Written by Bella | July 25th, 2017

Penyanyi Farahdhiya sebelum ini pernah menerima pelbagai mesej berbaur lucah daripada lelaki berhidung belang menerusi akaun Instagramnya. Terbaru, Farahdhiya tidak dapat menahan amarahnya apabila ada juga remaja bawah umur yang masih lagi bersekolah  sudah berani untuk menghantar foto lucah kepadanya menerusi akaun Instagram. Malah, remaja itu mengulangi perbuatan tidak senonoh itu beberapa kali.

Memang geram dan sakit hati sebab di usia semuda itu mereka sudah berani menghantar gambar sedemikian pada saya. Takde rasa hormat langsung!

Yang guna akaun palsu memang banyak tetapi ada yang lebih berani menggunakan akaun peribadi dan mengambil gambar tak senonoh menampakkan sebahagian dari alat sulit dan muka mereka. Apa tak ada perasaan malu ke?

Walaubagaimanapun, Faradhiya tidak ingin melaporkan hal tersebut kepada pihak polis kerana sudah menyekat remaja terbabit daripada akaun Instagramnya.  Dalam pada itu, Faradhiya kini lebih berjaga-jaga dalam setiap hal kerana trauma dengan kes cabul dan rogol yang semakin berleluasa.

Sumber Berita : mStar Online

48 responses to Farahdhiya Berang Budak Umur 16 Tahun Berani Hantar Foto Lucah Kepadanya

  1. melati says:

    Aduiiii dh Bangka pun perasan Cun….Budak 16 tahun yg antor Video Lucah tu cuma simpati kat ko sebab dh Bangka…..ko ingat2 budak2 sekarang bodoh kew..???? bodohhhhhh nya gang2 Neelofa ni ..!! Org2 Kelas dh tk Layan mula lew ckp Budak2 plak antor Video …tah2 budah tu antar Video Kelako kisah org Bangka yg tk sedor diri….hmmmmmmm

    1

    40
  2. Anonymous says:

    Dah nampak ko mcm ayam . Pakai la tudung. Dah senja kak!

    2

    15
    • steyer says:

      niat suruh pakai tudung tu dah baik, tapi komen kamu menampakkan busuk hati kamu, lancang mulut kamu..tak terfikir ke bagaimana pahala menutup rambut itu terhakis dek dosa2 lain? especially dosa akibat kata2 dan hati..

      niat tidak menghalalkan cara ye..

      2

      0
  3. Anonymous says:

    nmpk sgt xde cerita lain. ko ni sepesen dgn raja ilya..asyik2 hollywood..hollywood…plywood!

    5

    1
  4. Lorat Nya says:

    dah nama pon budak. kau take it personally dah kenapa? bangga? suka? ria?

    0

    17
  5. Anonymous says:

    Next?

    2

    0
  6. Zzz says:

    budak skrg..10 tahun pon dah tengok porno kak oiii. akak je yg katak bawah mangkuk.

    0

    14
  7. Epol says:

    budak tu nk suruh ko jilat pangkal jubor dia aje. yg ko ditimpa perasaan dah kenapa? majalah mangga sgnt gosip
    ni..

    0

    13
  8. Anonymous says:

    Yawn!

    0

    2
  9. Ted Ramly says:

    nak terkentot la pulak!

    0

    2
  10. siput says:

    Ye ke tak suka …ntah ntah ko dah berair puki tengok gambar tuh

    2

    11
  11. kau says:

    bdk kecik pn stim tgk ko hahhahahahahaha….blom lg bapak bdk hahahaha…kawin la cpt

    4

    0
  12. melati says:

    Lantak lah ko…yg penting jgn pakai Purnah yg mcm Ninja tu….Spesis yg paling Hina org2 yg pakai Purdah tu…!!! Berak kat Tandas awam tak pernah jirus…eeeeeeeeee

    1

    2
    • wekkkkkkk says:

      msti melati serumah dgn dia skrg..tu yg hentam dlm nara ni, X BERANI HENTAM ORG PKAI PURDAH DLM RMH TU…dn Melati jiruskn..
      dh kenapa benggang sgt mcm tu..
      so, lenkali jgn amek org mcm tu..kalau kamu ketua rmh..halau jelah..bgi je deposit dia..apa ssh.
      hehehehehehe

      0

      0
    • Mak Becok says:

      Yg. lu si penyamaq Kapir Harbi tak habis2 menghina bangsa Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu kami apahal si melatiHOMO spesis diLAHIRkan jub*q Anjing Kurap oi?!!

      Lu ni si jantan HOMO, mesti dilahirkan dr. spesis b*abi2 sewel hodoh penyamaq Kapir laknat Homo/porno puaka Zionis si pemakan taik dedak yg. diSONDOL kat jub*q2 oleh si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Perogol/Pembunuh/Penyangak Porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK paling hina laknat lu oi!

      0

      1
      • c says:

        Mak Becok
        says: July 25, 2017 at 3:59 pm

        pagi x nmpak komen “ko ”…MAK BECOK..ptg baru nmpk, baru hbis niage nsi lemk atau baru bgun tido, sbb mlm2 pondan merayappppppppppppppppppppp. cari pelangggggggggggggggggggggnnnnnnnnnn

        * c -tau mana Tagline “Mak Becok” original…yg inilh original..

        0

        0
        • Mak Becok says:

          HUMBANkan masuk KANDANG BAB*I si Kafir Harbi DAP dlm PRU nanti!

          Si HOMO jub*q Anjing, dah puas MELAHAP lendir hanyir jub*q2 bab*i si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Penyangak/Pembunuh/Perogol Zionis betty betina pelac*r betina pelac*r SUNDAL-tonggeng engHomo DAPorno/PAPig SingaPORK lu tu aaahhhh?! Binatang lu!

          0

          1
      • c says:

        Mak Becok
        says: July 25, 2017 at 4:40 pm
        pagi x nmpak komen “ko ”…MAK BECOK..ptg baru nmpk, baru hbis niage nsi lemk atau baru bgun tido, sbb mlm2 pondan merayappppppppppppppppppppp. cari pelangggggggggggggggggggggnnnnnnnnnn..haiwan u

        * c -tau mana Tagline “Mak Becok” original…yg inilh original.

        0

        1
        • Mak Becok says:

          Pi mampos lu si spesis 447 HOMO Kapir Harbi hodoh sundal dilahirkan sbg. pelac*r HOMO gila jub*q bab*i-si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir Harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Pembunuh/Perogol/Penyangak Zionis DAPig/PAPig SingaPORK laknat lu oi!

          0

          0
  13. Anonymous says:

    sebenarnya dua2 patut malu…yg sorg malu kecik2 dh pandai buat benda x senonoh, yg sorg patut malu sbb umur dh mkin meningkat tp pakai ketat lagi….

    4

    1
  14. Mak Becok says:

    Inilah akibatnya bila si spesis jembalang2 HOMO sewel-si spesis Kapir Harbi PENJAJAH Kapir Harbi PARASIT/LANUN/PERASUAH/PEMBUNUH/PEROGOL/PENYANGAK porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK paling laknat – asyik mengHALALkan dan mengNORMALkan budaya Zionis PORNO/HOMO/ketagih DADAH-ALKOHOL termasuk kat industri perfileman/drama/muzik kat negara Islam, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA (Orang Asal/Indigenous) kita ni!

    0

    1
  15. wekkkkkkk says:

    wekkkkkkk

    0

    0
  16. Anonymous says:

    patutnye kau report polis .lepas tu baru lah siarkan berita ni.
    supaya dijadikan pengajaran pada remaja lain yg perbuatan begitu boleh di ambik tindakan.
    kalau setakat bising2 and block account apa kejadah nak bagi pengajaran.

    3

    0
    • wekkkkkkk says:

      nntilah…bila budak tu dh amek SPM tahun depan 2018…terggangu SPM dia nnti…
      Melayu gk rugi..tmbh lagi lelaki..kn dkt IPT lelaki kurang sgt..

      0

      0
  17. melati says:

    Takder aper nk komen , cuma memang Benci sgt spesis Berpurdah ni…..Berak kt Tandas Awan tk pernah Cuci…eeeeeee..pastu hati Busuk…, Yg paling Kelakar bila nk Makan kena selak …waakakakaakakakakakaka…gi Mampos yg pakai Purdah..!!

    0

    2
    • tina fazlita says:

      melati bapok….hang lah pi cuci tandas tu ./….taraf hang takat cuci tandas and jilat burit ok!!! tok sah dok hina orang pakai purdah….hang ingat peliaq hang tu lawa ah….babi punya bapok….nanti aku hantar bangla kat hang ok….jilat hang puai puai…

      1

      0
    • Mak becok says:

      Yg. lu tak habis2 menghina bangsa Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu kami apahal si PENYAMAQ KAPIR HARBI melatiHOMO spesis diLAHIRkan jub*q Anjing Kurap oi?!! Lu tu yg. patut MAMPOS melahap TAIK BAB*I kat KANDANG BAB*I°

      Lu ni si jantan , mesti dilahirkan dr. spesis b*abi2 sewel hodoh penyamaq Kapir laknat Homo/porno puaka Zionis si pemakan taik dedak yg. diROGOL kat jub*q2 oleh si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Perogol/Pembunuh/Penyangak Porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK paling hina laknat lu oi!

      0

      0
  18. melati says:

    Tuhan bagi mulut untuk ko bercakap dan makan supaya Rezeki dtg, yg ko gi Tutup Mulut dan pintu Rezeki watper???? mana ader Org berpudah Kaya…. papa kedana ader lah..!!! yg jenis suami bodo tu dia suruh lah bini dia tutup semua sebab bila gi KFC dia makan sorang jew Bini tgk…!!!! waakakakakakakakaa

    0

    2
    • yg bengkek ngn si melati says:

      oi melati..ko ni jantan ke betina ke kapir ke muslim..ko ade kenal ke mana2 pompuan berpurdah berak x flush..setahu aku..aku p tndas..x nmpk semua pakai purdah masuk dlm tndas..kebanyakan yg x pakai purdah tapi berak tetap ada dlm jamban tak flush..aku rasa ko ni kje jaga toilet ni..cmne sedat dlm gosip2 hangit ni..org cte psl bdk remaja yg tak perangainya x semenggah..ko pulak cte pasal pompuan berpurdah berak x flush..ntah2 ko tu org yg dimaksudkan kot..bukan setakat berak x flush..siap bungkus lagi p makan kan???hahahaha..sakit ati plak ko..da kenapa..mental??? aku tak berpurdah..tp aku kesian ngn org cm ko sakit ati rasa mcm da good2 sgt..berpurdah ke tak berpurdah..mulut ko jgn lah mcm anjing menyalak je..nk gosip psl hal si artis ni..ckp psl artis je la..ni cte psl xde kena mengena..bengap nau ko ni

      0

      0
      • melati says:

        Sapa yg layan saya Tahab Bodoh lahhhh……””…wakakakaakakakakaa

        0

        0
        • Anonymous says:

          x kisah la bodoh ke ape..yg penting ko mmg bodoh tahap tertinggi..ko ni pondan ke gay aku tak tahu la..yg penting ko bodoh..aku x kisah kalau aku layan ko jadi bodo pun..sbb yg penting paling utama ko yg bodo dulu..hahahaha..melati da sendu..

          1

          1
    • Mak Becok says:

      Pi mampos lu lahap taik kat KANDANG BAB*I si spesis PENYAMAQ HOMO Kapir Harbi hodoh sundal dilahirkan sbg. pelac*r HOMO gila jub*q bab*i-si spesis penagih2 dadah/porno/homo si Penjajah Kapir Harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Pembunuh/Perogol/Penyangak Zionis DAPig/PAPig SingaPORK laknat lu oi!

      0

      1
      • melati says:

        Mak Becok ni mesti Kasta rendah kan sebab carut dia org2 bawahan punya Carut…..kikikiki

        0

        0
        • Mak Becok says:

          Lu ni si PENYAMAQ jantan melatiHOMO SAMPAH, mesti diLAHIRkan dr. spesis BAB*I-BAB*I sewel SAMPAH hodoh Kapir laknat Homo/porno puaka Zionis si pemakan taik dedak yg. diROGOL kat jub*q2 oleh si Penjajah Kapir harbi Parasit/Lanun/Perasuah/Perogol/Pembunuh/Penyangak Porno/Homo Zionis DAPig/PAPig SingaPORK paling hina laknat lu oi!

          0

          0
      • Mak Becok says:

        Komen aku ditujukan pd. si PENYAMAQ melatiHOMO spesis BAB*I sewel kapir harbi DAPig tu!

        0

        0
  19. Anonymous says:

    Propa…

    1

    0

Leave a Comment

Optional