Written by AbangNara | July 30th, 2011

fenomena malam jumaat

Rasainya sendiri di sini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to Fenomena Malam Jumaat – Untuk Suami Isteri Sahaja

  1. mulut capoi says:

    Nara yang pulun sakan……

    0
    0
    • minah jambu 24 mangadap computer says:

      helo helo helo….bang nara n pengomen pengomen semua ! minah jambu nk mengucapa kn selamat menyambut bulan ramadan dn selamat berpusa……

      0
      0
  2. shia says:

    sabar menunggu detik penting itu.. kui99 =)

    0
    0
  3. kentut wangi says:

    nape cam lembap komen uploaded

    0
    0
  4. Laily says:

    Neves gile moment 1st nite ni.. em sabor je la. mngaji abeh dulu la =(

    0
    0
  5. Amier says:

    Tak payah tunggu malam Jumaat lah….apa-apa malam pun boleh, janji performance mau tiptop.

    0
    0
  6. minah jambu 24 mangadap computer says:

    eleh apeeeeeeeee nk tunggu malam jumaat malam malam yg lain pn leh sondol……….

    0
    0
  7. zuan says:

    lmbt lg.. huu blum kawin xleh try? #LOL

    0
    0
  8. suka kocok says:

    abg nara baru dpt rasa sedap, terus jadi sakan… ingat puasa tak leh projek siang hari yer

    0
    0
  9. Baru dapat sedap , entri lucah artis dan gosip r/tangga jadi bahan mendapat rezeki.
    Ini pulak entri nak selak kain orang , nasib baik pengomen2 semua cerdik x serupa 1/2 artis cerita habis kat wartawan hal2 r/t dan peribadi.
    Ada benda bolih cerita , ada benda kena sorok kerana aibkan orang…ugama Islam melarang aibkan orang , sebaliknya beri nasihat dan kauseling cara individu.

    Ingat Nara kamu seorang blogger hati2lah sikit.
    Takut nanti blog kamu ni jadi blog porno…hai beginilah anak muda baru kenal hidup…………….
    Janganlah ambil hati aku nasihat je sebagai org. tua yg. dah lama hidup…entah esok lusa ajal datang menjemput.
    Nara ko dengarlah nasihat2 org. jika itu ada kebaikannya….
    Aku tersinggah blog ko dulu pun kerana aku rasa ko seorang yg. baik, aku tengok wajah kamu dan biodata kamu….oh…budak ni educated…ada asas ugama, tapi sekarang ni..lain macam dah berubah
    mungkin manusia bila dah rasa senang mulai lupa hukum Allah….insaflah…masih ada masa.

    0
    0