Written by Bella | July 28th, 2015

Sejak mengakui dirinya kini sedang bercinta dan mengenali hati budi seseorang, kisah percintaan Erra Fazira kini sering menjadi tumpuan ramai. Tidak mahu mendedahkan identiti kekasihnya itu, ada peminat mula bertanya status sebenar hubungan mereka kini.

Beberapa spekulasi mula tercetus dan ada yang mendakwa kekasih Erra lebih muda daripada dirinya. Namun, buat Erra beliau akan menerima jodohnya dengan sesiapa pun tidak kisah jika mereka lebih muda atau berusia daripadanya.

Apa yang Erra harapkan ialah agar peminat terus mendoakan yang terbaik buat dirinya.

Tidakkah soal jodoh itu di tangan Tuhan. Lihat sahaja bagaimana Rozita Che Wan dan Zain Saidin yang berbeza peringkat usia tetapi kini sedang mengecapi bahagia. Sejarah Islam sendiri melihat bagaimana Rasulullah SAW berkahwin dengan isteri pertamanya Siti Khadijah yang lebih berusia.

Usia itu bersifat subjektif. Pokok pangkalnya sekarang, doakan yang terbaik untuk saya. Andai ditakdirkan bercinta dengan lelaki mdua sekali pun, saya tak mampu melawan kehendak takdir.

Jodoh ketentuan semua ketentuanNya, jarak umur  bukanlah satu isu yang besar dalam perhubungan asalkan kedua-dua mereka menyayangi diantara satu sama lain dan mampu untuk memahami luar dalam pasangan. Semoga Erra Fazira dijodohkan dengan lelaki yang baik untuk dirinya dan kali ini biarlah ia berkekalan sehingga ke akhirnya.

Sumber Berita: BH PLUS

17 responses to Erra Fazira Terima Jika Jodohnya Bersama Lelaki Muda

  1. Anonymous says:

    jagn cerai lagi eh!! awak punya garang tu slowkan sikit..pasal tu yg dulu dua dua calibot..

    0

    0
    • Anonymous says:

      gile tak terima..tu namenye bodoh..hihih
      eh mcm bgi hint je..dgn…yg af tuuuu

      0

      0
      • Lovelyvic says:

        Pandai plak dia ni sembunyikan yek….
        Tak kuar dating ke?
        Org tak nampak ke?
        Susah gak nak agak yekk…
        Ada kemungkinan Syahir yek?
        Tapi dia cakap bukan retis

        0

        0
  2. Anonymous says:

    skg trend kawin laki lebih muda..gd luck

    0

    0
  3. Anonymous says:

    dia ni ngan shahir kan.. tak serik kawin cerai… kawin je la nanti meroyan pulok

    0

    0
  4. Anonymous says:

    ek eleh….

    0

    0
  5. melati says:

    Kawin gan Mat Rempit jer…lelaki muda dan kaya takkan nk yg Kepala lori boleh U Turn

    0

    0
  6. whatever says:

    Daripada kita berfikiran negatif…lebih baik kita mendoakan sahaja kebahagian mereka….klu semuanya mendoakan kebahagian maka bahagialah mereka hingga akhir hayat…kita pun mendapat pahala…

    0

    0
  7. Anonymous says:

    kita doa dia sibuk bemasaalah pas tu cerai..

    0

    0
  8. Anonymous says:

    kita doa dia sibuk

    bemasaalah pas tu cerai..

    0

    0
  9. LAra says:

    Taknak komen pasal isu ni, tapi tu haaa.. nampak si penangkap gambornya dalam cermin hehehe. slelau terfikir retis2 ni bubuh gamabr lawo2 posing ala2 ambik gambar untuk majalah segala, ni ha pakai phone pun dah cantik sangat dah.

    0

    0
  10. der says:

    mcm johan ashaari je dlm cermin tu..ade pape ke erra dgn johan?

    0

    0
  11. komarad says:

    erra ni cun dan mantap lg…kalu aku bujang aku pun nak ejass…

    0

    0
  12. jingle_jick says:

    bosan la artis sendu nie…zaman primadona ko dah lama berakhir…

    0

    0
  13. Her Ladyship says:

    Aku tak faham betullah dgn Artis2 ini…. Yang lelaki kalau nak tambah lagi satu bagi contoh Rasulullah…. Yang Pompuan pulak bagi contoh isteri Rasulullah… Khadijah.
    Itulah sebabnya jarang yang Kekal….”Manipulate”kan agama…..Yang sebaik2nya kau doakanlah unt diri sendiri….

    0

    0
  14. ila says:

    amin….klu bkn jdoh…baik cm mana Pn sesorang tu berpisah jg…tp klu dh jdoh…. bahgia la ke akhirnya…betul x…KNP nak sakit ati….bkn dia sakit kn ati kt Pn…DOA kn la yg baik²…takut APA yg JD Kat dia tu terjd Kat DRI sndri….time tu bru la tesedar dulu aq slu hina c dia…skrg diri sndri terkena….tu la nama nya hukum karma…beringat² la k…

    0

    0
  15. aihh says:

    dah ada anak.. tapi pandai cara nak juga buah dada… cam anak dara dan masih mantap..
    pandai betul dia pilih bra….

    0

    0