Written by AbangNara | February 25th, 2009

upin dan ipin

Kagum juga mendengar berita terkini tentang jumlah kutipan filem animasi Malaysia Geng: Penggambaran Bermula yang kini sudah mengutip RM3.7 juta selepas 11 hari ditayangkan. Bajetnya hari Rabu ini nak cecah RM4 juta kot. Mesti malu besar Proffesor Razak dengar jumlah kutipan tiket kartun Upin dan Ipin nie.

Tahniah diucapkan kepada pengarah filem tersebut, Mohd. Nizam Abd. Razak yang baru sahaja berumur 26 tahun(muda-muda lagi dah kaya) kerana berjaya membuat sebuah filem animasi setaraf dengan filem Hollywood.

Siapa yang tak tengok lagi tue, jom ramai-ramai kita serbu wayang minggu ini. Kami pun masih belum berkesempatan nak tengok gelagat comel Upin dan Ipin. Setiap kali pergi mesti wayang full. Laris macam pisang goreng.

Jangan tunggu nak download filem Geng:Penggambaran Bermula Upin dan Ipin nie. Kita kena support filem anak tempatan. Bak kata Upin dan Ipin:-

Betul, Betul, Betul

16 responses to Filem Animasi Geng:Penggambaran Bermula Sudah Kutip 3.7 Juta

  1. zarynn.nadira says:

    memang triller giler citer nie..
    rugi saper tak tgk..
    best sangaat….

    0
    0
  2. miss^debab says:

    best..best..best..

    0
    0
  3. matahari says:

    rugi arrr sape x tgk..

    gelak cam nk pecah perut….

    best giler2 punyeee

    0
    0
  4. chokilala says:

    wahh.. pandai main SEO. tertipu sekejap dengan “download filem Geng:Penggambaran Bermula Upin dan Ipin” tu. haha. terkejut gak, dvd xkeluar lagi dah boleh download. hehe

    tayangan masih ada sehingga 25 mac 2009. cepat cepat :)

    0
    0
  5. bUDakgEnIus says:

    Gua mmg tabik spring nye kat bro Mohd. Nizam Abd. Razak…BRAVO bro.. buat Proffesor Razak, uncle x perlu risau..even berkecil hati..bro nizam at least dah berjaya membuktikan nama “razak” bukan sekadar nama..hehehe..CHAYOK3..!hidup filem melayu!

    “Kan aku dah cakap dah…dah terlambat…”
    Dialog mail mase atas kapal lanun!

    0
    0
  6. ni says:

    two thumbs up!

    0
    0
  7. flower says:

    best gler cter ni..
    x nyesal tgok..

    0
    0
  8. ain says:

    suka!suka!suka!
    best la tgk upin n ipin ni

    0
    0
  9. aizal says:

    camne nak download??bgla link..huhuh

    0
    0
  10. siti humairah says:

    ek elleh,nk download bknnya susah.klu x tau tanya sya????

    0
    0
  11. aliessa says:

    i like this story….

    0
    0