS, ND dn Jejai ni dh basi..aku nak tahu apa yg dorg tak suka pasal FS ni…ND ngan FS pun bukan anak VVIP..tpi aku nmpk bukan takat ND je dorg sy..malah dorg lebihkan anak ND dri FS…aku da terfikir sebab apa tau..mgkin dorg tak suka mak si FS ni…mulut dia mmg blh tahan..tpi tak nmpk mak si ND ni marah2 kt dlm laman sosiall..mmg org kata apa kena mengena…tpi biasanya perangai anak ni ikut mak dia..tak tahulah kan.

    tpi aku nmpk FS ni tak sesuai langsung rambut pendek mcm tu…then kalo itu bf dia..better laki ni patut da rambut..huawaha

    2

    0
  12. bunga layu says:

    aq kenal laki tu.. dia tu anak dato’ kat kelantan ni

    4

    0
  13. aih says:

    muka cam khairul fami

    3

    0
  14. Kiahkepoh says:

    Laaaa bukan amir muktar jual insurans tu ke ? Hmm kena friendzone ghupenye. Penat layan anak fasha. Selalu cuci rambut kat saloon. Sekali friendzone je. Kuang3

    8

    0
  15. Anonymous says:

    menyesal nnti dpt fs… sekali cerai abis tiap minggu nk meroyan pasal bekas laki & bekas mertua… keliling di salah kan jd punca.. next…

    4

    3

Leave a Comment

Optional