Written by Bella | May 17th, 2016

Sejak beberapa minggu ini, ramai yang menganggap Fiza Halim bakal mendirikan rumah tangga sekali lagi dalam masa terdekat, selepas memuat naik status yang menggambarkan seakan beliau sudah bertemu jejaka yang paling tepat buat dirinya.

Malah, bekas suami  Fiza iaitu Adam AF juga sudah mengeluarkan kenyataan bahawa beliau mendoakan kebahagiaan Fiza.

Tidak mahu perkara tersebut terus mencetuskan spekulasi, Fiza menerusi portal BH ONLINE telah menafikan beliau bakal berkahwin lagi.

Kami baru kenal dan berjumpa, masakan nak kahwin tiba-tiba? Saya menulis menghitung hari di laman Instagram kerana akan terbabit dengan sebuah projek yang belum dapat didedahkan lagi. Tapi ada pula yang pandai-pandai membuat rumusan ia ada kaitan dengan saya nak berkahwin lagi.

Pada masa yang sama, Fiza juga menepis gosip liar kononnya beliau merampas suami orang seperti yang didakwa oleh sesetengah pihak sebelum ini.

Seperti kenyataan saya sebelum ini, memang saya sedang mengenali lelaki dengan pangkal huruf J. Dia bukan suami orang dan mempunyai dua orang anak hasil perkahwinan terdahulu.

Mengakui mula berkenalan dengan jejaka berkenaan pada awal tahun ini, Fiza masih lagi belum bersedia untuk memikirkan soal kahwin dan mahu lebih berhati-hati kerana beberapa kali gagal dalam perkahwinan.

Masih terlalu awal untuk kami memikirkan soal kahwin. Saya pun pernah berdepan kegagalan dalam dua perkahwinan sebelum ini. Jadi saya tak mahu pisang berbuah dua kali lagi.

Kadang-kadang harapan peminat itu juga boleh menjadi doa. Siapa tahu kalau ada jodoh mungkin Fiza dan Encik J akan kekal sehingga ke jinjang pelamin. InshaAllah.

Sumber Berita : BH ONLINE

10 responses to Fiza Halim Nafi Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi

  1. belinda says:

    Muka dia ini sekali tengok macam Juliana Evans..

    0

    0
  2. aku_punya_suka_lah says:

    ckp mcm keling la kau ni fiza…
    kalau tak mau kawin dlm masa terdekat..toksah la dok tulis caption ke gambar ke yg leh mengundang perspective lain….

    ape ke bengong ko ni???haish!!

    0

    0
  3. poyos la says:

    da jd pisang berbuah 2x pon fiza oiii.. xkn nk jd pisang berbuah 3x plk lps ni.. bwk2 muhasabah diri sikt

    0

    0
  4. melati says:

    Elok lew semua mcm Uqasha Senrose …baju dh tempah lah masa terdekat lah bagai lah…!! last2 tak jadi , tapi tak ler macam Uqasha Senrose bakal tunang dia dh 3 purnama tak sampai dia diaamm jew, baju dh ditempah tapi habokkk pun tak nampak…..org2 mcm Uqasha yg memalu kan Retis2….contohi lah Erra Fazira & seangkatan dgn nya…takder ler ckp poyos2 nk kawin gan saudagar lah , nk kawin kat Obersi lah..last2 saper yg malu??? Retis2 juga …….!!

    0

    0
  5. Anonymous says:

    mudahnya ko ni kawen cerai yer fiza… perkahwinan tu ko buat mcm eksperimen jer. aku suggest ko pi ambik kursus kawen semula. cerna betul2 maksud perkahwinan dlm islam.

    0

    0
  6. anon says:

    Kalau tak nak kawin kenapa sebok duk upload gambar2 berdua2an. Nampak mcm gatal sngt je nak kawen. Ke sengaja cari publisiti murahan …

    0

    0
  7. Mimi Yang Divine says:

    sumbangan pada industri x de tp famous. famous sebab apa? sebab scandal and cerita2 x elok. x segan ke ngan ank2? bila gugel nama mak top 5 stories psl cerai berai. apa legasi dia tinggal kat ank2 dia? sian…sgt2 sian

    0

    0
  8. Anonymous says:

    memang suami orang pun. bini org tu mintak cerai sbb dah kantoi laki dia menggatal dgn fiza ni kat ig. walaupun buh muka skerat2 kat ig ingt bini sendiri x kenal ke. anak sorang. ex-wife lg muda baru 25 tahun. lawa plak tu.

    0

    0