Written by AbangNara | April 29th, 2012

Perkahwinan sememangnya melengkapkan kehidupan seorang manusia. Seorang lelaki sememangnya memerlukan seorang isteri dan seorang wanita juga memerlukan seorang suami untuk melengkapi hidup masing-masing. Dan setelah bergelar isteri kepada Jejai, Fasha Sandha mengakui yang dia lebih bahagia dan tenang. Gembira Abang Nara mendengarnya.
fasha sandha
Paling comel apabila Fasha Sandha sempat memberikan sedikit nasihat kepada pasangan yang sedang bercinta supaya cepat-cepat kahwin. Mengikut pengalaman Abang Nara sendiri, sememangnya perkahwinan itu membawa kita ke alam baru yang lebih sempurna. Aceh ~~~

Lagi 29 keping gambar sekitar pernikahan Fasha Sandha dan Jejai dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook We Love Fasha Sandha.

fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha
fasha sandha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

224 responses to Fasha Sandha Lebih Bahagia Dan Tenang Sejak Bergelar Isteri

  1. thehell says:

    aku 1st mangkok

    0

    0
    • Pujit says:

      Jarang org nak ngaku diri sendiri mangkok. Tahniah ya mangkok.

      0

      0
      • saya pun rasa camtu gak..hah

        0

        0
      • Jelos Ahkak Tau says:

        Kawin dengan orang kaya..memang la tenang.

        Macam ahkak ni ; kawin dengan pengembala lembu rempit pulak tu malam-malam….susu anak pun kekadang kering you allz!

        Tapi dah jodoh….ahkak tetap bersyukur pada Allah.

        0

        0
      • ahkakkkkkkk! kesian ahkak. doa-doakan lah suami ahkak iteww menang loteri nanti boleh naik helicopter pergi bersanding lagi sekali kat Genting. Gaun ahkak buat la macam memey kawin…terbelah tergangga kat didepan ala mini skirt tak cukup kain..baru lah ahkak vassszzzzzzz terus masuk majalah Mangga muka depan gitewww. solat jangan tinggal tau….

        0

        0
      • AnakAyam says:

        aku setuju…ND tuh gile talak…dah jantan tuh tak suka…biar jela…tak malu terhengeh hengeh kat jantan yg tak sudi…xde maruahh ke…
        lagipun jejai cintakan fasha…love story mmg best…hehe

        tgk mcm rita rudaini tuh…tabik spring…..

        0

        0
      • senah says:

        anak ayam cakap pasal sape ni ? ND mana yang gila talak tu? ND Lala ? Nur Diana ? dont provoke others please. u have right to give you opinions or thought but u have no right to judge people.

        0

        0
      • senah says:

        anak ayam, ND gila talak ? ND tu sape? ND lala eh?
        u have right to give your opinion but u have no right to judge people.

        0

        0
      • Anonymous says:

        tenang la 2 3 miggu…pasni jgn nak mcm2 ek

        0

        0
      • jejai pula rasa mengelempot sejak bergelar suami

        0

        0
      • cheers says:

        bagusssnye pompuan nie….bahagia & tenang lpas kawen….lepas rampas laki org bahagia jgak kot….

        tgokla..kite tgok same ade statement ko nie bgune x utk kegunaan masa hadapan….jgn excited sgt, nanti makan diri…

        0

        0
      • ngomel says:

        anak ayam…ko ni spesis apa? takde hati perot…esok kalau spouse ko kena rampas baru ko tau langit tinggi rendah…

        0

        0
      • x minat fasha sandha

        0

        0
      • ahchan says:

        time mula2 kahwin semuanya indah..suami kentut pun kata wangi

        0

        0
    • juruteknik.balik.pulau says:

      bahagia? mak mertua syg tak? keh keh

      0

      0
      • rumahtangga bahagia tentunya di jalan yang Allah redhai says:

        Cik Fasha,

        nak tenang dan bahagia, rumahtangga perlu lah berada di jalan yang Allah redhai. Aurat perlu ditutup kecuali pada suami, solat 5 waktu jangan ditinggalkan dan maksiat seperti minum arak dan clubbing perlu dihindari.

        Kalau tenang walaupun hidup jauh dari redha Allah, itu istidraj, nikmat Allah beri untuk menyesatkan lagi hamba2 Nya yang lalai.

        0

        0
      • Mangkuk Ayun ada Biji says:

        MULA-MULA MMG LAH BAHAGIA…BIASALAH TU..RESTU TK RESTU MERTUA TK JADI SOAL..YG PENTING HATI PUAS..HARAP TK LAH JADI MCM RITA RUDAINI ATAU SESETENGAH ARTIS YG DH KAHWIN..LEPAS KAHWIN MERANA…

        ” ADAKAH MEREKA TIDAK FAHAM MAKSUD DAN TANGGUNGJAWAP PERKAHWINAN ITU SENDIRI”..SUKA KAHWIN TK SUKA CERAI…

        “JD BETUL KAH PERKAHWINAN ITU PENAMAT SEBUAH PERCINTAAN ATAU SEKALI DLM SEUMUR HIDUP”….

        0

        0
      • markonah says:

        mak mentua sayang pong tak guna kalu LAKI tak sayang kan NORA DANISH kehkehkeh

        0

        0
      • kak ain says:

        memang lah tenang tapi sementara je…. dah kacau rumahtangga org, rampas suami org… “tenang” ni tak lama, tengok bahagia tak nanti

        0

        0
      • juruteknik.balik.pulau says:

        kesiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnn kau markonah…ramai dislike ye? kah kah kah

        0

        0
      • mya amira says:

        TAKDE PUN GAMBAR MAK BAPAK JEJAI KAN? OPPPSS ! xD

        0

        0
      • Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

        orang yg komen kt atas ni sebok tnye mak mertua sayang ke tk ? peduli lah ngan mak mertua dia sayang ke tak! asal kn kite dh buat baik ngan dia tu sama ada dia suka tk suka sayang tk sayang tu dia punye pasal…janji kite dh hormat ngan dia n tk kurang ajar sudahhhhhhhh zaman sekarang ni sedara mara semua tk boleh pakai ! asal kn suami sayang kire dh ok…..yg lain tk payah pikir2 lah…..kalau pehak mertua tk suka ha sudah lah tkan nk paksa dh kawin dh ponnnnnnnnnn tk suka pn kenaaaaaaa jugak suka………ape2 pn mak mertua tetap kena terima menantu walau pn tk suka………..kalau minah jambu pulak mak mertua tk suka itu tolak tepi yg penting suami tetap di sisi huh !!!!!! lov u fashaaaaaaaa !!

        0

        0
      • Kurus says:

        wow…
        minah jambu mengadap komputer 24 jam
        kali ini aku nk calit kt engkau lah minah..
        yg penting kta dah memberi
        yg paling utama Allah SWT

        0

        0
      • Rara says:

        out of topic mertua jap
        kenapa jejai ni suka pakai songkok/topi/serban yg tutup dahi dia?
        suka sgt pakai saiz besar.pelik plak tengok ke dahi dia sempit =.=’
        buruk……

        0

        0
      • ainie says:

        yer la…mak mertua dia tak datang ker….nampak ayah mertua jer…naper takde pic sebelah pengantin lelaki pun….sebelah pengantin perempuan jer yang sakan bergambar….

        0

        0
      • juruteknik. balik.pulau says:

        alahaaaaaaii Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

        komen bangang mmg mndapat dislike byk drpd like. pathetic siut kau neh ha ha.

        0

        0
      • naisah says:

        Ala…., selamat pengantin baru FS, semoga Allah memberkati perkahwinan ini dan semoga perkahwinan ini adalah jodoh ketentuan dan bukan kerana nasib…..
        kepada yang kutuk2 tu, heheheh… tengok2 ler diri sendiri dh cukup bagus ker….
        hahahahah….

        0

        0
    • nak nikah la..nanti mesti rasa tenang..

      0

      0
      • PELIK?? says:

        aik?? neelufa modh nor,pelik aku dgn nko ni.punye la lam eko kawin baru skrg nko nak nikah?patut le jiwa x tenang sbb nko kawin dulu sblm nikah.kuang kuang kuang kan dah kantoiii

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        Korang nak add Neelufa Mohd Nor ni kat fb? Cari nama Angin Bayu… Waaaakakakakakakakaka….!!!

        0

        0
      • garit says:

        Iya nikah je cepat2 klu dah gatal..

        0

        0
      • ngomel says:

        kipas.. ko dah add neelufa ke? add jela.. jadikan aweq ko pun buleh…sian dia tak nikah lagi…wakakaka

        0

        0
    • Selitone says:

      1 perkataan, 4 huruf, 4 tanda baca … cukop untuk menggambarkan segalanya…

      P O Y O…!

      0

      0
      • markonah says:

        Lima huruf utk ko L.O.S.E.R hahahaha

        0

        0
      • Vouge says:

        Cuba kalo jejai tu kerja buruh jer… or penjual sayur kat pasar… agak2 nak ke si fasha kt jejai ni dgn muka buruk dia? Konpemmmm tak pandang sebelah mata pun!! segala2nya kerana DUIT….

        0

        0
    • viva says:

      org lain sume pas kawen sengsara dan derita…dia sorang je tenang n bahagia…

      0

      0
      • nur says:

        aku pon dah kawin gak,takde plak menderita..bahagia jer,dah ade anak pon..pelik tol,lepas ko kawin trus menderita ke??kesian sungguh…ni la die org melayu,bukan nyer suka tgk org bahagia,mendoakan yg buruk2 je keje..sat lagi sume doa2 ko yg buruk2 pada org tu,ALLAH balikkan pada kau balik..ALLAH tu maha adil…

        0

        0
      • serenity says:

        tangan di dada mata ke atas eh? hehehe

        0

        0
    • wowo says:

      ceh, baru 2 ari kawen mmg la seronok… ce tgk kalu 2 tahun kawen plak camne?

      0

      0
    • kasut.biru.polka.dot. says:

      hahaha. baru berapa jam kawen oi.

      0

      0
    • saya says:

      Tahniah Fasha dan Jejai…yang berlalu biarlah berlalu. Mulakan hidup baru dan jagalah suami dengan baik..saya xnak judge apa2,..saya cuma berharap agar perkahwinan ini kekal dan Fasha&Jejai bahagia selalu..saya bahagia bila orang lain bahagia..

      0

      0
      • custard says:

        very good comment..inilah yg sepatutnye..bkn asyik nak ckp keburukan org & perkara yg terjadi..

        0

        0
    • Anonymous says:

      bestnyer kawen. aku gak yg tak kawen2 lagi neh. tahniah la fasha.

      0

      0
    • pasha tenang pas jadi bini, jejai mengganas lagiikkk says:

      alhamdulillah kalau fasha rs tenang pas kawen. kami pon rs tenang lepas ko kawen. xderla merapek meraban sana sini dgn laki bukan muhrim. kalau tak, citer pasal ko jer yg duk terjah ruangan gosip. kita kasi roll muka lain plak kat blog neh. phewwww!

      0

      0
    • Triple_j says:

      u forgot “ayun” iaitu mangkuk ayun

      0

      0
      • Anonymous says:

        Yang komen yg tak baik knapa? Ingat anak cucu dikemudian hari plz lah jgn kutuk sesama Islam seharus nya kita harus bersyukur mereka selamat mendirikan sebuah masjid

        0

        0
    • Linda says:

      Tak baik korg kutuk fasha . . mcmna pun dia ttp manusia yg x lari dr kesilapan . Apa yg blaku antara biarla dia jdkan pengajaran. kita tak layak nak menghakimi dia. Semoga fasha bahagia ke akhir hayat. Tahniah fasha.

      0

      0
  2. saya saya says:

    baru tak smpai seminggu jadi isteri mmg la bahagia . tp naty law 7 8 tahun bergelar isteri . bahagia lagi tak ? muahaha . moga berbahagia laaaa fasha oiii . pastuh jgn lupe tutup aurat . supaye suami toh tak tanggung lagi byk dosa hanggggg . :)

    0

    0
    • Sasha Sandha says:

      Nora Danish , u are a LOSER ~!

      0

      0
      • sasha sandha bengong says:

        ko ni apsal hah???… Nora danish tu x heran pun xde laki cam jejai tu. Masa mula2 memang la sedih.tp xkan nak sedih seumur hidup.muka mcm nora danish tu,bkn stakat anak tan sri…dgn tan sri pun dia boleh dapat kalau dia nak.ko je x laku…tu pasal menyalak kat sini kata org loser.

        0

        0
  3. Capri says:

    Cute!

    0

    0
  4. syahrilhafiz says:

    1st. LOLOL
    cantik kot dia..tahniah FS

    0

    0
    • Kurus says:

      syukur alhamdulillah fasha n suami
      mmg ikatan yg halal sukar utk digambarkan
      hanya perkataan ‘bahagia’ saja yg dpt diucapkan

      berbahagia n berdukacita lah kta HANYA kerana Dia..

      n tahniah jugak kpda para pengikut beautiful nara
      yg tk jemu2 mendoakan kebahagiaan fasha n suami
      n nampaknya selepas tngah malam pun semua masih di sini
      mesti semuanya hendak berkiyamulail n bertahajud
      semuanya memang alim2 belaka… syukur

      0

      0
      • Mangkuk Ayun ada Biji says:

        NORA DANISH PUN PERNAH RASA BAHAGIA KAHWIN DGN JEJAI..HINGGA DAPAT SEORG ANAK…TP TERPUTUS DITEGH JLN KERANA JEJAI BERLAKU CURANG”…

        ADAKAH FASHA AKAN BAHAGIAN DAN KEKAL DGN PERKAHWINAN ITU JIKA JEJAI BERBUAT SEPERTI ITU LAGI…

        0

        0
      • markonah says:

        kalu Nora Danish rogol jejai pon bole dpt anak hokey… dpt anak bukan pengukur kebahagiaan .. pengukurnya mcmana ko jaga anak tu … bodowww

        0

        0
      • Kipas Susah Mati Neelofa says:

        mangkuk hayun ada biji, kalau statement tu bentuk soalan, lain kali letak la tanda soal.. ( ? )

        0

        0
  5. zzzzzzzzz says:

    semua orang pun lau baru kahwin mmg cakap mcm ni…jangan pulak nanti dengar saya dengannya tak bersefahaman lagi sejak sebelum kahwin lagi..sebelum kahwin pun dulu hubungan kami banyak rintanganya..sebab tu kami bercerai tiada bersefahaman…ermmm kalau bolih jangan ada ayat ni keluar ye esok..esok..apepun SELAMAT PENGANTIN BARU

    0

    0
  6. saya saya says:

    tak smpai seminggu jadi isteri mmg la bahagia . naty law dah kawen lame2 . bahagia lagi ke ? naty kot2 jejai dah miskin bahagia ke kau mintak cerai naty ? ok la papehal moga bahagia . :) . ouh jgn lupa . tutup aurat toh supaya jejai tak tanggung dosa byk dari kau . :)))

    0

    0
  7. diana says:

    Gambar dgn mak ayah pengantin lelaki tak de ke??

    0

    0
  8. cikkiah says:

    Tengok pengantin mcm xde seri sebab da selalu sgt bergambar berdua..pape pon, tahniah,dan selmat manjalani kehidupan berumahtangga.

    0

    0
  9. […] isteri kepada Jejai, Fasha Sandha mengakui yang dia lebih bahagia dan tenang. Gembira Abang … Continue reading → This entry was posted in Gosip and tagged Bahagia, Bergelar, Fasha, Isteri, Lebih, Sandha, […]

    0

    0
  10. aliya says:

    kenapa tak nampak pon dia bergambar sekali dengan family lelaki..nak tengok…sekali dengan anak pengantin lelaki yang comel itu :D

    0

    0
  11. nadia says:

    apa laa korang ni..mesti laa lepas bis nikah dia rasa hapy..maybe dia ase xsangka yg jodoh dia dgn jejai…doakan dia bahagia smpai bila2 sudah…elok kalo doakan baik2 tuk org len..nti malaikat doakan tuk kte jgk…lgpon x ase seronok ke tgk org lain hapy..cer pikir molek2 skit…kalo kte buat baik ngan org lain pasti tuhan suke…kalo dia perampas ke apa2 ke..sapa kte nk nilai org lain..sblm nilai org lain..baik nilai diri sendiri…maaf ap yg kte komen ni ad wat org marah2 ke sbb mpertahankan fasha..kte xpertahankan sapa2 pun..harap maklum

    0

    0
  12. smile says:

    masih lagi terbayang wajah ND sewaktu nikah dgn jejai dulu…sgt berseri…sedih plak…kesian…pape pun semoga bahagia FS perampas :)

    0

    0
    • ND gila talak says:

      orang pompuan kalau laki dah tak suka nak buat macam mana…gila talak apa ND tu…

      0

      0
      • lis says:

        tunggu la brp tahun lg ayat ko ni sesuai utk fasha plak.

        0

        0
      • nur says:

        bodoh bangang tol statment..entry ni pasal fasha,asal bodoh nak mampos sangat ko ni babit2 pasal nora,org tu elok2 buat umrah..org2 yg dijemput allah je yg sampai ke sane,ko penah pegi tak??sebab tu agaknyer mukut cam puaka..

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku ase nd xgiler talak…dia cool p umrah berseri2..dh move on pn, ucp slamat pgantin kt dedua tu lg.. apa masalah ko kata dia gle talak..??? aku ase la kan mcm ko ni dn yg len2 tu (anak ayam, markonah, sasha sandha,..)yang tlebih2…dh mcm org GILER MEROYAN..aku tguk…alahai bw2 la b astaqfer..

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku rs ND tu lg bijak klu d bandingkn dgn pasa sndat neh… pasa sndatla yg gila talak..x cy? sila baca balik cerita2 yg kua konon2 diorg bpisah…. xde seri pun sendat neh kwen…biasa je aku tgok,..

        0

        0
    • TeRrY89 says:

      xabes2 kate org perampas..die amik laki ko kew??dh jodoh die dgn jejai..tolak takdir tuhan eh?mulot xreti nk ttp..

      0

      0
      • lis says:

        Terimalah hakikat dia memang perampas.

        0

        0
      • ahkak gile glam says:

        LIS ; AKU RASE KO MEROYAN SBB LAKI KO KENA RAMPAS KAN???? KESIAN, MGKIN MUKA KO MCM NYONYA TUA DR MYANMAR..HAHAHAHA..LAKI KO SBNRNYA NK MUKA MCM FS…..

        0

        0
      • ngomel says:

        ahkak2.. hari ni hari nora…esok2 kalau hari ahkak2 pulak..? haaa jgn kata meroyan.. dah tahap gila babi trus… ataupun ahkak2 semua ni blom merasa lagi belaki kot.. hahaha.. gamaknya kena joinlah kelab ANDALUSIA…

        0

        0
      • ahkak gile glam says:

        KO PON SAMA EA NGOMEL?? XTAU HUJUNG PANGKAL NK MSK CAMPUR….KO AGUNGKAN LA SI ND TU SBB ADA PEMINAT YG MCM KO NI LAH….MINAH TUT TRUS PERASAN MCM DY INSAN SUCI …BLUWEKKKKKKKKKKKKKKKKK

        0

        0
      • ngomel says:

        bila masa plak aku agung2kan ND? ada aku kata aku minat kat ND ke FS? sengal! ahaks!!

        0

        0
  13. lis says:

    Perkahwinan akan lebih bahgia kalau takda org lain cuba rampas suami kita…

    0

    0
    • frinses says:

      jgn slhkan perempuan yg cuba merampas suami kita sj. bg sy,suami yg setia thadap isterinya xkn goyah cintanya jika digoda perempuan lain…apa pun ini ketentuan Allah..Allah Lebih Mengetahui

      0

      0
    • isteri pertama says:

      lis: kita kena ingat, suami bukan milik mutlak seorang isteri. Suami tak wajib patuh kepada isteri. isteri yg wajib patuh suami selagi ia tidak melanggar hukum ALLAH. Apa2 pun yang terjadi dlm hidup kita, kita mesti berbalik kepada hukum agama. Isteri pulak, kena byk2kan dekatkan diri dgn ALLAH. byk2kan bdoa semoga diperkuatkan kasih sayang antara mereka. Ada ustaz pnah mngatakn, kalau suami nak kawen lagi, jgn doakan dia tak kawen satu lg sbb kita dah kira melawan apa yg ALLAH benarkan. Isteri kena berdoa ‘Ya Allah, sekiranya ada org lain selain aku dihatinya, jadikanlah aku yang pertama dihatinya’. tak salahkan kalau kita bdoa mcm tu

      0

      0
      • markonah says:

        terima la kenyataan LIS oiiii..laki ko yg takmo kat ko bukan pasei ponpuan len rampas… rampas tu ayat nk sejukan ati sdn jer..pasdahei laki sdn yang takmo hahahahahah

        0

        0
      • harsya says:

        setuju dgn komen isteri pertama…..Allah lebih mengetahui……lebih baik kita doakan kebahagiaan buat jejai & Fs…. juga buat ND

        0

        0
  14. tikahmelly says:

    memang la tenang sbb hubungan dah halal… :)
    yang xtenang si suami la selagi dok biar isteri camtu kena bwk dosa…hihihi

    semuga kita memperolehi keberkatan dr Allah…:)

    0

    0
  15. Nora Danish Jauh Lebih Comel & Cantik says:

    Tahniah Fasha Sandha. Akhirnya kamu dpt apa y kamu impikan.. Brsama Bekas org (bekas suami Nora Danish). Tp jgn kamu lupa KARMA (What goes around comes around). Skrg bolehla war2kan y kamu bahagia, tp langit xselalunya cerah.. Macammana Jejai boleh buat kat ND mcm2 jgk kamu akan trma.. But hope Jejai dh brbh n boleh mencintai kamu seadanya. Peace!

    0

    0
    • momok says:

      Sama mcm ayat memey lpas kawin ngan norman. Ayat perampas ni semua sama kut. Bahagia lpas rampas laki org.

      0

      0
    • Anonymous says:

      Nora Danish Jauh Lebih Comot & Gedik >Ko ni mcm org beragama hindu lak x abis2 dgn hukum karma.. Islam x ada hukum karma ni

      0

      0
      • ni mesti tak ambik tasawwur masa spm ni says:

        hello kwn2 just nak bgtau ok, dlm islam mmg ade karma, tp takde lah di panggil karma, ianya di pangil QISAS . balasan yg diterima diatas perbuatan kite. mmg islam takde karma tp kita ada qisas. yg mana lebih kurang aje maksudnya. sblum mengate org hindu tak tahu agama, baik awak bace dulu betul2 buku pndidikan islam kat rumah ko ke, pinjam member ke, tak pun adek ko punye ke. Buka buku tasawwur islam ok, bende ni sng aje. org tak islam pun slalu ambik subjek ni if spm. sng nak scor . so jgn malas2 nak tambah ilmu . As salam

        0

        0
      • tak ambik tasawwur masa spm says:

        haha ‘ni mesti tak ambik tasawwur masa spm ni’ kau ni bebal ke ape?sia2 ambik tasawwur lps tu berlagak.padahal bodoh.bila pulak QISAS tu sama dgn karma?QISAS tu hanya utk hukum bg kesalahan membunuh dgn sengaja atau mencedera/memukul jasmani dgn sengaja. kau tu sila la ye pegi cari balik buku tasawwur yg kau bangge bangge sgt konon kau ambek lps tu senang nak score tu. ambek bace balik elok-elok lps tu baru komen kat sini. jgn malas2 nak tambah ilmu. nak berlagak tak kena tempat. ni la pendakwah2 tak bertauliah kt blog ni yg cuba tunjuk pandai tapi senduuuu..

        kpd haters FS & followers ND, sudah2 la mendoakan yg tak baik. doa keburukan org ni tak dimakbulkan. korang doakan je la diampunkan dosa utk mak bapak & diri korang sendiri. assalamualaikum

        0

        0
      • ati says:

        lbh baik berguru daripada membaca buku…..umpama berguru dgn syaitan…..ustaz x ajar ke sekolah dulu….

        0

        0
      • fafap says:

        QISAS = KARMA?….adoi

        0

        0
      • Mama bosan says:

        siapa kata dlm islam xde hukum karma? ape pun perbuatan kita, ttp ade balasannya..

        0

        0
    • deni says:

      kamu lebih percaya KARMA dr KUASA ALLAH kn?

      0

      0
    • insan biasa says:

      kau ni tak abis2 nak mendoakan org. mengumpat aje. tgk lah. kbahagiaan kau pulak org tak doakan. biarlah si fasha tu dah bhagia ke ape. kau dengki sgt kenapa.ni lah melayu. dengki

      0

      0
    • noni says:

      x abes2 ngn karma.. kalu dah semua benda jadi sbb karma, nape lak ND kesayangan kena cerai dlu? ape die buat? dia rampas jejai? sbb tu la jejai kene rampas balik? ha????

      semua yg jadi tu takdir… x semestinya karma…

      0

      0
    • ahkak gile glam says:

      FYI, FS KENAL JEJAL DAH 7 THN BEFORE JEJAI KAHWIN NGN ND, SO TKDE ISTILAH FASHA RAMPAI JEJAI…ND YG RAMPAS BOYFRIEND FASHA K….AND DAH TERBUKTI KALAU DAH JODH TK KEMANA….
      FS DARLING SEMOGA BERBAHGIA NGN JEJAI…ALLAH MAHA MENGASIHI HAMBA2 NYA :)

      0

      0
      • xyz says:

        Jejai ni barang rampasan ke? asyik dirampas je. who’s next?

        0

        0
      • nokomen says:

        ni mesti pminat FS..!!! Pirahhhhh.!!!!!

        0

        0
      • leen says:

        betul tu….itu sebenarnya kisah disebaliknya….tp sbb mertua berkenan kt nora trpkse jejai ikutkn kata mak bapak…tp gelora dlm ht siapa yg tau? Nora ni dulu pn pnh cuba nk rampas xe bf dia balik.. mase tu ex dia dh jd bf kwn baik sy sendiri…siap merayu2 nk balik kt ex dia…sy jd saksi tgk mcmane kwn sy susah pyh nkk mempertahankan bf dia tu…so kalau kata fasha perampas laa kan.. yg nora pnh buat dulu tu apa plak?so kesimpulannya tiap manusia pnh buat kesilapan dan perlu juga diberi peluang berubah

        0

        0
      • dolphin says:

        abis tu…klau jd bf 7 tahun..nape tak kawen? nape mesti kacau/rampas laki org? baik ke prangai mcm tu?

        0

        0
  16. tahniah atau simpati..? says:

    nora x kalah apa2. nora ada anak dgn jejai. fasha x leh dabik dada sgt huhu

    0

    0
    • deni says:

      hidup FS,ND n jejai ni 1 ptandingan yek ade klh n mng? kalo mng dpt award dr ko yek? ko nmpk ke FS tabik dada?

      0

      0
    • makbee says:

      fasha dah bersedia nak beranak…anak boleh buat..apa jadah anak jadi jaminan kemenangan pulak?

      0

      0
  17. xperlu tahu says:

    betol cm ckp yg lain…ni bru khwin…jgn terlalu dok citer kononnya bhgia itu ini…kang dgq2 nnt nk cerai lak….kononnya xtahn ngan pangai jejai…apapun aku hrp ko bhgia jgn jd cm umhtgga org lain yg ko pnya angkara..

    0

    0
  18. Aemy says:

    Tahniah buat mempelai..jodoh anda kuat.Semoga kekal ke akir hayat hendaknyew.Bekerja keras lah anda berdua mengekalkannya.Hehehehe…

    0

    0
  19. Lola says:

    Maybe dah jodoh diorg.biar la dia share.dkt instagram nora danish asyik upload pic dia dgn adi putra je time umrah.diorg ada shooting kat sana ke?knp adi x bw wife dia eh.

    0

    0
  20. […] Perkahwinan sememangnya melengkapkan kehidupan seorang manusia. Seorang lelaki sememangnya memerlukan seorang isteri dan seorang wanita juga memerlukan seorang suami untuk melengkapi hidup masing-masing. Dan setelah bergelar isteri kepada Jejai, Fasha Sandha mengakui yang dia lebih bahagia dan tenang. Gembira Abang … Continue reading → […]

    0

    0
  21. sarjan misai says:

    tahniah fasha!!semoga ke akhir hayat :)..
    tpi tetap xfaham dengan segelintir manusie yg xhabis2 mengata fasha..sudah2 la 2..dy pon dah ade dunia yg baru..baik doakan dy dgn jejai dari bercakap yg buruk2..kalo xsuke baik diam je …

    0

    0
  22. Anonymous says:

    Akhir muncul gak post abg nara…mana menghilang??pegi bersih ke?

    0

    0
    • Anonymous says:

      memang yellow pon
      tu yang bila balik jerk semua kutukan bertalu2 boleh nampak kt entry nih
      kowrang tk perasan kew??
      dasar blogger munafikin

      0

      0
  23. kaki kasut says:

    cian x de gambo dgn famili jejai pun.

    0

    0
  24. kaki bag says:

    Mula2 kawin mmng lah bahagia segala belang x keluar lgiiii…..sya dah rasa knnn…;(;(;(

    0

    0
  25. aku says:

    Mana gambar dengan keluarga Jejai…hahahaa..kantoi sudah depa tak hingin nak bergambar dengan pengantin basi..

    0

    0
    • TeRrY89 says:

      ckp bukn2..ade bukti kew diorg xnk begmbo??xhbes2 cite pasl begambo dgn famili laki..pastu pitnah bkn2..

      0

      0
  26. embok ketum says:

    Fasha, tahniah.. Ingat, siapa kita dulu belum tentu sama dgn siapa kita sekarang dan siapa kita pada masa akan dtg.

    0

    0
  27. mira says:

    sdh2 la mengata org tu..dia dh sah kawin ngan jejai tu..mcmanapun, kan lebih baik kita doakan kebahagiaan org..kita2 semua ni tau sangat ke cerita yg sebenarnya..kesian dowh..siapa kita utk menghakimi dia..

    0

    0
  28. pot pett.. says:

    jodoh pertemuan ditangan Allah, jodoh nora dgn jejai tak pajang. jodoh jejai skrg dgn fs. mungkin ader hikmah di sebalik nyer.. pompuan yg baik untuk lelaki yg baik semoga ND akan jumpa yg terbaik t. fs akan kemudi rumah tgga dgn aman.
    p/s nak tanyer kenapa dlm kes cam ni nak salahkan fs ajer?jejai tu tak salah ke??

    0

    0
    • y? says:

      nape jejai xsimpan je ND pastu kawen ngn FS kn bagus dpt dua ppuan cantek leh gilir2 tuka selera lgpun kn dah ade anak dgn ND tu..apela jejai ni xreti2 ke..jahat nya aku.

      0

      0
  29. Anonymous says:

    Mmg la tenang sbb da halal! Sblm ni risau org tangkap je sbb x halal.. Opss terlebey sudeh!!

    0

    0
  30. Anonymous says:

    tahnia Fs smoga bhgia bt slm nya,,

    0

    0
  31. eikin says:

    saya rasa tenang setelah merampas jejai dari ND! saya gembira sangat dah menang. yeayy! phuiii lah fasha sendat

    0

    0
    • TeRrY89 says:

      ny seko lg mgkok ayun yg xabes2 ckp org perampas..aku doakn laki ko kne rmpas bru tau..or ko yg rmpas laki org..bru ade akal..jodoh diorg kot..xreti2 nk anggap ny mmg tkdir ALLAH???

      0

      0
      • Referee says:

        Ko lagi kurang cerdik sbb mendoakan kebinasaan org lain.

        0

        0
      • markonah says:

        doa ko tak makbul sebab ko hati busuk, pastu semayang tak cukup lima waktu pastu ckp banyak plak hahahahah

        0

        0
      • TeRrY89 says:

        markonah n referee yg busuk ati..ske2 ati mulot longkang ko ckp aku solat x cukup kn??korang smpurne sgt ke??bile mase plk aku doakn kebinasaan org len??korang2 tu yg xreti ttp mulot..mngutuk je kejenye..hati korang yg lg3 busuk xnm tgk org lain bhgie..xpham2 lg eh jodoh tu ditgn tuhan??so korang ny mgkin kafir cz xnk trime tkdir tuhan..kesiannn

        0

        0
    • ahkak gile glam says:

      EIKIN, ADA FASHA KESAH???? KO TU JAGA KO NYE BF/TUNANG/LAKI JGN SMPAI KENA RAMPAS NGN ND…OR KO NI BAPOK SEPI KOTTTT?????

      0

      0
  32. Bahagia ye says:

    Baru tau ke fasha perasaan bila bergelar isteri? Dah tau kan,bagusla..mcm tu la bahagianya dulu mase ND bergelar isteri,yg kau rampas kebahagiaan tu dr dia..semoga ape yg ko dah buat kt ND dulu x berlaku pd ko pulak.tp aku pasti klo ade ppuan ajak jejai kuar 2,3 pagi mesti ko meroyan habes sbb dulu belum kahwin pun ko dah meroyan kat TZ.. Papepun jagelah rumahtangga ko sebaiknya,moga bkekalan…

    0

    0
  33. Memey says:

    Welcome to the club darl~

    0

    0
  34. Nyah says:

    dah dapat ‘somebody’ mana x tenang?tidur dalam bilik besar, katil yang empuk, silap hari bulan sarapan pun atas katil…sukala tu?cer jejai tu bese2 je…ko pandang ke nyah?! bukan apa..mak ingat lagi gosip u bersama BARD R 1 dan statement u kat majalah harmoni 2009..katanya..boyfriend(seblm kawin) sye mesti ‘somebody’…hihihih..anyway..x rembes pun jejai ni..*tetiber…

    0

    0
  35. APEK TUA says:

    selamat pengantin baru even membina kebahagiaan di atas linangan air mata ND yg besusah payah mndirikan masjid yg telah kau robohkan…aku arap sgt hidop kau x seperti ND…jaga jejai baik2…

    0

    0
  36. cik lily says:

    fasha ckp dia tenang dan gembira pn ramai org nk kutuk2 dia. dia gembira sbb dia bersyukur dgn nikmat perasaan yg Allah bg.kita doakan je yg terbaik utk fasha dan jejai

    0

    0
  37. AKAK JEMAH says:

    mmg la bahagia & tenang sbb ko tu baru merasa “barang baek”, tengah “SEDAP” la kan…?? kalo ND dulu2 pun dia ckp dia bahagia & tenang jugak sbb baru2 lagi..

    ko tu baru jer bape jam “merasa”, tggu jer la lagi 2-3 thn, dah ilang sedap tu, kuar la perkataan sengsara, nyesal bla..bla..bla…

    ape2 pun tahniah ko “DAPAT” jugak jejalll tu…”poket” pun penuh…

    0

    0
  38. Anak mak jemah says:

    FASHA DAH KAWEN FAZURA/PAJERO BILA PULAK NAK KAWEN????ADA SESIAPA BOLEH BAGI RAMALAN BILA AHKAK PAJURA NAK KAWEN TAK? ADA?ADA?

    0

    0
  39. Katy pari pari says:

    Kalau ND baik tak mungkin dah ada anak pun dia masih pegi clubbing dengan skirt pendek ketat dia tu.kan ada keluar kat metro dulu?nak buat macam mana bila mak mertua sayang semua yg ada kat ND nampak baik sajer.

    Btw aku tak sebelahkan fasha,tapi kadang2 kesian jugak dengan muka tembok dia tu…jodoh itu ketentuan Allah.kalau kita tak terima bermakna kita tak percaya pada qada&qadar dariNya…

    0

    0
    • Anonymous says:

      dah kutuk and judge ND..pastu ayat hujung nak tunjuk alim plak…stupid!~

      0

      0
    • ahkak gile glam says:

      ALA ND KE FS KE SAMA JE G CLUBBING, TP SI ND PERUT TERBOYOT2 PON MSH G CLUBBING……TKPELAH MGKIN DIA NK TNJUK TELADAN “BAIK” UTK ANAK DY KOT???

      0

      0
  40. meeradriana says:

    mula² bahagialah..
    baru berapa ari, belum sampai setahun lagi..
    tggu pregnant dulu, time tu kite tgk abg jejai carik pucuk yg baru x.. ;)

    0

    0
    • agak-agakla says:

      *istigfar*
      kau tak takut ke doa mcm ni, kalau terbalik kat kau semula…. ingat kuasa Allah….

      0

      0
  41. lol says:

    standard la tu,semua org akan ckp lebih bahagia dan tenang after berkahwin.bukan retis pun akan ckp mcm tu.doakan yg terbaik je sudahlah.org dah nikah pun kena bambu.bila berkepit gedik mcm shila amzah tu korang jugak yg sakit mata,suruh nikah cepat2.

    0

    0
  42. TeRrY89 says:

    kpd anti2 FS diluar sane..klu x ske..jgn sebok2 bkk entry pstu mengomen n kutuk2 bagai blh x??xpasal2 dpt dose kering..org pttnye mndoakan..bkn mengutuk ckp perampas la..bhgie sekejap la..karma la..ape lah..dh mmg adat rumah tgge ade psg surutnye..sape yg xpnh bergado..n sme org nk bhgie..sape kite nk wt ramaln 3,4 taun lg hubgn diorg hnco bekecai??korang ny tuhan ke??sme ny dh takdir Allah..xtau la..rmai sgt yg menolak qada n qadar kt cni..aku pon dh kawen..6taun dh kot..still bhgie..sape yg xnk bhgie..??tolak ansur,slng percye,doa kebahgiaan kuncinye..bkn tohmahan n doakn diorg bercerai cm jejai dgn ND..otak letak kt lutut korang neh,,(bkn sme..pd mrk yg terase jela)..

    0

    0
    • Anonymous says:

      ko pun sama dpt dosa kering jugak(by the way takder istilah dosa basah kering dlm Islam pun)… nak back-up pun x yah laa ko plak nak pegi mencaci org yg mengutuk tu plak… Allah suruh perbuatan mengutuk dibalas dengan mengutuk jugak ker? ko pun 2×5 jer…yg mengutuk tu lantak pi depa laa…FS dh selamat jugak jd isteri jejai kan? so xyah nk kecoh sgt lahh…

      0

      0
    • mak cik says:

      Sabo2 mak cik. Sy tau mak cik ni mak FS…jgn ambik hati sgt.

      0

      0
    • TeRrY89 says:

      anon..bile mase plak aku mencaci org yg mengutuk??aku suh diorg stopkn jelah maki2 ny kn..n mmg diorg dh kawen..cukuplah..wtpe nk kecoh2 kutuk lg??dh halal dh pon..tu pon masalh ke bg anti FS diluar sane??

      0

      0
  43. Zahida Rafik says:

    Memang sronot menjadik prempuan simpanan, dapat duit juta-juta hihihi

    0

    0
  44. Jamuna says:

    Puan Fasha perampas high class..bukan cam Memey…Tangkap sedap je…

    0

    0
  45. rashidah says:

    yang FS tgh rase skrg tu bkn bahagia…tp ‘sedap’ … nk tau bahagia ke x.. tggu la bbrape tahun lagi.

    0

    0
  46. lis says:

    Memang takdir tapi jgn semua ko nak salahkan takdir. Ada takdir yg boleh diubah. Senang sgt la hidup kalau semua ko nak kt takdir.

    0

    0
  47. mulut puaka says:

    biasa lh tuh fasha….selalu org2 tua kata klu kita ambik yg org….org akan ambk balik yg kita…

    0

    0
    • Anonymous says:

      ND dulu amik org len punye.. tu yg FS amik ND punye lak… bak kata ko la.. org2 tua kata……

      p/s: dgr sgt la ckp org tua……..

      0

      0
  48. memeysedih says:

    aku jgk yg ssh khwin ngn laki x brduit.aduh nyesal.klw tau tngkp pucuk muda lg bgus

    0

    0
  49. Anonymous says:

    baru2 ni mmg rasa bhagia.. alhamdulillah.. dh bertahun2 nanti..hrp ade lg status cmni..ahaks.. :D

    0

    0
  50. markonah says:

    deyyyy dok karma la hapa la… ngaji quran pong tak khatam lagi dok cite pasei pembalasan allah mcm la Nora Danish tu calon ustajah pilihan… pigiiiiii dahhh.. dengki ckp la dengki… kalau RESTU keluarga sampai sujud celah kaki busyuk mak mentua pong tapi laki tak sayang tak guna jugak paham? bodow mcm lembeww.. korang pong kalu laki kaya meminag terlompat2 beruk nk tawen.. dah korang tak kaya tu yg meroyan kutuk FS hahahaha… eh lupes nk ckp FS jugak kaya hokey takder kutup wit menteri merangkap wit pembayar cukai aka rakyat mcm aku hokeh!

    0

    0
  51. Emelda says:

    Tahniah buat pasangan pengantin baru walaupun x berapa baru buat Jejai… hehehe… Semoga ikatan korang berkekalan buat selamanya… Amin… perkahwinan yang SIMPLE tapi GAH …??? tapi sayang saya x nampak keserian pada merpati 2 joli ini. Nape ye???? Sebab dah terlalu expose atau ???

    0

    0
    • markonah says:

      sebab ko dengki hahahahah.. ko tak lawa mcm FS dan ko tak dpt ngurat laki kaya mcm jejai … hahhah kesiannnnnn…konon2 sopan arrr tp hati busuk mcm taik fasha sandha hahahaha

      0

      0
  52. Blacberry kuning says:

    syukur Alhamdulillah… terbina lagi masjid… korang ni pon doa la yg baik2… org sejahat mana pon ada hak jugak untuk bahagia… jgn doakan bercerai berai bagai.. sebab dosa korang mendoa keburukan tu akan berbalik pada korang… bukan susah pon nak berdoa baik-baik.. kannn~

    0

    0
  53. Anonymous says:

    apapun,yg suka FS n jejai kawen ni adalah peminat yg x jemu2 sentiasa menyokong dan menyukai FS….manakala yg x suka dorunk kawen adlh bkn peminatnya..biasalah, kalo artis yg kita minat wat hal atau berperangai x elok, kita ttp akan menyokong dia krn itulah tanda kita minat dia…tp kalo kita x minat seseorang artis tuh, rupa cntik atau perangai molek camne sekalipun, kita ttp x suka dia…tol x???

    0

    0
  54. iena aziz says:

    apapun,yg suka FS n jejai kawen ni adalah peminat yg x jemu2 sentiasa menyokong dan menyukai FS….manakala yg x suka dorunk kawen adlh bkn peminatnya..biasalah, kalo artis yg kita minat wat hal atau berperangai x elok, kita ttp akan menyokong dia krn itulah tanda kita minat dia…tp kalo kita x minat seseorang artis tuh, rupa cntik atau perangai molek camne sekalipun, kita ttp x suka dia…tol x???

    0

    0
  55. Anonymous says:

    Da dapat sondol tiap mlm,tenanglah!!

    0

    0
  56. goku says:

    Semoga Allah memberi berkah kepadamu dan atasmu, serta mengumpulkan kamu berdua dalam kebaikan.. ameen ya Lathiff.

    0

    0
  57. ummielynn says:

    tahniah fasha..semoga dgn perkahwinan ini Allah bukakan byk pintu rezeki dan lembutkan hatimu utk menjadi insan yg lebih baik didunia dan diakhirat aamiin..

    0

    0
  58. cha says:

    korang ni doakan lah yang elok2… ni semua artis yang kawin korang mesti ada yang komen sebut perkara yang negatif…

    ada tak korang gi kenduri kawan korang then korang kata ” selamat pengantin baru…. dua tiga hari ni gembira la ye… dua tiga tahun nanti tengokla….” ada?

    ke korang nak orang wish korang macam tu?

    tak paham betul la…

    0

    0
  59. didi says:

    mmg la tenang lps kawen sbb xbuat maksiat xbuat dosa,,sbb tu agama suruh kawen,,dok zina peluk cium cmana nk tenang..smoga jd isteri yg solehah dan jaga rumah tangga,,tgl la prangai buruk dulu,,dh dpt jejai tu ajak la dia brubah jgn kaki betina kaki minum lg…

    0

    0
  60. Memey Suhaiza says:

    Kepada Fasha Sandha, Kita serupaaaaaaaa

    0

    0
  61. Dahlia adik angkat Elia says:

    xpayah la koreng nak kutuk2 FS ND..doreng jugk yg dapat pahala..koreng dapat ape???…..k,la..bye ahdek dahlia want to meet ahkak elia..:p

    0

    0
  62. pui says:

    lebih tenang sebab pencegah maksiat dah tak kaco…. ha3….

    0

    0
  63. fa says:

    mn gmbr ng family jejai?

    0

    0
  64. Reena says:

    Memula bahagialah…ada ke mula kawin dah sengsara? Paling koman sebulan 2 mesti bahagia pasal fresh lagi..contoh dah byk.

    0

    0
  65. noname says:

    dengar tu… kahwin la cepat2. ambik laki org pun takpe… asalkan bahagia & tenang… (hello…. dapat laki kaya, semua tersedia mmg le bahagia & tenang……..)

    0

    0
  66. Panggil aku untk gali kubur kalau ada yg mati. says:

    Memer ar dah tenang ANd bahagia sebab dah dapat apa yang dia nak selama ni……!!! Dasar pompuan perampas……!!! Tengok hidup kau tak akan tenang.. Suatu ari nanti orang akan rampas hak kau balik…..!!! Amin…

    0

    0
    • Anonymous says:

      dia rampas laki ko ke yg ko emo sgt? siap mndoa n mengaminkn yg x baik utk org. ingt Allah nk trima doa ko ke? ko mgutuk Fasha lbh2 umpama ko pertikaikan ketentuan n takdir Allah.

      0

      0
  67. ahkak gile glam says:

    APA KATA KO GALI KUBUR KO DULU,,SBB KO MANUSIA LAKNAT MULUT JAHAT….DOAKAN ORG YG TAK BAIK!!!! SEMOGA ALLAH AMPUNKAN DOSA KO SBLM TERLMBAT K

    0

    0
  68. Cik Rini says:

    tahniah pasha n jejai..
    harini last 30april…korg dah buat efiling ke blm?kawin2 jgk…cukai ttp kene bayo.peringatkan jer…

    0

    0
  69. xxx says:

    din ngek

    0

    0
  70. mak c kina says:

    bru 2 3 hr,blh la ko ckp mcm 2….cbe 2 3 thn lg tgk!…klu msh bahagia bgs la…ne tau de org mcm ko kacau laki ko,ko bahagia x?…dh de ank…tgh pregnant, kne cerai…bahagia x?….aku xla doa mcm 2, tp nk bg statement,beragak la fasha ooii…

    0

    0
  71. black says:

    mmg kawin tu membahagiakan. tp tggungjawab isteri sgt2 terbeban. pg2 msk srpn, sapu rmh, kms rmh, g keje (jika keje la). pastu pnt2 blk masak. pas msk, bsh bj, lipat baju, kemas baju, iron baju whole family, layan husband, sblm tido pastikan rmh in safety condition…

    sometime kesian tgk isteri abg…abg akan cuba sedaya upaya membahagiakan syg…bkn sehari 2, tp hingga akhir hayat. tp isteri abg tak pernah mengeluh. terutama tgh bw baby dlm perut.

    bahagia ke isteri?yg ptt ckp bahagia setahu aku suami…over sgt

    0

    0
  72. Triple_j says:

    aik? baru beberapa hari kahwin dah “menjadi lebih bahagia dan tenang”? selalunya org lepas dah lama sedikit dlm keadaan tu baru boleh buat perbandingan lebih adil antara kehidupan dahulu dan sekarang.

    bagi la masa sedikit barulah bagi komen2 mcm tu. tanpa sedikit niat pun nak doakan yg tak baik utk FS, jgn nanti bila rumahtangga bergolak, nanti org akan ungkit statement u di atas dan buat jadi bahan lawak jenaka, sudah la.

    p/s: dia buat fb tu tapi bagi nama “we love fasha sandha”. mcm kurang sesuai. lain la fans yg buat group, letak nama tu ok le kot. patutnya FS buat nama “i love myself; fasha sandha”.

    0

    0
  73. Anonymous says:

    heran aku seheran2nyer
    tiba2 semua nick names meroyan2 mengutuk fasha kt sini
    ini semua kumpulan puan sri n adik jejai punya kronii ke..rrr///???
    sajer nk cover baieeekkk punyerrr kerana tk hadir kawin fs?

    even kowrang meroyan bgai kapal karam kt sineyy..
    satu malesia telah hilang rasa hormat kt orang2 kaya berdarjat sprti itue
    seburuk2 orang Islam, masa kawin anak abang adik, tetap akan bertandang

    sooooodah lah nk backing kt siney…
    ingatkan orang yang diam tu tk ramai???

    0

    0
  74. mockingbird... says:

    aku pelik gak ngan pansha senda ni dulu ckp bkn die peruntuh rumah tangga org…last2 die lak kawin ngan org yang teruntuh tangga umah tu…heranlaa aku..samer gak citer sal memey ngan norman hakim tu..kire versi lebih kurenglaa..korang prasan tak…? nie kalau leh wat lam bentuk telenovela indon nie mesti best nengok citernya…

    0

    0
  75. engko ader.. says:

    aku pelik gak ngan pansha senda ni dulu ckp bkn die peruntuh rumah tangga org…last2 die lak kawin ngan org yang teruntuh tangga umah tu…heranlaa aku..samer gak citer sal memey ngan norman hakim tu..kire versi lebih kurenglaa..korang prasan tak…? nie kalau leh wat lam bentuk telenovela indon nie mesti best nengok citernya…

    0

    0
  76. abc says:

    kalau di perhatikan, pelamin ni ala² pelamin tomok masa kawen…
    kalau ada sesiapa perasan la…
    dari pelamin…sepanjang jalan masuk ada gambar² gitu…
    then sblm ni aku notice gak ada 1 artis tu time kawen baju dia mcm baju bini tomok…
    so kesimpulannya di sini :: TOMOK SANGAT KREATIF, TRENDLY & UP TO DATE dalam sst pekara..
    tengok je artis² kawen, rata² buat cara mcm ala² perkahwinan tomok…

    tp apepun, congratz FS..

    0

    0
  77. @@? says:

    FASHA CANTIK…NORA D JELITA…UNTUNG JEJAI…

    0

    0
    • Triple_j says:

      tu la psl. beruntung jejai, wpun muka tak hensem tapi tetap ramai wanita2 jelita yg nak. tu la nama cinta sejati yg tak kenal paras rupa.

      cuma kebetulan saja dia kaya gila2. sedangkan i yakin, kalau jejai ni seorang penoreh getah pun tetap ND n FS mencintainya dan terima dirinya seadanya. lol.

      0

      0
  78. confuse says:

    apa beza fasha memey siti nurhaliza watie elite ngan yg kawin dgn heykal tuh? ;-)

    0

    0
  79. joyah kepoh says:

    kak joyah sgt setuju adik @@?..
    sng ckp..jejai lah individu yg untung…aummmmmmmm.. hihihihi..

    0

    0
  80. enott says:

    ksian kt FS..bnyak btl org yang jd ustazah pilihan kt sn ye..kpd fans ND yg meroyan kalah laki ko lak yg kna rampas tu..udah2 la..doa kan je yg baik2 pada pasangan pengantin baru ni..Syaitan menangis sewaktu anak adam dan hawa diijabkabulkan..aku tgk korang ni da mengalahkan syaitan la plak..asyik menyalak rs x puashati..atas masjid yg dibina..mengucap la wei..gi la wat solat taubat..kpd FS..wat la solat hajat, supaya hati mak mentua terbuka hati nak terima anda..yg sdah tu sdah la..jejai plak, saya harap awak dapat bimbing wife awak ni..ye die x baik, tapi mesti ade something pada die yg awak suka kan?? hope korang kekal bahagia hingga akhir hayat.. :)

    0

    0
  81. nek helikopter jejai says:

    suka tgk perjalanan cinta dorg, mmg sama dlm drama yg fasha belakon. dorg mmg cinta mati betul. dorg mmg bercinta, dah parent jejai nak kan ND jugak, kerna terpaksa la jugak..last2 cinta mati tetap ke fasha.congratz

    0

    0
  82. mykurik says:

    Alhamdulillah dh selamat bernikah pn diorang.. makanya berdukacita dan kecewalah para syaitan kerana tak dpt menghasut lg.. Kepada yg marah2, membenci dan mendoakan keburukan pasangan ini bolehlah diumpamakan seperti syaitan juga.. kerana perlakuan anda sama shj..

    0

    0
  83. ayhu ker says:

    apa pun die dah jdi bini org…

    0

    0
  84. intan says:

    takde gambar mak ayah jejai ngan depa ka?

    0

    0
  85. kalis cinta says:

    selamat pengantin baru fasha n jejai..
    semoga melalui fasa baru dengan lebih bahagia dan tabah.
    kepada peminat fs atau nd, terima lah seadaanya..
    tak perlu dibanding2kan atau ungkit cerita lama.
    apatah lagi mendoakan yg buruk buat mereka
    sesungguhnya semua yang berlaku adalah dengan izin Allah jua..
    saya juga pernah terluka, berpisah dan di buang seperti sampah,
    tapi saya tidak pernah mendoakan yg buruk kpd org tu..
    sedangkan kita tidak mengenali dan dikenali mereka ttp
    menilai seolah2 kita tahu
    segalanya…

    0

    0
  86. Cik Puan Muda says:

    Walaupun bukan peminat FS @ ND, saya nak ucap tahniah pada pengantin, dan selamat menunaikan Umrah utk ND. FS, berjuanglah utk memenangi hati keluarga mertua. Jgn sesekali putus asa, walau dihalau dgn penyapu sekalipun! Kerak nasi, rendam lelama pasti lembut jua. Hidup berumahtangga, mmg byk cabaran. Selamat pengantin baru.

    0

    0
  87. ela says:

    rampas suami org dia mmg la bahagia..nora danish 2 sengsara…bengong punya pempuan…mcm ni pn ada ka…..mluat ak…..xkan bahagia rampas kebahagian org len..knp dia xkwin gan jejai sblum nora…jejai xsuka dia la dulu..nora cantik g………..cian nora danish

    0

    0
  88. ela says:

    mluat ak perampas…nora danish cantik g………jejai buta kot

    0

    0
  89. ela ilah says:

    rampas laki org xkan bahagia..tgk la…………………………………

    0

    0
  90. mamacute says:

    Congratulations semoga rumah tangga kalian aman damai n dimurahi
    rezeki dari ALLAH s.w.t bagi Jejai jangan la lps ni buat Hal utk Kali 2. Sayangi isteri anda sepertimana ALLAH menyayangi anda.

    0

    0
  91. waklu says:

    tak paham betol……ND yang korang kutuk-kutuk tu tak ada pon la cakap bukan-bukan pasal FS nak kawen ngan bekas laki dia tu.siap mengaku tak dapat kad jemputan tapi bersangka baik pulak dengan mengatakan mungkin bakal pengantin tau dia nak gi umrah,so tak ada la jemput.cerita rampas merampas ni kisah dulu kala kot.biasalah nama pon artis budak-budak lagi pulak tu.tak payah la ungkit-ungkit tuan punya badan pon elok aman kot buat umrah sana.mungkin hidayah tuhan untuk dia berubah siapa tau.biarlah FS tu dah itu yang di idam-idam sangat.mmg dah nak jodoh la tu kan.good luck lah yer ! ;)

    0

    0
  92. Anonymous says:

    Of course la bahagia…..
    sbb berjaya merampas laki orang…….

    0

    0
  93. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

    soal rampas merampas itu bukan perkara luar biasa tapi tu dh menjadi perkara biasa saja …….ini perkara memang selalu terjadi tk kire lah di mana tempat dn negeri ….ini jodoh masing2 tuhan dh kasi tkde sape yg boleh menghalang …itu semua dh terlulis ……lain kali kalau minah jambu tk dapt jantan bujang yg belom kawin dapat laki orang pn minah jambu rembat aje minah jambu tk cerewet…asal kn minah jambu hepi…..nk pikir pasal orang nk buat ape ! buang masaaaaaaa ajeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!

    0

    0
  94. joyce says:

    yalah mesti tenang dan bahagia sebab boleh bermesra2 dan berpeluk di depan org ramai… tak boleh kena tangkap khalwat lagi… kalu tidak kena bersembunyi untuk bermesra.. kekekeke

    0

    0
  95. Sakurako says:

    Tahniah la mereka dah kawen…………..cuma harap fasha shanda tu berubahlah……..tak payahlah pakai baju tak cukup kain…and pergi clubbing……Fasha and nora sama je..jenis pakai baju tak cukup kain..and kaki club also/////////////

    0

    0
  96. waklu says:

    Semoga FS berubah setelah tuhan makbulkan impian dan angan-angannye selama ni.Semoga ND juga dapat petunjuk dan hidayah ke arah menjadi manusia lebih baik bila balik umrah nanti.Insyaallah…Tuhan tu maha adil….kan ?? :)

    0

    0
  97. syntax error says:

    cantik fasha sandha…smoga kekal n bahagia…

    0

    0
  98. syntax error says:

    cantik fasha sandha…smga kekal n bhgia la..

    0

    0
  99. pui says:

    jejai: tiada bezanya fasha dengan ND sebab dua-dua barang baik punya…. hu3….. lepas ni cari tasha shilla pulak…. hu3…..

    0

    0
  100. joyah sport says:

    bahagia dan tenang sbb bjaya rampas hak org.. nti ade ppuan lain plk yg akn ckp mcm ni.

    0

    0
  101. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer says:

    bab tu minah jambu dh cakap kalau tkde mak mertua kt sini pn tkpe asal kn penikahan berjalan ngan lancar…….dh mak mertua tknk datang nk buat cmana kn ! mak mertua jaga anak nye si nora pasal nora gi umrahhhhhhhhhhhh…..cucu boleh bawak pe……anak nora tu bukan nye hisap tetek lagiiiiiii minah jambu tengok kt pic yg dulu tu anak dia dh pn besarrrrrrrrr……pada minah jambu alasan jaga cucu tu belom leh terima lagi……but anyway fasha pn dh selamat di nikah kn sooooooo aper nk di heran kn mak mertua tk datanggggggggggggg lov u fashaaaaaaaaaaa

    0

    0
  102. ina says:

    saya doakan kebahagiaan rumah tangga awak…

    0

    0
  103. non says:

    aku suke fasha sandha nie..

    0

    0
  104. sukataksuka says:

    mana tak fasha kata rasa bahagia lepas kawin..lepas ni fasha tak payah nak makan hati berulam jantung lagi dah memikirkan jejai pergi bercuti dgn family dia, nora danish and anak lelaki dia.. cuti cuti fasha jer.. itu lah yang fasha nak sangat sangat ..

    0

    0
  105. iezet says:

    tenang la… buat projek dah xberdosa…
    lagi satu.. semua dosa2 dia laki dia yg nak kena tanggung…

    poyo..

    zzzzzz

    0

    0
  106. Dia Hanya Untukku says:

    Jangan ingatlah korang dapat tengok aku bercerai…aku dah kunci anu dia dalam botol!!! hahaha… hanya milikku!!!

    0

    0
  107. ummi says:

    alah ngada2. nak sembahyang pun, nak bgtau satu dunia. Baru mula la agaknya tu. Ape2 pun Alhamdulillah……semoga dapat diteruskan dengan perkara2 yang wajib. Jangan menunjuk2 sngat. Hidup umpama roda. Awak pun baru kawin. manis lagi….pandai sangat suruh orang cepat kawin. Yang penting RESTU!!!!!!

    0

    0
  108. nenteen,sri mahkota says:

    nak tolong sebok sikit…ada cium tgn mak mertua ke > ada..x..ada

    0

    0
  109. nana says:

    memang la tenang sebab dh dapat…cube jejai x nak kawin dgn dier….mesti dier terjun bangunan x pon sasau terus….

    0

    0