Written by Bella | April 4th, 2016

Pagi tadi kami ada menyiarkan artikel tentang penghijrahan Sherry Ibrahim yang kini sudah berhijab sepenuhnya. Perubahan Sherry itu bukan sahaja mendapat sokongan daripada ibu bapanya serta peminat tetapi kekasihnya juga Fattah Amin.

Jelas Fattah, beliau merasa cukup gembira dan bersyukur atas perubahan Sherry dan sentiasa akan menyokong beliau daripada belakang. Untuk pengetahuan anda, Fattah juga sering meluahkan hasrat agar kekasihnya itu menutup aurat.

Satu sahaja komen saya ialah Alhamdulillah, akhirnya dia tunaikan hasrat yang selama ini dipendam. Saya akui menjadi antara insan yang sentiasa menasihatkan dia untuk berubah ke arah itu dan semalam (Ahad) dia benar-benar melaksanakannya.

Sebagai teman istimewa, sudah tentu Fattah mengidamkan seorang wanita yang menjaga maruah dan menutup aurat.

Bukan saya sahaja, tapi lelaki-lelaki lain juga mahu seorang perempuan yang baik dan menutup aurat.

Cuma saya faham perkara itu tidak boleh dipaksa-paksa dan Alhamdulillah pintu hatinya terbuka untuk itu.

Bagus dapat teman lelaki yang menyokong kekasihnya untuk berubah ke arah yang lebih baik. Kami doakan agar jodoh Fattah Amin dan Sherry Ibrahim berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin. Hehe..

Sumber Berita : mStar Online

28 responses to Fattah Amin Luah Rasa Syukur Sherry Ibrahim Sudah Berhijab

  1. aku says:

    dorang ni gaduh ke apa..apsal xde gambar fatah ms celeb bday sherry..huhu tnye je

    0

    0
    • Anonymous says:

      fatah adalah. pegi msuk page tempat dorg celeb. ada pic fatah dgn sherry

      0

      0
    • minah jambu terlajak habis says:

      helo fatah hensem ..! skarang sherry dh bertudung u jngan tk jadi pulak nk kawin ngan dia ..lov u sherry….eemmuah hahahaha…

      0

      0
    • minah jambu terlajak habis says:

      helo fatah hensem ! skarang sherry dh bertudung u jangan tk jadi pulak nk kawin ngan dia…lov u sherry….eemmuah..hahahaha…

      0

      0
  2. Anonymous says:

    pe lagi fattah..masuk le meminang..brapa lama lagi nak berkawan je

    0

    0
  3. melati says:

    pasni plan lew nk niaga Tudung……..hahahahahahahahahahahahaha..cam takder Idea lain..!!!!!!

    0

    0
  4. el says:

    betudung tapi nak becouple secara islamik, caranya…..

    0

    0
  5. pokai says:

    Fattah lebih baik awak tinggalkan dia je.dia tu x layak untuk awak walaupun dh berhijab

    0

    1
    • minah jambu terlajak habis says:

      kenape pulak fatah tk layak ngan sherry ? dia punye suka la nk kawin ngan sherry !! mungkin kepala hotak kau membayangkn fatah kawin ngan sherry al hadad tk ?

      1

      0
  6. saa says:

    Bodoh……

    0

    0
  7. Kakak Melati says:

    Bagusla brtudung jgn jdi mcm neelofa sudah jutawan khinzir perasan elok kawin ngan kambing je 2 pn klau kambing nk la

    0

    2
    • melati nonok says:

      cibai tak abis2 dengki ngan neelofa. real khinzir …………

      2

      0
      • Kakak Melati says:

        Sukati akula mmg btl pn neelopa 2 perasan jutawan elok pi kawen je ngn kambing gurun biar dia kena tnduk sikit…

        0

        1
        • melati says:

          Neelofa & Adik nya dh tukaq plan mereka tak nak kawin, mereka nk bercakap gan Khinzir plak bila tua nanti….hihihihihihihihiiii

          0

          2
    • Anonymous says:

      bawak mengucap kak oiii .. cakap macam orang tak sekolah ko ni kak

      1

      0
  8. kkkkk says:

    Hahahha bodoh ke semua

    1

    0
  9. daboor says:

    Sebeleum pakai tudung keringkanlah rambut kamu dengan sekering-keringnya , ramai pompuan berhijab lepas mandi rambut bebasah terus serkup tudung atas kepala, hasilnya??? Orang duduk sebelah yg terpaksa menahan bau busuk macam bau gigi 10 hari tak gosok….

    0

    0
    • khaaa..khaaaaa.....khaaaaaaa...... says:

      Khaaaaa…khaaaaaaaaaaaa…….khaaaaaaaaaaaaaaaaa………kheeeeeee………kheeeeeeeeeeeeeee………….kheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee………………..weiiii…………!!!!!!!!!! kelakar gila kau punya komenlah weiiiiiii…………!!!!!!!! terbaiklah beb………!!!!!!!gua caya sama lulah…………..:-o))))))))))))))))))

      0

      1
    • Anonymous says:

      Apa2 ajelah oiii..

      1

      0
  10. Fyda Noh says:

    Sherry walaupun dah berumur tapi maintain cantik.. sesuai dorang berdua..

    0

    1
  11. gigi emas says:

    Bukan Hijab la……Tudung….kita orang melayu bukan arab……berbangga la bangsa sendiri….kalau tak pi duduk kat negara arab bangsat tu

    0

    1
  12. anonymous says:

    Fatah ni ensem skali tingat ngan blakon allayarham mustafa maarof….

    1

    0
    • melati cibai bernanah says:

      langsung tak sama cam Allahyarham Mustafa Maarof…….Allahyarham Mustafa Maarof tersangatlah handsome…….

      0

      1
  13. mrs pip says:

    thumbs up T_T
    sherry semakin anggun bertudung :) …

    0

    1
  14. Puteri Jelita Rupawan says:

    fatah ni terlalu hensem utk sherry…dia patut dapat perempuan yg lagi lembut n ayu…muka sherry ni keras n x feminin…

    1

    0
  15. Anonymous says:

    Wahwah..komen muka org..muka ko lawo sngat ka mai tngok skit ntah mcm langsui ka apa

    0

    1