Written by AbangNara | May 26th, 2014

Alhamdulillah. Tahniah diucapkan buat Fasha Sandha atas berita mengenai jantina anak kedua yang sedang dikandungnya sekarang. Berkongsi berita gembira itu di akaun Instagramnya, Fasha memaklumkan yang seorang “baby girl” bakal memeriahkan lagi keluarganya. Untuk makluman, Fasha baru-baru ini telah melakukan pemeriksaan kandungan dan daripada situ, dapat mengetahui jantina bakal anaknya.

fasha sandha baby girl
Nampak gayanya lengkaplah sepasang anak lelaki dan anak perempuan untuk Fasha dan Jejai apabila lahirnya anak kedua ini kelak. Murah rezeki Fasha. Berita gembira ini dikongsi menerusi kata-kata di bawah:-

#kisahsemalam , dah siap for ABP tapi baby girl dalam perut buat perangai pulak. Pedih perut and tak selesa. Congrats to all the winners. Congrats @kakchambh and team #abpbh #abpbh2013. Tak lupa to my fav @aarondwiaziz @diyanahalik . U deserved it. Make up by my Fav @kasihcicie and dress by @ricorinaldi Yang paling penting sekali tq to my @welovefashasandha team. Love you

fasha sandha baby girl

Sama-samalah kita doakan agar bayi dalam kandungan Fasha Sandha membesar dengan sihat dan tanpa sebarang komplikasi. Seronoklah Fasha membeli-belah baju untuk si comelnya kelak. Bolehlah mula menghias bilik dengan warna pink. Pasti comel sangat-sangat. Hehehe. Abang Nara pula yang teruja lebih. Apa pun, tahniah Fasha dan Jejai atas berita gembira ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 responses to Fasha Sandha Bakal Lahirkan Anak Perempuan

  1. ann says:

    rezeki…alhamdulillah

    0

    0
  2. nok gebuzzz says:

    tahniah….dpt la sepasang

    0

    0
  3. ??? says:

    UWEKKK.. MUKA ANAK MCM ANAK MONYET…

    0

    0
    • Anonymous says:

      biadap

      0

      0
    • Fasha Sendat says:

      Nora Danish….is that you?

      0

      0
      • Sila jaga akhlak ... says:

        Maaf tegur sedikit @fasha sendat. Walau pun awk bergurau shj …. sila jngn menggunakan NAMA Hamba Allah swt yg awk tak tau siapakah dajal di sebalik komen @?????? … itu di namakan “FITNAH” dosa yg Allah Swt amat murka. Sesungguhnya tangan jari jemari akal smua hak milik mutlak Allah swt jd gunakan ia tetapi jngn sampai mndpt kemurkaanNYA… Wallahu a’lam

        0

        0
        • Anti ND says:

          peminat2 Nora Danish la ni…perangai macam setan gak.

          0

          0
        • Mak Limah says:

          jaga ahlak..jangan masuk ruangan gossip la bodoh.

          0

          0
        • Jom masuk syurga... says:

          Maaf … @anti nd @ mak limah… Sayang ke2nya Fasha ,Nd & smua sbg Saudara Seislam … Kita tak tau sesiapa yg komen tu.. jd jngn mention nama individu … Sabda Rasulullah ” Tdk masuk syurga org yg suka menyebarkan fitnah” (Riwayat Hadith BUKHARI & MUSLIM). Ikhlas Sy nak @fasha sendat masuk syurga jugak.Tahniah Fasha & Jejai Smoga Ibu & Baby sihat .. Bertambah kasih sayang dlm kluarga kalian .. Aameen.

          0

          0
    • Hak Tuih Jer Nok says:

      Komen kau lebih teruk dari monyet. K bye.

      0

      0
    • mutiara says:

      takde otak..low minded..ko hina ciptaan Allah? sok ko yg dapat anak macam monyet..

      0

      0
    • Mulut sila jaga ... says:

      Manusia jenis apa awk ni …. menyamakan Hamba ALLAH SWT YG TAK ADA DOSA (wajah syurga) dngn makhluk spt itu… Jahat sungguh Hati awk , sebusuk busuk hati dngn kata2 yg mmg bakal kamu kena laknat … Seumur hidup , Saya tak pernah dngr perkataan spt yg telah awk lafazkan kpd seorng ank kecil … Wal iya zubillah min zalik … Smoga kamu cepat2 bertaubat … sy doakan awk di beri hidayah sblm awk meninggal dunia , dicabut nyawa olh Allah swt..Aameen ..

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        dorang2 ni nama aje orang islam tapi prangai macm binatang bentok manusia ..

        0

        0
    • whoami says:

      menghina ciptaan Allah nampak..klau Allah nak tunjuk kejap je manusia mcm ni. doa lah byk2 moga anak @ bakal ank kamu cantik rupa paras dan tidak cacat cela takut2 Allah nk tunjuk dapat lebih buruk dr monyet

      0

      0
    • minah jambu merah biru says:

      eh helo ! knape kau cakap anak dia macm anak monyet ! kate orang islam tk boleh kutok n hina ciptaan allah ? kau tk suka ngan mak dia si fasha sandha kenape anak dia pulak di hina? kau hina ngan anak yg tk berdosa mintak mintak keturunan kau masa masa akan datang pon macm monyet jugak atau pon lagi terok dari monyet !!

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        sebenar Nye muka monyet yg macm manusia n BukAn manusia yg macm muka monyettttttttttttt MONYET !!!

        0

        0
    • O_o says:

      ko ingat anak monyet tu tak kiut ke?? ciptaan Allah semua perfect.. mata ko jek menilai orang tak perfect..

      0

      0
  4. ?????? says:

    UWEKKKKKKKKKKKKKKK… MUKA ANAK LANGSUNG TAK CUTE, MCM ANAK MONYET

    0

    0
    • Neeolga says:

      Ko ni…Yahudi ke …komunis? Komen cam takde agama.

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        memang la dia tkde agamaaaaaaa n dia tk tau ape itu dosa n ape itu pahalaaaaa kalau dia orang islammmm tkan dia kutok n hina ciptaan allah yg maha kuasa tol takkkk……tkpe laaaa biar kn dia hina n kutokkkk nanti ada waktu dia akan dapat pembalasan kerana hina sorang kanak2 yg tk berdosa langsong ngan diaaaaaa ..biarkn dia teros hina n menghinaaaaa teros kannnnnnn….

        0

        0
    • mutiara says:

      inilah orang yg suke seek attention..dah tu pulak menghina ciptaan Allah..bodo piang

      0

      0
  5. Usin lempoyang says:

    wahhhh bestnyaaa dpt sepasang!!! semakin murah rezeki Fasha sejak kawen… tgk pakaian Fasha dh tak seksi lagi… bagus2! semoga baby girl membesar dan lahir dgn sihat…

    0

    0
  6. xx says:

    Alhamdulillah…rezeki dan amanah Allah…xbaik cakap org mcm tu..Allah tu Maha Besar…insyaallah anak dia comel…silap2 anak awak tu yg mcm awak cakap…kalau bukan anak awak..t cucu ke…lain kali nak cakap kena fikir…

    0

    0
  7. Jadoo says:

    takyah la kutuk2 muka anak fasha tu sampai macam tu sekali. wajib ke bila jadi anak2 artis muka mesti hensem2 / cantik2 je? hari ni ko ckp muka rayfal mcm monyet. esok2 ko dpt anak nanti org kutuk ko macam tu..ha ko ingat la apa yang ko cakap kat rayfal hari ni ye..

    0

    0
  8. iris says:

    sgt kurang ajar sape yg mengutuk anak2 kecil2 ciptaan ALLAh…harap2 ko mati exsiden atau kena panah petir…

    0

    0
  9. aril says:

    Kuat main nie…..

    0

    0
  10. mamasadha says:

    anak monyet comel apa … nak pulak anak orang utan

    0

    0
  11. Mdm Poppy says:

    Ala lala..tomel pulak dua beranak ni pakai baju corak askar..

    0

    0
  12. L says:

    Alolololoooo… Tomey la! Ish geram tengok =)

    p/s – anak2 haiwan pun comel2 belaka, inikan pulak anak manusia..

    0

    0
  13. tingtong says:

    Anak fasha aku rasa mcm iras iras muka ayah jejai

    0

    0
    • minah jambu merah biru says:

      itu bermakna sape2 yg cakap anak fasha macm muka monyet termasok korang menghina atok dia skali si fasha punye bapak mertua ..biar tuhan aje yg membalas Nye ngan orang2 kt atas yg menghina n hina anak fasha sandha

      0

      0
  14. suka dengan fasaha sandha

    dia memang isteri yg baik dan ibu yang baik

    suka sangat tengok keluarga bahagia mereka

    0

    0
  15. zass says:

    comel plk tgk muka ank fasha ni

    0

    0
  16. Pelik says:

    X dpt wat stu polo club le..jejai.????hai..fsha,toruk
    lh awk pas ni jejai lanyak awk sbb nk ckup kn stu
    kmpulan.

    0

    0
  17. Mama Iza says:

    Alhamdulillah dah sepasang..mesti comey cam fasha..haaa…boleh la fasha amik set bersalin dari mama iza pasnie..hehehe..sesapa berminat mai jenguk2 blog mama Iza k..:)

    0

    0
  18. Anonymous says:

    ikut muka atuk dia la. mksudnya gen fmli jejai tu kuat.nnt dah bsr, poket tebal, hencem la dia

    0

    0
  19. […] Fasha Sandha Bakal Lahirkan Anak Perempuan (50) […]

    0

    0
  20. […] Fasha Sandha Bakal Lahirkan Anak Perempuan (51) […]

    0

    0