Written by AbangNara | September 8th, 2009

Kalau korang minat gila kat Lisa Surihani, boleh beli air mangga, strawberi, laici atau kiwi dari tangan Lisa Surihani sendiri. wah, kompem tak buang lah bekas air minuman tu, simpan buat kenang-kenangan. Jangan bawak  tidur sekali sudah. Sambil-sambil amik air tu, buat-buatlah terpegang tangan.

Lisa Surihani akan ada kat gerai Juz Jumbo Suria FM kat Pasar Ramadan Kg Baru esok – rabu 9hb. Harini dengarnya Diana Danielle ngan Dafi akan tolong jual air. Erra Fazira ngan  Umie Aida pulak akan pergi hari ahad ni.

Sapa-sapa yang pergi amik gambar pastu hantar email kat Kak Nara ok, boleh kita layan ramai-ramai gambar artis jual air.

Korang layan dulu gambar-gambar artis yang dah menjual….PM pon ada tau!

203 responses to Esok Lisa Surihani kat Gerai JuzJumbo

  1. tOmEii says:

    erm….
    ape2 ajelah…

  2. atooiiii......... says:

    best yerrr…

  3. atooiiii......... says:

    cam x smangat jerrrr tomeii

  4. tOmEii says:

    dayang ni ada mse comey jgk….
    tp ada mse kuren…huhu
    hitam2 mnis gituloo…

  5. hantupensil says:

    kah kah kah…bik mama pun beli air dia..
    hahahaha,,,,,

  6. atooiiii......... says:

    fuyooo…..org kmpng koi pn ader…PM najib.heheh

  7. violet says:

    kak nara
    violet dok kt selatan..
    so cmner nk amik gmbr artis jual air.
    amik gmbr violet je la…
    huhuhu

  8. tOmEii says:

    lol xde org ker…..
    xabis lg ke tgk mat salleh y xsoleh tue……heheh

  9. atooiiii......... says:

    tau xper..sib baik pose.hahah

  10. kira-kira says:

    haluu…i’m bek…salam…
    bestnye air buah 2.hhehe

  11. BumBLeBeE says:

    rm2.50???? duit hasil tu p bagi amal jariah kt rumah anak yatim tak???? kalo x baik beli air singgit satu bekas tu jer….

  12. atooiiii......... says:

    tomeiii org pahng gak ker? kat ner

  13. ezoraputeh says:

    alaa…apa sgtlah c lisa tu…x minat pn!

  14. atooiiii......... says:

    kna g arini kmpng baru ad diana denile…cun tueee

  15. tOmEii says:

    knp cm borng je nie….
    apsl asyk hang jek….
    pc aq prob ker or bn ni prob….
    sengal tull…..
    adoyaii…..

  16. atooiiii......... says:

    ooo…blehh thn jauh yer dr pkan.heheh

  17. violet says:

    ala
    xder org ke
    emm
    out la…

  18. atooiiii......... says:

    jaln kaki pn sampai..hahaha..politik2

  19. atooiiii......... says:

    btolll..btolll…btoll….bleh blarrrr hahahhaha

  20. atooiiii......... says:

    sampai rmpin la…kira jalan jer,kuar pagi mlm sampai arr.klu nk jimat n xnk pent tumpang lori sayurrrr..hahah

  21. tOmEii says:

    weeiii korg sume gi mne….
    rini bkny cti tp pesl xde org….
    xpyhla bt keje tue weii…..
    mehla chat ngn aq nie……………………………………………………

  22. atooiiii......... says:

    kotak nie yg lari,bkn aku yg suh lari.mybe dier ader kaki kot..heheh

  23. atooiiii......... says:

    alweiii..tomeii atoiii kn der..heheh

  24. atooiiii......... says:

    upin ipin dah maiiii………..

  25. Jojio says:

    Tu dia aihhhh….nak pi KL pasai Lisa….

  26. nurul'Ss says:

    hurmm…bosan a plak…nnt x psal2 kna tmpelak…jth brselerak

  27. tOmEii says:

    di hari raya….
    terkenang daku kpd si dia….
    kampung ku indah nun jauh disana….
    ayah serta bondaku…..

  28. gossip girl says:

    wa.. terliur jg la…
    tomeeeiiii…
    ko org mna?

  29. new moon says:

    aduuuhhhhhhh………….sktnye pale ni…bdenyot2…

  30. atoiiiiiii....... says:

    hehehhaaa……kna bt carpet ar pasni,baru xlari

  31. Mr. Cuz says:

    agak2nyer makanan diorang jual ni der diskaun x??hehehe…Klau der blh bli bnyak ckit…
    kempen keselamatan balik kampung akan dianjurkan oleh Yamaha…Klau rajin, jenguk2 la blog aku…

  32. atoiiiiiii....... says:

    tomeiii or linda onn saper lagi lawaa……heheh.tka btl dpt angpau..haha

  33. atoiiiiiii....... says:

    bowing arr main benda nie,tlng member lg bagusssss

  34. atoiiiiiii....... says:

    yer ker lawaaa…….hehehe.

  35. atoiiiiiii....... says:

    ala tomei,gataiii yerrrr…heheh.lawa ker

  36. atoiiiiiii....... says:

    saper ckp jawapn ko btl….aku x ckp kn

  37. rockmama says:

    wei tak der gossip baru ke?well tak der entry sal noh hujan suka nora danish ke?meh sya paste kan..ikut mcm zubir la..copy n paste ckit..kekekek

    ARKIB : 06/09/2009
    Noh suka Nora Danish

    JOYAHSPOT!

    AMBOI amboi amboi! Nampaknya memang betul si Noh, vokalis Hujan ini sukakan Nora Danish. Sampaikan Joyah dengar kalau nak bergambar pun dia nak dengan aktres comel itu.

    Walaupun dalam nada bergurau tapi tentunya kalau tak ada hati, takkan dia buat kenyataan begitu. Tak gitu Noh!

    Joyah rasa kalau orang lain dengar gurauan Noh pun akan buat persepsi yang sama dengan Joyah – Noh sukakan Nora.

    Tak kisahlah. Joyah pun suka kalau mereka berkawan. Sebab dua-dua pun comel. Joyah suka betul tengok wajah Noh terutama bibirnya tu.

    Lagipun apa kisah sebab dua-dua pun dah kembali solo. Joyah dengar Noh dah putus cinta dengan kekasihnya yang dipanggil Amoi Cantik itu.

    Khabarnya Noh putus cinta dengan buah hatinya yang sedang melanjutkan pengajian di Australia itu pun ada kena mengena dengan gosip Noh dengan Nora.

    Tak tahulah tapi itu yang Joyah dengar. Yang Joyah tahu Noh memang sukakan perempuan yang mempunyai wajah seperti cina.

    Dan ternyata memanglah wajah Nora menjadi memenuhi cita rasa Noh. Kalau tidak takkan Nora juga menjadi pilihan Hujan untuk jadi model klip video mereka, Mencari Konklusi yang membuat penggambaran di Bandung, Indonesia.

    Malangnya kerana komitmen lain, Nora tak dapat berkolaborasi dan tempatnya digantikan dengan pelakon Scha Al-Yahya.

    ..

    sumber: utusan.com.my

  38. atoiiiiiii....... says:

    alamakkk …perasan ar lakkkk….

  39. ANneDeSilva says:

    huhuhuhuuh…
    gosipp./..

  40. violet says:

    ehem.
    test2…
    12 3 4

    termenung ku sendiri…
    sob sob….

  41. tOmEii says:

    bsn…..
    out dl…

  42. violet says:

    law artis jual air msti laku
    org nk tgk artis
    :)

  43. ANneDeSilva says:

    buhsan la tomeiii…

  44. new moon says:

    mantokkkkk………….

  45. violet says:

    xder org ker??

  46. hantupensil says:

    argghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh………………………………….

  47. asparagus says:

    1st

  48. violet says:

    bn ni kna seran garuda ker.
    sume xder…

  49. Jojio says:

    Jangan lupa…kerabu mempelam…hihihi

  50. asparagus says:

    hi violet…

  51. hantupensil says:

    lalalalalalalalalala……
    aku da gile…..

  52. awekmas says:

    i ada ni yula..x wory…diorg ni dh jual ayaq lak…tp kira ok lah tu

  53. sasha fierce says:

    lalalalaa…
    semuaa insaan sdang gumbira
    tetapi aaku tidak
    keraanaa lmbat lg nak blik raye
    lalaalalaluuuulalala…

  54. sasha fierce says:

    btoi dlm kapai pon
    raya gak..
    i tlg mkn tuk u awek
    i yg knyang
    huuhuhuhuu..

  55. violet says:

    weh
    p page sblh…
    pnt aku nyanyi..
    nobody2 xcpt me
    huhu

  56. awekmas says:

    lah mana p org ni suma…im alone jaka..warghhh…ok lah i out nk p layan lagu raya..

  57. nha says:

    dah lalu pun bazar diorang ni… biasa2 je.. stkt guna nama suria fm jelah…. tp takpa.. asal rezeki halal kan?

    takde sesiapa kah yg nak jual air kathira kat cni?? siyesli kempunan..

    puasa tahun ni takde chance balik johor.