Written by Bella | June 18th, 2017

Pelakon Fizz Fairuz membuat satu kejutan istimewa apabila menghadiahkan isterinya, Almy Nadia sebuah kereta Toyota Vellfire.

Menerusi akaun Instagram Almy, beliau ada memuat naik foto kereta tersebut dengan kapsyen ucapan terima kasih kepada Fizz yang selama ini sudah berusaha dengan begitu keras untuk kejutan tersebut.

Encik suami buat kejutan hari ini, katanya kereta sewa tapi tengok nombor plat…, katanya hadiah hari jadi kerana sepatutnya keluar pada hari jadi saya. Usaha keras encik suami beberapa tahun. Thank you sayang.

Bertuah betul Almy Nadia, mungkin ini salah satu cara Fizz untuk menghargai segala pengorbanan Almy sebagai isteri yang sudah melahirkan dua orang cahaya mata mereka. Nampaknya hari raya tahun ini dapatlah mereka melaram dengan kereta baru yang mewah ini. Hehe

12 responses to Fizz Fairuz Buat Kejutan, Hadiahkan Almy Nadia Toyota Vellfire

    • JANDA ROHINGYA says:

      KESIAN FIZZ, DPT BINI XRETI JGA BADAN N PENAMPILAN! DH LA TIAP BULAN KNA BYR RUMAH, SKRG TMBH BULAN2 BYR KERETA LG! BLK KJA PENAT, NMPK BERUANG TERKANKANG DGN 2BABY COMOT, ADOII RIMAS! HAHAHAHHA! XPELAH FIZZ, LAKI NI MUDAH JE KLO NAK KWEN SENYAP2 KAN, BELAMBAK GADIS MUDA LAWA, XYH KWEN NGN ARTIS, KWEN NGN ARTIS MCM BINI HANG PON RUGI JE, LPAS KWEN BERANAK BKN MAKIN CANTIK, MAKIN BUNTAL BUSUK! XKJA PLK, BERABIS DUIT JEE! APALAH NSIB! HAHAHAHA

      0

      12
  1. anon says:

    Bagi hadiah tu ade udang sebalik batu ke., nak buka caawangan lain ke. Tengok muka fizz ni mmg mcm playboy

    5

    6
  2. minah jambu suka saahara yaakop says:

    tak kesah lah kalau dia nak kawin lagi asalkn almy dapat rumah kereta duit kalau fizz nak kawin ..kawin lah..! kalau fizz ada prblem dengan bini 2nd datang ngadu ngan almy rembat ngan penyapu ! bukan nye susah sangat…!!

    19

    0
    • Anonymous says:

      Aku kalau lakI salah pasal benda lain boleh jugak maafkan..tapi kalau gatal mengernyam nk kwin lain..jawabnyer senang ajer….GOODBYE!!!

      1

      0
      • minah jambu suka saahara yaakop says:

        helo ! kalau nak gd bye ngan laki nak kena ada duit dulu baru leh cakap gd bye…nanti kalau dh gd bye duit takde rumah tkde merempat kt rumah mak bapak kt kampong felda.nak buat happe !!! pelan2 kompol duit dulu sabar sikit bila duit dh cukop ape yg kite nak dh dapaaaat tak tau nak tendang kalau dia buat prangai huh !

        12

        0
  3. KESAH KE says:

    beli cash ke atau installment??
    jaga2 kalau x dak job nanti 3 bulan dah kena TARIK…

    6

    2
    • kentang.bulat says:

      mulut kau ni cuba laa cakap baik2 je bulan puasa ni. lantak laa depa. depa punya hidup. rezeki depa. mungkin selepas susah payah baru dapat meghasa naik kete yg lagi selesa.

      4

      0
  4. Anonymous says:

    tahniah

    0

    0
  5. Fidot says:

    Lagi bagus beli rumah dari beli kerete. Mcm lagu Amboi tu…pakai kete mewah, duduk rumah sewe.

    2

    0

Leave a Comment

Optional