Written by Bella | December 19th, 2016

Baru-baru ini, ada khabar angin mengatakan Faye Kusairi sudah putus cinta bersama pengarah Azmi Hatta, namun Faye ada menafikan gosip berkenaan.

Terbaru, pihak media cuba untuk mendapatkan komen lanjut apabila terdengar cerita Azmi keluar bersama wanita lain.

Menurut Cik Pang,  Faye tetap mengambil tindakan untuk “kunci mulut” sehingga kini meskipun gosip liar mengenai kekasihnya itu sudah hangat diperkatakan.

Namun, menurut beberapa sumber, Faye dan Azmi masih lagi berbaik dan beliau sering menemani Azmi ketika menjalankan tugas di set penggambaran sehingga berjam-jam lamanya.

Mungkin juga Faye enggan terlalu percaya dengan perkara yang beliau sendiri tidak lihat. Begitu utuhnya cinta Faye buat Azmi. Baguslah kalau begitu, harapnya mereka cepat-cepat bernikah.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 responses to Faye Kusairi Tutup Mulut Mengenai Dakwaan Azmi Hatta Keluar Bersama Wanita Lain

  1. saleha says:

    eh ko dah mengenyam mengaku je laaaa!!!
    https://youtu.be/Nmkgehb2eb4

    5

    0
  2. Coco lancau says:

    Begitu utuh nya …atau begitu BUTUH nya cinta Faye ??
    Sorry I punya Bahasa Melayu macam King COCO lots of mix… campur Pakistan, Chinese..

    43

    0
    • coco cibai says:

      eh iye lah aku baru layan beddiok2 si coco sibai tu ,, laka2 la weyhhh…
      siap d jemput oleh rancangan tivi motif viral bagai..
      mke si pengacara jantan yg rambut karatzz tu pn macam malas nak layan je uolss..
      si coco tu eksaited gile ketawa terbahak2 mcm kuntilanak dlm rancangan tu spi terangkat2 kaki segala ..
      ehh dah kenapa kau naaakkk

      12

      0
  3. Sam says:

    Tula…ramai dah cakap dah laki ni mmg takbleh pakai. Lagi ko mau defend. Just get out of that relationship.

    15

    0
  4. peanut says:

    aku selalu berperasaan yang perangai dia kat luar sama macam perangai dan watak dia dalam 7 hari mencintaiku tu. harap2 bukan la kan.

    39

    0
  5. min says:

    kifarah…..mengejar mu Fake!!!

    8

    0
  6. melati says:

    Adui…..Jantan muka cam Kartun & Pokai tu yg ko kejor..!!! ponin,2..hmmm

    4

    0
  7. Anonymous says:

    Klu dia bole buat kt bini2 dia dulu dan ko jgk bkn la spesiallll dia nk setia bgai.. setakat tmpt dia merenyam gatal je.. dia dh jemu dia cari la org lain.. ppuan jgk Bodo..

    0

    0
  8. jantan tak guna says:

    jantan tak guna tu jgk yg best, btukar2 pasangan.

    5

    0
  9. miss kepah says:

    tu la lelaki yg sebabkan ko dan elly bersindir2 lam media sosial dlu tu? kahkahkah

    ex bini no 1 azmi gelakkan je tgk drama elly dan faye last2 pmpuan lain disondolnya

    0

    0
  10. Sajat says:

    Fake kusairi ni perempuan paling bodoh,waktu si azmi kawin dengan elly pun hutang hantaran.nak jgk dgn laki xguna mcm tu?

    7

    0
  11. Anonymous says:

    laku jugak si azmi hatta.

    7

    0
  12. Anonymous says:

    abg ada faye…meh kwin dgn abg…abg kaw kaw kasi…

    2

    1
  13. Anonymous says:

    padan muka

    2

    0
  14. Anonymous says:

    nama pon dah busok. k baiiii.

    1

    1
  15. Entah says:

    weeee baru peasan dia ni kaa yang berlakon 7 hari mencintaiku . Selama ni siyess tak kenaii dia ni sapa tetiba femes ngan gosip

    1

    1
  16. sepaun says:

    kalau dulu dia tinggal bini dia sebab elly, lepas tu tinggalkan elly sebab faye soooooooo fikir sindrilah lelaki ni lelaki jenis apa :D saboooooo ja la ya wahai faye

    4

    0
  17. Buntat Gurl says:

    Wahai cik Faye..tahniah dpt mlakonkn wtk Ila dgn sbaiknya..cik Faye telh bjya mmbuat pnonton brasa geram dgn wtak Ila trsebut..shingg ada yg mnyamakn wtak itu dgn kish sbnr cik Faye..hehehe..
    *Maaf tsasar dri tjuk pbncngn*

    Hrap cik Faye kuatkn ati dan sntiasa cekl dlm mnempuh apa shja dugaan yg mndtg..

    Smoga trus bjya dlm bidng yg dceburi..

    0

    0
    • buntat boy says:

      watak dia berjaya sbb mmg tu perangai sebenar dia… tak pyh berlakon2 bagai… mudah… hahahahahahahah

      1

      0
  18. redho says:

    zemi kan kate dulu nampak muke faye ni mase solat istikarah….hahaha..agk nye perempuan yg keberape die nampak dlm solat tu yerr

    3

    0