Written by Bella | August 10th, 2015

Tidak pernah mengakui sedang bercinta meskipun gosip mengenainya tersebar, Erra Fazira dan Shahir bagaimanapun tidak pernah menafikan mereka berkawan baik. Namun, menerusi ruangan Cik Pang di Harian Metro, mereka dikatakan tidak lagi bersama.

Erra sudah lama tidak menerima sebarang panggilan telefon atau menjawab SMS daripada Shahir.

Mungkin sebelum ini Erra tidak mahu mengiyakan gosip mereka sedang bercinta kerana tidak mahu menimbulkan fitnah atas perkara yang belum pasti.

Dalam hubungan pasti akan ada pasang surutnya, jika khabar angin ini benar biarlah Erra Fazira dan Shahir memikirkan hala tuju hubungan mereka selepas ini dan menilai kembali segalanya sepanjang mereka berkawan. Doakan yang terbaik buat mereka, kami tahu ramai peminat Erra yang ingin melihat beliau bahagia.

Sumber Berita: Harian Metro

7 responses to Erra Fazira Dan Shahir Sudah Putus Cinta?

  1. aku says:

    aku rs org2 luar yg syok sendiri ckp depa ni bercinta..ntah2 ngan org lain..wat malu jo

    0

    0
  2. Hayley William says:

    Kesian Shahir. Tak sudah2 kena gosip ng janda. Dia tengah berehat mengajar budak2 mengaji sekarang. Harap semua jangan fitnah memfitnah. tq

    0

    0
  3. Jemah says:

    tak payahla Erra dgn si shahir ni. Jemah tak bkenan dgn attitude si shahir ni dr dulu. baik erra hidup sendiri, fokus pd anak.

    0

    0
  4. zaza says:

    knp dgn shahir ni..xabis2 kisah bercinta dgn jnda. mana pg kisah karier ko ek? kelaut dr dulu smpai skrg.
    cuba contohi stacy,hafiz,hazama tu sikit. usaha shahir , usaha sikit!
    kalaw nk kata ko dh xberminat dgn dunia seni, ada je nmpak muka ko kt sok kabor.

    0

    0
  5. anon says:

    Kenapalah dgn shahir ni yg duk berkenan sngt dgn makcik2 berumur. Carilah yg sebaya dgn kamu. Makcik2 ni semua dah senja….kalau kawin belum tentu dpt anak., dah nak menopause. Anyway, sendatnya lah pakaian makcik erra ni. Sama dia ni dgn makcik rozita & makcik ziana. Yg tua2 tak sedar dir, tapi yg muda ok pulak…Kalau dah bertudung tu pakai lah longgar sikit, mcm jubah ke….ni kepala tutup tapi setiap lurah, bukit bukau semua blh nampak. Dah tua, sopan lah sikit bila berpakaian.

    0

    0
  6. mawar says:

    abis kalo kawin ngan pompuan muda konpom ker dpt anak??? jgn menghina janda…mereka punya taste tersendiri..x kn nak suruh kawin ngan org tua jugak…

    0

    0
  7. MERAH JINGGA says:

    kalau aku family shahir..aku serang habis2an si era tua ni

    0

    0