Written by Bella | March 21st, 2016

Berkongsi foto percutian beliau di Jepun menerusi akaun Instagramnya, satu foto Maya Karin bersama seorang jejaka menarik perhatian peminatnya.

Malah, ada peminat sempat mengusik beliau dan bertanya adakah ini teman baharu Maya?

Tidak melatah dengan pertanyaan peminat, Maya hanya membalas komen mereka menggunakan emoticon senyum. Cool giler kan Maya?

Masih lagi berteka-teki, apakah benar Maya Karin sudah bertemu dengan kekasih baharu? Kalau betul Alhamdullillah dan pastinya ramai yang mendoakan agar Maya bahagia.

Apa-apa pun kita tunggu sahajalah pengumuman daripada tuan empunya badan nanti.

13 responses to (FOTO) Adakah Ini Kekasih Baharu Maya Karin?

  1. Anonymous says:

    Hemsem nyer lelaki tu

    0

    0
    • gula perang says:

      rasanya kawan je kot. artis kalau pakwe…sorok senyap2. takut org kebas. time nk kawin baru heboh…

      0

      0
  2. el says:

    muka seiras, bagai pinang dibelah

    0

    0
  3. Miro says:

    Muka sama ada jodoh ni

    0

    0
  4. ku says:

    Minta maaf.

    Nak tanya,.yang beriya2 happy tu..maya & lelaki tu dah bernikah ke?…
    Macam linda.hamd.73 tu bersungguh mcm tu sekali…
    dalam islam tdak salah utk kita bergembira.
    Jika inginkan jodoh dgn sesiapa pun,..berdoalah kpda Allah SWT,..minta apa sja.
    Belum jadi pasangan hidup korg dah beriya2 doakan begitu. Pergi luar negara dgn kekasih@kwan lelaki,…(maaf mngkin ibu bapa mereka telah mengizinkan ye)..buat apa kita mnyibuk, dosa masing2 tanggung kubur lain2.
    Bukalah mata hati wahai pembaca sekalian.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    linda.hamid73 =poyo. org tu tak bernikah lagi….beria2 tahniah sujud syukur bagai. Baik kau muhasabah diri, dan timbangkan yang betul atau tidak. Akhir kata, lindahamid73….poyo. Umur dah banyak pun tak tahu yang betul atau tidak.

    0

    0
  6. sara says:

    aku heran betol org suka komen kat ig artis ni…pastu bajet mengampu…byk betol masa die…hehee

    0

    0
  7. suzie says:

    Adik maya tu…maya ni kalau vacation selalu dgn famili

    0

    0
  8. dabus says:

    Macam muka orang kazakstan /uzbekistan je..

    0

    0
  9. Anonymous says:

    adik dia daaaa…..

    0

    0
  10. cikyah says:

    kata peminat maya kari , siap follow ig. x kan la adik maya karin pn ko x kenal linda oit. aku yg x follow pn tau. huhu

    0

    0