Written by AbangNara | July 2nd, 2015

Alhamdulillah. Jutaan tahniah diucapkan kepada Fad Bocey dan isterinya yang dikurniakan berita gembira yang dinanti-nantikan oleh setiap pasangan suami isteri. Fad dan Nur Syahirah telah pun berkahwin pada Mac tahun ini. Telah berkongsi berita kehamilannya baru-baru ini, kali ini Fad dan isteri berkongsi pula tentang kehadiran anak kembar di dalam kandungan. Alhamdulillah. Sekali dapat dua terus.

fad bocey

Berita gembira ini telah dikongsikan menerusi akaun Instagram Nur Syahirah. Sebelum ini, Nur Syahirah sering sakit-sakit dan dimasukkan ke hospital sepanjang kehamilan. Rupa-rupanya ada kembar dalam perut. Hehehe. Isteri Fad Bocey itu menulis:-

It hurts ?? .nvm .Alhamdulillah after 3 days finally im home .even im not so happy but i am so much happy to see you ‘babies’ .yes ‘TWIN’ .Syukur dgn rezeki yg Allah bagi serta dugaan yg dtg bertimpa timpa .insyaAllah sy akan kuat utk awak berdua dkt dalam .tak sabar nak jumpa awak berdua .baik baik dkt dalam .love both

fad bocey

Tahniah diucapkan kepada Fad Bocey dan isteri atas berita gembira ini. Semoga segalanya dipermudahkan. Kehadiran anak kembar ini pastinya membuatkan anda berdua teruja. Semoga segalanya selamat sehingga hari kelahiran. Sama-samalah kita doakan. Tahniah!!!

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to Fad Bocey & Isteri Bakal Timang Anak Kembar

  1. bunga cengkih says:

    Tahniah fad sha..rezeki Allah diberi twin pulak tu..jaga kandungan ye

    0

    0
    • Anonymous says:

      Sape ade tengok Resepi Memikat Suami?
      Seriously cantik gile bini dia nie..Lebih cantik berganda banding dlm gmbr..

      0

      0
      • Anonymous says:

        Harga minyak dinaikkan sedangkan harga minyak mentah dunia sedang menurun. ?#?terimakasihBN?

        HARGA MINYAK SEPATUTNYA TURUN, KADAR MATAWANG YANG RENDAH MEMBEBANKAN RAKYAT….

        0

        0
  2. poyos la says:

    bestnyer mcmni..bru kawin trs peknen lps tu dpt plk berite akn dpt kembar..ya Allah bce news ni mcm tacing plk..bertuah sgguh mereka …

    0

    0
    • Anonymous says:

      X slp wife dia student lg. Cun habis in real. Klau jd artis, confirm antara artis yg plng cun. Tapi jangan la jd artis, jd biasa jer.
      Jd artis, bila tersilap ckt je boleh rosak imej dan kecantikan coz org lbh pandangkan imej dan kisah kita jer.

      0

      0
  3. Anonymous says:

    bini dia ni adik jihan muse ke??

    0

    0
  4. azrams says:

    Alhamdulillah..tahniah. semoga dipermudahkan segala urusan hingga saat melahirkan babies nnt..

    0

    0
  5. aku says:

    terkezut aku adik jehan secantikni
    lg terkezut bila dia sanggup kawin dgn mamat kulit cm prmukaan bulan hahahaha

    0

    0
    • mojo says:

      Yg hensem semua dah kawin dan ada awek.nk masuk line punya pasal.kan dia sendiri ckp,laki dia tak hensem.wakakaka…

      0

      0