Written by AbangNara | May 5th, 2015

Terkejut. Memang kejutan yang amat. Walaupun sudah dijangka, tidak ramai yang mampu meneka Fahrin Ahmad bakal menamatkan zaman bujangnya pada Sabtu ini, 9 Mei. Gadis bertuah yang bakal menjadi isteri itu baru dikenali oleh Fahrin tidak sampai setahun. Berita gembira ini telah diumumkan oleh Fahrin Ahmad sendiri di sidang media sebentar tadi. Kalau dah jodoh memang tak ke mana. Alhamdulillah.

fahrin ahmad nikah

Hanya tinggal 3 hari sahaja lagi untuk kita mengetahui identiti gadis yang telah berjaya mencuri hati Fahrin Ahmad. Buat masa ini, kita doakan agar segala perancangan berjalan dengan lancar. Tahniah diucapkan kepada Fahrin atas berita gembira ini. Semoga masjid yang bakal dibina berkekalan ke akhir hayat. Di bawah ialah video pengumuman berita gembira ini.

Alhamdulillah. Tahniah @fahrinahmad_fa atas berita gembira mengenai pernikahan dia bersama gadis pilihan yang masih dirahsiakan identitinya. Majlis bakal berlangsung pada hari Santu ini, 9 Mei 2015. 3 hari lagi sebelum majlis pernikahan Fahrin bersama gadis bertuah yang dikenalinya tidak lebih dari setahun. #hlive #hliveeksklusif #fahrinahmad #fahrinahmadnikah #hlivevideos

Posted by HLive on Tuesday, May 5, 2015

Tahniah sekali lagi. Sumber Facebook H!Live.

34 responses to (TAHNIAH)Fahrin Ahmad Bakal Bernikah Sabtu Ini, 9 Mei

  1. fafa says:

    i hate u!!

    0

    0
  2. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    kawin dgn kismah johar katanya….

    0

    0
  3. i am me says:

    tahniah, walopn sedih :-(

    0

    0
  4. anak dara kak gayah says:

    tahniah….dah 5 tahun nanti takdelah hot mana..i tak nyesal pun….sob sob…

    0

    0
  5. ace says:

    Tahniah.. (Nangis dlm bilik air).. ???

    0

    0
  6. kiah kokdiang says:

    laaa..sapa? abaq mai la..wat sapen ja…nebes mcm tgok crita ju-on plak rasanya..btw tahniah na…moga bahagia smpai syurga..apa2 pon kak kiah from kokdiang always support FA..
    With love,
    Kiah Kokdiang

    0

    0
  7. bluberry says:

    siapa kah gadis itu????

    0

    0
  8. mak jemmsssss says:

    aku rasa izreen tu kot.. hurm….. kalau da jodoh..

    0

    0
  9. sssss says:

    td br tgk post pasal Majlis Doa Selamat Izreen Azminda Sempena berhijrah sekali dgn majlis ulang tahun fahrin..adekah izreen bakal isteri fahrin?

    0

    0
  10. HAMBA ALLAH says:

    TAHNIAH FAHRIN, DAH SAMPAI MASA DAN SERU MAKA AKAN TERBINA LAH SEBUAH LAGI MESJID. DI DOAKAN AGAR PERNIKAHAN INI KEKAL BAHAGIA HINGGA KE JANNAH ALLAH. SELAMAT PENGANTIN BARU FAHRIN DAN PASANGAN, AAMIIN YA ROBB..

    0

    0
  11. maklong_peah says:

    saya sayang fahrin.. mudah2an berkekalan hendakNya..

    0

    0
  12. miss vampy says:

    Tahniah????????????????????

    0

    0
  13. Dolton Bibiyana Layola Al-Muslem says:

    aku satu kampung n best friend si fahrin ni…dia bagitau i, kismah johar bakal isterinya… tak caya tgklah weekend ni punya annouccement…

    0

    0
  14. Pening Lalat says:

    Pening…pening…

    0

    0