Written by Bella | March 28th, 2016

Fiza Halim nampaknya sudah meneruskan hidup selepas episod dukanya dahulu, melalui beberapa foto yang dimuat naik oleh Fiza,  beliau seakan sudah bertemu dengan pengganti.

Menerusi portal BH ONLINE, Fiza mengakui beliau kini sedang berbahagia dengan seorang jejaka yang baharu sahaja dikenalinya.

Walaubagaimanapun, buat masa ini Fiza belum bersedia untuk mendedahkan identiti jejaka berkenaan.

Fiza bersama jejaka yang membuatnya merasa bahagia :)

Saya belum bersedia untuk memberi komen lanjut mengenai perhubungan itu. Begitupun diakui, saya bahagia dengan seseorang. Lagipun gambar yang saya muat naik di Instagram sudah menunjukkan status perhubungan itu.

Ramai peminat beliau merasa gembira kerana Fiza sudah bertemu dengan seorang lelaki yang mampu mengukir kembali senyuman diwajahnya. Mereka turut mendoakan agar jodoh Fiza kali ini berpanjangan.

Kata orang,  pelangi akan muncul selepas hujan, dan mungkin ini kali ini Fiza sudah bertemu dengan jejaka yang tepat buat dirinya. Siapa tahu bukan? Harapnya ada jodoh untuk mereka berdua sehingga ke jinjang pelamin.

Sumber Berita : BH ONLINE

 

48 responses to Fiza Halim Akui Sedang Bahagia Dengan Seorang Jejaka Yang Baharu Dikenalinya

  1. yoyoci says:

    erm gambar tu. dekatnyaaaaaaaaa

    0

    0
    • Anonymous says:

      dari gambar tu dah nampak lelaki tu peluk dia..oiii dekatnye..mcm nak bercium..awak tu bertudung..klu xbertudung pun jagalah adab sikit..aduhai..letak lah gambar elok sikit kot ye nk tunjuk kemesraan tu..jgn bagi org pikir buruk2 pasal janda lah..

      0

      0
  2. Nanhado says:

    Dekat naw naw gambar tu silap langkah bertemu hidung dgn jejaka yg membahagiakanmu itu lol

    Mcm pelakon feruz khan ke ape nama tgk sisi wajah laki tu

    0

    0
  3. Anonymous says:

    mata mcm zizan nin

    0

    0
  4. Orinoco says:

    Bahagia ka tak bahagia ka dgn jejaka yg baru dikenali tu, tak payah lah bg tau org

    0

    0
  5. bbycumil says:

    adik dia laaa..pilot

    0

    0
  6. Cikgu Norkiah says:

    Bella, please take note…

    Perbezaan baru dan baharu ialah seperti ayat di bawah :

    1. Fiza baru bertemu dengan kekasih baharu.
    2. Kekasih Fiza yang baharu telah membelikan sehelai baju baru untuk Fiza.

    Sekian, terima kasih.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    ohhhh patut lah minta cerai dengan adam……… rupa2nya masih perangai dulu walaupun sudah bertudung…………… kali ni laki siapa pula? dulu laki orang sampai bercerai orang tu…….. tentu orang kaya raya yang beri duit banyak kan fiza…..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    Hrpnya lelaki tu duda jg. Takkan la asyik dia je yg dpt sosej fresh.

    0

    0
  9. Mama says:

    “Saya belum bersedia untuk memberi komen lanjut mengenai perhubungan itu”. Ni nak habaq mai, kalau hang blom bsedia memberi komen lanjut, hang janganla nak p upload hint2/aura/bunga2 pasai benda ni. Hang dok ja diam2, org pun tak kalut nak dok tanya aih. Ni hang dah tayang setoet hint, pastu hang nak habaq ‘blom bersedia’. Hang dok cakap apa ni? Haru la lagu ni.

    0

    0
  10. Pengkritik says:

    Fuhh dasat la komen2 kat sini… “kritikan membina” sungguh.
    Tp aku nk kritik juga bella. Type ayat mcm pening2..
    Mula2 baca aku ingtkn fiza da kawen ngan jejaka ittew sbb dia ckp semoga jodoh fiza kali ni berkekalan.
    Eh tetiba kat bawah tu ckp semoga bahagia hgga ke jinjang pelamin plak.
    Ayat belit2 bella. Hihi. Jangan mara naaa…

    0

    0
  11. TABUAN says:

    “BERLAKI LAH SELAGI KAU BOLEH BERLAKI”

    :)))))))))

    0

    0
  12. GIGI KAPAK says:

    YANG BUAT PERANGAI,BUAT HAL DALAM PERHUBUNGAN/RUMAHTANGGA SELALUNYER YG CEPAT DAPAT PENGANTI ….

    CONTOH2 ADALAH BERIKUT…

    1 DATUK Kanebo
    2. AWIEEK
    3. ERRAK
    4. DATUK RENDANG TAK BERFRUIT
    5. MAWIK WORLD

    Ramai lagi yg dlm senarai..

    0

    0
  13. anon says:

    Selebriti, mesti ramai yg berminat…. Takyah upload pun gambar or cerita, kawen je ….pahtu baru bercerita. Hmm….nak jadi mcm ustazah celop mulut puaka abby, duk sibok atur laki…

    0

    0
  14. Anonymous says:

    mata dia macam zul huzaimy tapi x tau betul ke x.. hihihihi

    0

    0
  15. dora says:

    tgh suka bau kentut pun wangi…sok dah serumah baru la kuar statement
    buruk memburuk…

    0

    0
  16. da says:

    ni spesis yat hamzah jugak ni

    0

    0
  17. Anonymous says:

    mcm muka farhan duda abby abadi

    0

    0
  18. mrs pip says:

    hurm ….. better diamkan sajalah fiza oooiiii

    0

    0
  19. err says:

    tapi fiza ni aku tengok cantik sungguh. muka lembut je

    0

    0
  20. Dia says:

    teringat perpatah org2 tua kg ku selalu guna
    “org lain duk bilang@kira anak tp ko duk bilang@kira laki”

    0

    0
  21. babe says:

    aku lak tgk laki tu mcm zain saidin.. hahaha.. bis la che ta.

    0

    0
  22. babe says:

    aku lak tgk laki tu MACAM zain saidin. hehehe.. bis la che ta

    0

    0
  23. NANA says:

    kalau ya pun bahagia.tak payah la upload gambar mcm tu.jagalah adab sebagai muslimah. dulu pernah baca,dia komen kat seorang kakak tu..supaya bertudung labuh dan menutupi dada.tapi skrg dia pulak jadi sebaliknya

    0

    0
  24. Manja says:

    kalau tengok laki mcm ade iras Zulhuzaimi

    0

    0
  25. byk jantan dl, kini & selamanya says:

    mmg x pernah berubah minah ni, sm la dgn member dia wati..gedik.. sedarla awak tu anak2 dara sedang membesar..

    0

    0
  26. The truth says:

    Abang nara saya dengar ura ura jejaka ini sbnr nya suami org. Masih berkahwin. Fiza ikut jejaka ini night stop dan tidak bertudung.

    0

    0
  27. The truth says:

    Jejaka ini sebenar nya sudah berkahwin dan ada anak seorang. Fiza ikut jejaka ini night stop dan tidak bertudung di luar negara. I lost respect towards you fiza

    0

    0
  28. anonymous says:

    maaf cakap la, juruterbang ni sebenarnya suami orang. saya kenal betul dengan juruterbang ni, dan kami dah maklumkan kepada fiza sendiri, dan fiza block. harap fiza sedar kesilapan dia, dan jangan hancurkan rumahtangga orang

    0

    0
  29. ya allah, sembuhkanlah otak fiza says:

    fiza sudah sudah la tu ganggu rumahtangga orang. fiza dah tahu sebenarnya pilot tu suami orang, ada anak kecil baru 2 tahun. tergamak fiza ni, memang semata mata demi duit. tunggu la pembalasan tuhan

    0

    0
  30. fiza sayang duit pilot je says:

    tak kahwin lagi duduk serumah tak malu ke, kat malaysia pun macam tu, kat perth macam tu kat india pun macam tu. family juruterbang tu kata juruterbang tu dah tak balik balik ke rumah, fiza tu bagi pepek la tu. oh duduk serumah takpe, janji dapat duit dapat pergi oversea naik business class. saya tak cakap nonsense boleh tengok instagram fiza sendiri

    0

    0
    • DatinS says:

      Bukan kali pertama dia goda suami org. Janji kaya raya.. Saya kenali dia tapi bila batang hidung sendiri terkena saya tidak ingin melihat bayangnya pun. Sedarlah sikit awak pun ada anak dara tunjuklah contoh yang baik. Apa rasa kalau org ganggu rumah tangga awak dan anak2 dara awak nanti.

      0

      0