Written by AbangNara | December 30th, 2014

Selepas Neelofa mengumumkan bakal mengundurkan diri daripada rancangan Nona, ramai yang tertanya-tanya tentang rakan sepengacaranya iaitu Fara Fauzana. Setakat ke hari ini, tiada pengumuman rasmi daripad Fafau mengenai perancangannya bersama Nona. Namun menerusi Kosmo Ahad, Fafau dikatakan telah membuat pengumuman akan meninggalkan Nona di satu program motivasi di Universiti Kebangsaan Malaysia.

fara fauzana nona

Pengumuman tersebut telah dilakukan oleh Fafau selepas perkongsian kisah hijrahnya. Fafau telah memaklumkan kepada para hadirin yang hari itu adalah hari terakhir dirinya menjadi pengacara program Nona. Agak terkejut juga Abang Nara membaca berita ini. Sekiranya benar, tertanya-tanya juga siapa yang bakal menggantikan Fafau. Nampak gayanya tahun depan Nona akan ke udara dengan pengacara serba baru. Sama-samalah kita nantikan kelibat mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

66 responses to Fara Fauzana Turut Sama Akan Berhenti Daripada Mengacara Nona?

  1. Ye Ke says:

    jujur aku ckp…fafau x sesuai jadi pengacara nona…tiada aura…

    0

    0
  2. sakit mata says:

    Elok la tu dah bosan pun tengok dia kat Nona tu..lagipun tak sesuai langsung..

    0

    0
  3. ruru says:

    xpela……fafau akn ad rezeki laen

    0

    0
  4. azmi_izhar says:

    apa kata gabungkan Hanez Soraya dengan Fazura.

    0

    0
    • Anonymous says:

      Hanez??OMG!!!!
      Ambil Anzalna lah.
      Yg sorng lagi sape2 la yg pndai mengacara & ssuai dgn rncngn Nona itu sndiri.
      Klu boleh biarlah seseorng yg menarik.

      0

      0
  5. faizalpj says:

    Harap lagi majulah tahun depan

    0

    0
  6. poyos la says:

    sy cadangkan awal ashaari pgacara nona sbb aritu dia komen psl pgacara pelawak lgpn awal xreti wt lawak so sesuai sgt la .. ade aura awal dgn nona mcm ngam jer ..ni cdgn jer jgn ade yg mencarut plk ..ok bai

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    yang sesuai n fresh diana amir & hanez zalika

    0

    0
  8. noknokgorgeous says:

    izreen lah ganti .. rasanya .. kot hahaha

    0

    0
  9. kak hazab says:

    amek fazura n nelofaa…x pon fasha n nora…hahahahaha

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Pada aku la,mohon tv3 tapis betul2 pengacara nona ni dr kalangan org yg ade kredibiliti dan aura tersendiri. Kene ambik pengacara yg bukan hu ha hu ha di luar.bior dia cantik dlm nona dan luar nona.

    0

    0
  11. azwan ali dijangka masuk syurga says:

    Amik salamiah hassan ngan datin mariani pon mesti rating naik weiii…

    0

    0
    • hehe says:

      ambil anzalna nasir..owngnya cntik n lemah lembut

      0

      0
      • Anonymous says:

        wow..aku pon terfkr sama..tak mnt pun tp rs mcm dia tu sesuai lah

        0

        0
        • catwoman says:

          Cat sukalah anzalna … beauty with brain …
          Tapi jgnlah lemah lembut gemalai sngt … nnti takut penonton bosan …
          Lembut tapi Tegas spt Aunty Mala dn Aunty Habibah …
          Zaman ibu2 kita …
          Pengacara2 ni kena ada trainng dn Korsus bak kata Ostad elias kazim …
          Barulah jd Pengacara yg berkarisma dan berkaliber mcm dolu2 …
          Jgn lah main tangkap muat … Main sumbat2 jer pengacara2 ntah apa2 .. Sbb tu Rancgn jadi tak ber kualiti …. Rating jatuh telangkup ….

          0

          0
  12. rezqi says:

    aku pandangan aku.. eja ngan irma hasmie.. sama cantek dan ada ‘kelas’ sendiri

    0

    0
    • jemah says:

      Irma mcm x sesuai…
      x sesuai sbb terlalu mentah dlm bidang pengacaraan.
      neelofa & fafau pon fail.
      kena ada aura nak host nona nie…

      0

      0
  13. Izz says:

    Pulaaakk daaaaahh…

    0

    0
  14. Anonymous says:

    elok la..boring la ko papau

    0

    0
  15. aku says:

    nona satu rancangan yg matang
    bukan utk pengacara mentah
    yg terbaik..CHE TA!

    0

    0
    • Anonymous says:

      lg x sesuai..klu ckap lebih2 nnt msti kne hentam blik..cukup ak ktakan cara dia mgacara kat primadona sngat entah pape..sbaek ada raja azura n erra slalu back up che ta..
      lbih baik kau ckap ambil raja azura lg better

      0

      0
  16. JURI says:

    FAZURA, ANZALNA

    0

    0
  17. Pucuk Kayu says:

    Eja…
    Time nona jemput dia, mmg best

    0

    0
  18. lemak manis says:

    amek Chef Wan la

    0

    0
  19. asal tutup aurat jer kira muslimah says:

    bagus. sesiapa yang rasa dirinya terlebih suci dan tak dapat disentuh oleh duniawi, dipersilakan sertai kumpulan anti-duniawi. stay there. nak jadi ekstermis whatsoever, ko punya hal. amaran utk geng terlebih suci: jangan buat kacau/pengeboman/pancung kepala org/apa-apa yang berbau keganasan/anti-kapir/anti-itu ini di duniawi kami. sekian. terima kasih.

    0

    0
  20. pinnpongg says:

    mohon sgt jgn ambk pinnponn anak pak jamoll yg melalak meratip kat AJL nyanyi mcm katak tercekik choki-choki

    0

    0
  21. pinnpongg says:

    fazura the best i think… ada kelas tersendiri..

    0

    0
  22. Anonymous says:

    eh…aku rase dato vida qu putih tu pun boleh…hrmmmm…

    0

    0
  23. anak raja says:

    most of us nak fazura. so tv3 sila hantar pinangan ke che puan fazura ye.
    lps ni che puan khaleeda blacklist terus tv3…panas hati takut tmj lepas windu o….hik!hik!hik!

    0

    0
  24. opss says:

    carilah yg puteh…ku putehhh….barulah putehhhh!!!

    0

    0
  25. Sabri Ali a.k.a Nick says:

    Ambik Nora Danish mengacara rancangan NONA..

    0

    0
  26. wak doyok says:

    bagos la fafau berundur, dah jemu tgk muke dia!
    apa kata tv3 tukar selera amek datok aliff syukri jadi hos baru la terlajak larissss

    0

    0
  27. fame says:

    Buat blk pencarian pengacara jemputan nona…cari talent baru dlm bidang pengacaraan..bru best..hehehe

    0

    0
  28. kak gajah says:

    daphne iking ;p

    0

    0
  29. mrs.stark says:

    kelakar la korg ni semua.. klu amek korg sume ni lagi happening! hahahaha

    0

    0
  30. iamme says:

    Eja has that ‘Nona’ factor!

    0

    0
  31. eh says:

    Ambik Norjuma Habib balik PLZZZZZZZ…………rindu nak tgk kecomelan muka Juma. :)

    0

    0
  32. lara_hati says:

    Dah terjawab persoalan korang semua hahha , Fauziah Ghous yang jadi hos NONA 2015 nanti….hehe

    0

    0
  33. nano says:

    baik bungkus program tak dak paedah ni…dok crita pasai orng kaya je tiap tiap minggu

    0

    0
  34. brader jo says:

    dak ape fafau…stop jadi pengacara nona..mai jadi bini abe jo…hehe.. ramai doh menyampoh tegok mu kat tv nuu…. abe bw jale ke nirwana ek…

    0

    0
  35. […] bergandingan dengan AG. Nama yang disebut-sebut ialah Fara Fauzana yang baru-baru ini telah berhenti daripada mengacara Nona. Desas-desus ini sudah bertiup kencang namun kesemuanya hanya akan terjawab pada sidang media […]

    0

    0
  36. mak c kina says:

    nona punyai aura yg berbeza dgn program lain..dia kne ada pengacara yg setanding dgn ds normala shamsudin cantik,sopan,bijak..mmg blum ada pengacara yg sehebat dia..dah xde lg dah pengacara yg punyai kredibiliti mcm wan zaleha,farahin,norazlina..dlu tv3 slalu ada pengacara yg hebat,tp skrg ramai yg jd retis..ble dh jd retsi/mmg retis,aura mengacara tu dh hilang..dah xeksklutif lg dah..

    0

    0