Written by AbangNara | November 1st, 2013

Akhirnya Fizz Fairuz mengambil langkah pertama untuk mendirikan rumah tangga bersama Almy Nadia. Minggu hadapan Fizz akan ke rumah Almy di Balik Pulau, Pulau Pinang untuk merisik. Keluarga Almy pun sudah bersiap sedia untuk menerima rombongan keluarga Fizz. Tahniah diucapkan!!!

fizz fairuz

Namun begitu tarikh sebenar majlis merisik akan berlangsung hanya diketahui oleh Fizz. Kata Almy Nadia kepada Mstar Online:-

Keluarga akan terima Fizz… mereka tak ada masalah dalam hal itu. Insya-Allah, majlis merisik ini akan diadakan pada minggu hadapan. Tarikhnya… biarlah Fizz sendiri yang beritahu. Biar keluar daripada mulutnya

almy dan fizz

Takut dengan kontroversi yang pernah melanda Fizz Fairuz sebelum ini, Almy Nadia menyatakan hasratnya untuk tidak bertunang. Tambah Almy lagi:-

Kalau boleh kami tak mahu bertunang walaupun orang Melayu menganggap pertunangan itu sebagai adat yang perlu diikuti. Peristiwa yang lepas sebenarnya menjadi pengajaran. Almy takut sangat benda-benda macam tu.

Tak bertunang pun tak apa. Yang penting jarak antara merisik dan nikah tidak terlalu jauh. Kalau sampai setahun dua, baiklah bertunang dahulu. Namun kalau tak silap Almy dan Fizz merancang untuk bernikah awal tahun 2014. Semoga segalanya berjalan lancar buat pasangan ini. Sama-samalah kita doakan.

P.S: Proton Suprima S memasuki pasaran Indonesia

34 responses to Fizz Fairuz Masuk Merisik Almy Nadia Minggu Hadapan

  1. pelik says:

    tahniah..!! semoga jodoh korang berdua nie kuat…
    aku memang suke tengok korang berdua sejak korang bercinta lagi..
    fizz, sila jage almy sebaik mungkin.. dan didik die sebaik mungkin..
    almy, semoga kebahagian milik anda..

    tahniah..!!!!

    0

    0
  2. Pakcik says:

    Dah ludah
    Jilat balik
    Percayalah sgt ckp fizz fairuz yang dia kena buatan orang sampai nak kawin dgn bini orang.
    Pastu bila kantoi, leh plak putuskan sendiri pertunangan tu.

    0

    0
  3. Anonymous says:

    syukur alhmdullilah..tahniah..tahniah..tahniah..suka sgt2 dgn pasangan ni.pengalaman yg lalu jdikn pengajaran.semoga ikatan yg akn di bina tidak lama lg akn berkahir dgn kebahagiaan hingga ke jannah..aminnnnn

    0

    0
  4. Seliper Japang says:

    Sejak dua menjak nie duk asyik citer pasal almy nadia je nie admin..tp apa2 pun tahniah utk korang berdua..smoga ikatan trus kekal hingga ke jannah…klu boleh xyah tunang lame2..trus kawin je..

    0

    0
  5. Anonymous says:

    syukur alhmdullilahhhhh..tahniah..tahniah..tahniah..suka sgt2 dgn pasangan ini.pengalaman yg lalu jdkn pengajaran.semoga ikatan yg akn di bina tidak lama lg akn berakhir dgn kebahagiaan hingga ke jannah.aminnnn..

    0

    0
  6. Seliper Japang says:

    Org nk bina masjid tue,kita patut doakn, bukannya mengutuk diaorg…ape punya Pakcik la…puiiihhh

    0

    0
  7. lim jongang says:

    ni lagi satu ckp xsrupa bikin..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    bosan le dgr pasal percintaan dia org ni…selagi belum ad noktah…aku x akan ckp tahniah…

    0

    0
  9. Cinta itu buta says:

    sometimes kita kena realistik dengan apa yg telah berlaku.buka mata besar besar. wahai WANITA…saya seru anda supaya mencintai diri anda sepenuhnya. jangan jadi hamba cinta. apatah lagi dengan sejarah yang telah berlaku di depan mata. cinta bukan segala-galanya. cintai ALLAH anda tidak akan rugi.

    0

    0
  10. eh ? … bukan ari tu cakap xnak komen apa2 ke ? .. wut da hell ? apa2 pun tanhiah la dah nak dkat seminggu citer pasal kau je kuar dkat beautifulnara ni .. lpastu kang minggu dpan ada lagi citer kau pasal majlis merisih .. .. nice planning almy .. pandai kau susun cerita .. tebaek !!!

    0

    0
  11. Ahkak dah buhsan says:

    Tahneahhh….. lepas ni Almy tak perlu menjual karipap lagi… Fizz Peroih akan sara Almy, jangan buat perangai lama ye Fizz Peroih, jaga Almy sebaiknya, ahkak dah busan dengan perangai lelaki yang suka mainkan perasaan perempuan, macam poyo jerrr, macam poyo jerrr, macam poyo jerr,

    0

    0
  12. ain says:

    tahniah almy dn fizz. suka tngok mereka berdua..smuga jodoh anda berdua berkekalan till jannah sbb byk dugaan dh almy harungi. perasaan anda itu sngat2 kita fhm. bila kasih syg itu msih ada, insyallah..tak akan kemana. ini lah jodoh namanya..

    0

    0
  13. sesape jela says:

    Alahaaaaiii merisik pun nak bagitau satu dunia. merisik je punnn -__-“

    0

    0
  14. pookiess says:

    pompuan murah….

    0

    0
  15. Boooooosannlahhh says:

    Weii nara boooosanlah citer artis sendu dua org ni, dh la dua2 kurang ajaaaaaaar… Next story plsssssssss… Propa kuat nauuuuuuuu

    0

    0
  16. jiwa sedih says:

    sepatutnya almy carilah org lain selain fizz…tapi dah x de agaknya yg bersungguh2 dgn almy, tu yg almy trima balik tu agaknya..biasalah hati pompuankan mudah sgt sayangkan lelaki tu biar pun penah dilukakan hatinya.. …masih boleh nak terima2 lagi….apapun moga almy bahgia…kalau ada peluang carilah org lain ya almy…

    0

    0
  17. layan aje la.. says:

    tahniah korang.. nikah cpt2 sbb dh knl ati budi lame kn.. merisik tu cop. b’tunang nk knl2 org yg dh dicop tu.. tp dh terlebih knl kn, so xyah tunang.. lngsungkan aje.. :)

    0

    0
  18. Anonymous says:

    carik lain la Almy..jantan x berpendirian tu ko buat laki buat apa..nak kata kaya pun x ..x pasal2 esok ko menanggung biawak hidup..

    0

    0
  19. intan says:

    suke ati ko je ckp org cmtu. dah tu ko tu menatang ape pulak?

    0

    0
  20. anon says:

    Kenapa Fizz, baru tau ke Almy tu permata & bukan kaca?? Pegilah menggatal lagi. Last2 Almy jugak yg kau amik balek. Kesian pulak Almy. Mcm dah takde org lain…

    0

    0
    • minah jambu merah biru says:

      pasal lepas dia putus tunang ngan bini orang tkde minah yg nk dengan dia melain kn si almy aje yg sanggop ambek dia buat laki jadi terpaksa laaa dia ambek si almy jadi bini diaaaaaaaa dh bertaon2 baru sekarang baru nk datang merisikkkk itu pon pasal dia dh putus ngan bini orang..kalau fiz maseh tunang orang macmana??? si almy maseh nk tunggu si fiz ?????? n fiz sanggop putus tunang semata2 nk ambek almy jadi bini dia yg konon dh mateair bertaon2 tu ???? tolong sikit lah eh mesti si fiz ambek minah yg dia tunang tu jadi bini diaaaaaaa…..ini semua kerana terpaksa punye pasalllll huh nyampah lah !!

      0

      0
  21. miza says:

    begitulah….buang yang keruh ambillah yang jernih…kalu dah jodoh tidak kemana…dan selepas ini…gunalah pengalaman yang lepas sebagai pengajaran yang terbaik untuk menempuh alam perkawenan nanti
    Disamping berdoa dan berusaha untuk menjadi yang lebih baik…saya doakan yang terbaik untuk anda berdoa….
    orang islam adalah bersaudara

    0

    0
  22. […] Fizz Fairuz Masuk Merisik Almy Nadia Minggu Hadapan (30) […]

    0

    0
  23. […] Fizz Fairuz Masuk Merisik Almy Nadia Minggu Hadapan (31) […]

    0

    0
  24. […] anda masih ingat, sebelum ini Abang Nara ada kongsikan artikel mengenai Fizz Fairuz yang kononnya akan masuk merisik Almy Nadia. Dikatakan Fizz akan masuk merisik “minggu hadapan” (ketika artikel itu ditulis), namun […]

    0

    0
  25. […] Fizz Fairuz Masuk Merisik Almy Nadia Minggu Hadapan (33) […]

    0

    0