Written by Bella | June 1st, 2017

Penyanyi Ezlynn menerusi portal Berita Harian memberitahu beliau enggan mengulas tindakan beliau yang memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Adam Fahmy. Ezlynn lebih selesa bersendirian daripada ditemubual berhubung isu rumah tangganya itu.

Biarlah saya bersendirian. Saya bukan dalam mood untuk berfotografi atau ditemubual sekalipun. Tak ada apa yang nak dikongsipun. Saya harap kamu faham. Saya mahu dibiarkan bersendirian.

Ezlynn  telah memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya  di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur  pada Januari lalu mengikut Seksyen 47 Akta Undang-Undang Keluarga Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1984.

Namun, suaminya tidak bersetuju untuk bercerai dan pihak mahkamah telah memerintahkan kedua-dua pihak untuk melantik wakil Jawatankuasa Pendamai (JKP) dalam kalangan ahli keluarga mereka. Ezlynn telah melantik kakak kandungnya manakala Adam Fahmy yang juga merupakan pengurus kepada Ezlynn melantik adik kandungnya sebagai wakil JKP dalam kes perceraian mereka. Mahkamah kemudian menetapkan tarikh  11 Julai depan untuk sebutan kes bagi mendengar laporan JKP.

Sumber Berita : BH ONLINE

12 responses to Ezlynn Enggan Ulas Isu Bercerai

  1. belacan says:

    Lama2 tau jugk nnti..status tu, bukan boleh berbalik ke status anak dara kalau cerai. X yah takut klau dpt status MJ. Dripada terbuku masalah di dlm bdn dn kpala hotak lbih baik jdi MJ. Biasanya org yg brsengketa dlm rmhtnga berpisah kejap, dn kembali bersma, maka kegairahan seks akan memuncak dgn pasangan, mana tau boleh dpt anak lak. Itulah kuasa Allah…adaorg mcm tu tau..bukan aku..kawan pej kita lah.

    1

    4
    • Anonymous says:

      aku salah baca ke apa ni?
      bukan ezlyn ke yang nak bercerai? lakinya yang tak setuju
      so mana dtg isu takut jd MJ ni? berjela2 ko membebel

      9

      0
      • Anonymous says:

        x boleh hadam komen belacan..siapa MJ??? kegairahan seks apa yg ko melalut…ko ingt kawen sbb seks je ke?

        2

        0
        • belacan says:

          kalau u dh kawen, ‘mugkin u fhm apa itu kegairahan dtg lepas berpisah kejap antara suami isteri”..org kawen je yg tau..yg belum kawen jgn byk ckp, walaupun ada hubungan ke ranjang dgn kekasih, lepas tu berpisah, then jumpa…x kan sama “kegairahan itu”, suatu hri nnti psti ko tau..org gila talak mcm mana reaksinyer.

          6

          0
      • meow says:

        ni kes baca tajuk je laa ni. isi tak baca terus bg komen. typical

        0

        0
        • belacan says:

          silakn jdi mcm aku “belacan” dan ‘mak becok” yg selalu je berani kena hentam sbb jdi first natizen, korang, meghentam je la keja nya., kecut mcm telur / konek lepas mandi.

          0

          0
    • Jemah says:

      lepaskan saja adam oiiiii. org tu dah x suka awak. carik awek baru….life goes on. jodoh tertulis sampai ke situ je…

      0

      0
  2. hehehehe.... says:

    trademark…
    artis malaysia…
    pakai tudung…
    cerminmata hitam besau..
    bukan sebab hukum dan panas..
    tapi keluar mahkamah syariah…
    bab cerai berai…

    7

    0
    • wekkkkkkk says:

      nasib baik dpt “menghormati” tmpt tu, apa2 tudung tu hanya pakai dlm kereta masa sampi ke Mahkamah, lpas tu masuk kereta, bukk dn cmpk ke belakang..

      3

      0
  3. fatimah busung says:

    KINI KAU KATA BAI BAI KU KATAKAN BLAH BLAH!

    2

    0

Leave a Comment

Optional