Written by Bella | June 27th, 2016

Kami tahu mungkin ada yang cakap “alamak story diorang lagi, kahwin je lah senang dah bosan lah” , relaks, hendak buat macam mana sebab memang pasangan ini sedang hangat diperkatakan sekarang. Hehe..

Berbalik kepada kisah cinta Erra Fazira dan Shahir, beliau mengakui pernah mengidamkan lelaki yang lebih tua dan matang untuk dijadikan teman hidup. Walaubagaimanapun, agak sukar untuk Erra menolak cinta Shahir.

Jarak usia 14 tahun mungkin sedikit janggal bagi sesetengah orang, namun Erra berharap orang ramai memandang ia daripada sudut yang positif.

Saya pernah berniat untuk mencari orang yang lebih tua dan macam-macam lagi, tetapi bila hati terima ciri-ciri (lelaki muda) begini, sukar untuk saya menidakkannya.

Kita masih tidak tahu apa yang akan berlaku di masa depan, saya serahkan soal jodoh ini kepada takdir sahaja, sebab Allah sahaja yang mempunyai kuasa terhadap hati saya.

Ternyata tidak banyak yang boleh saya kongsi, tetapi ketika ini fasa hubungan kami masih lagi mengenali dengan lebih rapat antara satu sama lain.

Sebelum ini Erra pernah mendirikan rumah tangga sebanyak dua kali dan kedua-duanya pernah dilabelkan sebagai Wedding Of The Year.

Perkahwinan pertama Erra adalah bersama Yusry KRU pada tahun 2003 sebelum bercerai pada tahun 2006. Mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Kemudian Erra mendirikan rumah tangga dengan Engku Emran sekitar tahun 2007 tetapi cerai pada tahun 2014. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak perempuan bernama Engku Aleesya yang kini sudah berusia 7 tahun.

Kita doakan sahaja yang terbaik buat Erra dan Shahir, siapa tahu leh ikut jejak langkah Che Ta dan Zain Saidin? Hehe…

Sumber Berita : THE MALAY MAIL ONLINE

27 responses to Erra Fazira Akui Idam Lelaki Lebih Tua Tetapi Sukar Untuk Menolak Cinta Shahir

  1. Fido Dido says:

    Erra comey :)

    0

    0
    • Mat terengganu (ganu kita) says:

      Perempuan kat sini semua bodoh bergosip masa bulan pose….macam x pose je burik ni semua. Shahir x payah lah kahwin dgan pompuan..pompuan semua x guna. Konfem ko cerai dgn burik ni

      0

      0
  2. minah jambu say no to DRUG says:

    asek asek shahir shahir shahir naik berbulu minah jambu lah ! pasal si shahir ni tk buat ape2 bincang soal nk kawin ke ape antar merisek ke meminang ke ..nk senyaaaaaaaaaaaap aje..pastu keluar lagi perkataan > saya ngan erra saling cinta menyintai < tapi tk buat ape2 ..ape nk suroh erra tungu 7 taon ???? nk tungu erra dh tk boleh pakai baru nk datang meminang !!! selama erra kawin ngan engku emran dulu shahir ni tkde yg bekenan ke selain erra ?? or dh memang shahir tungu erra sampai erra becerai ??? jangan marah eh minah jambu bulan2 puasa ni minah jambu tk suka kepo minah jambu cuma tanye aje tk salah kan ?

    0

    0
    • Pekerja Gomen says:

      Mana plak… masa Erra ngan Engku Emran.. Shahir kan ngan Rozita Che Wan… tp mak shahir tak kenan ngan RCW.

      0

      0
      • minah jambu say no to DRUG says:

        oh ye ke ? kire2 minah jambu salah tafsir la ni eh sori eh..oh yeeee shahir ngan rozita ck wan minah jambu lupa pulak hehe..

        0

        0
    • Fans melati says:

      Ko plak bila nk Kahwin Minah?

      0

      0
  3. Anonymous says:

    saya caca

    0

    0
  4. Anonymous says:

    shahir ni keje apa,n kata menyanyi mcm xde ada liputan, cukup ke gaji nak sara erra..erra lain lah ada pendapatan sendiri..

    0

    0
    • Endang S. Tauruni says:

      shahir jual sup bontot lembu kat jalan TAR…trylah..katanya sehari blh dpt rm2k!!

      0

      0
      • jiran skodeng says:

        zaman pokjib ni nak cari kerja susah…gunakanlah aset yg ada sebaik mungkin tuk menampung kehidupan. kahwin ngan makcik ke akak senior ke dah no hal. janji boleh jaga kita cam jaga anak ikan. goyang punggung jer, hutang kiri kanan setel, siap bini bawak g melancong lagi. untung lagi bini sediakan baju raya laki ngan anak sekali 100 pasang.

        0

        0
  5. Anonymous says:

    dulu kemain ckp bercinta dgn ahli perniagaan umur dlm 40-an…temberang je lebih…

    0

    0
    • Anonymous says:

      mungkin kawan2 je..masa kawin dengan engku emran pun hans isaac kecoh dia ngan erra couple dulu alih2 erra pilih engku emran

      0

      0
  6. hiks says:

    curiouslah sharir ni kerja apa nak tanggung erra? hahaha tapi kan masa RCW nk kahwin dengan zain pun org dok tanya zain kerja apa.. akhirnya mampu gak tanggung RCW sampai berpuluh2 baju raya..

    0

    0
  7. melati says:

    Aduiiiii ..Erra maner Imej sebenar Erra…takkan penyanyi AF ko nk buat suami???…cari lah Penyanyi yg pernah buat show kt Istana Budaya ..!!! baru ader class…!!!penyanyi2 AF standard Neelofa & Uqasha Senrose jewww….aduiiii Erra…tapi takper mungkin jawapan cover Erra….!! tunggu jew lah…..huhuhuhu

    0

    0
    • jiran skodeng says:

      dia ni mmg takde rezeki dapat suami yg ada class….sibuk kejar anak ikan. cer tengok fauziah latiff..kawen cerai pun rezeki dapat suami vip. dia ni nama jer ratu cantik tapi takder standard sama cam rozita rso.

      0

      0
  8. faezah ngilai ngilai says:

    tolonglah
    pompuan ni plastik sgt
    xsesuai ngan shahir

    0

    0
  9. Shhh says:

    Tk tahu lah apa yg menarik ttg erra ni..sejak dri zaman anak dara, 2 kali menjanda, smpi lah skrg ni…ramai btul lelaki berkenaan kt dia..masa bujang dulu sblm kawin dgn yusry, lepas pts tunang dgn awie..mcm gossip pasal hbg dia dgn beberapa lelaki termsuk kerabat diraja Pahang…lepas cerai dgn yusry pun mcm tu jugak..ye aku akui dia mmg cntik..yelah bekas ratu cantik..tk nafikan..tu sbb ramai lelaki tertarik dgn dia..aishwarya rai..dia lagi cantik dri erra..tpi gossip dgn artis lelaki tak da..melainkan salman khan..smpi skrg pun peminat kecewa bila aish pilih abhishek..pastu soo wincci bekas miss malaysia..cantik, bijak, pandai masak..tpi tk da satu gossip dia dgn artis lelaki,..melainkan dgn iqram..tu pun sbb dgr kata..nk cover si iqram..pastu..neelofa..bekas dewi remaja, fazura antra artis wanita yg cntik..tpi jrg dgr gossip dorg dgn ramai lelaki..erra ni dia terlalu ramah kot..smpi org senang kot dgn dia..ke dia mmg tk leh hdup tanpa sorg lelaki..hmm entahlah..mgkin dh takdir nya begitu..

    0

    0
    • Sam says:

      Aku baru nak like comment ko tapi yang tang neelofa ngan pajura tu aku tak setuju. Diorg ni pon sama jer gedik.. lebih gedik even.

      0

      0
      • Shhh says:

        Yelah aku pun tau dorg gedik2 jgk..tpi ni apa yg aku perhati sejak dulu..sblm fazura dn neelofa da..erra lah yg paling meletop..bru mcl dua nma ni..tpi jrg dgr gossip dorg dgn beberapa artis lelaki..Cuma persamaan neelofa dan fazura..asik ckp kawin..tpi kawin nya tidak..kuikui..ni sdt dri pandangan aku je.

        0

        0
  10. Chah emon says:

    Kawin je je lah. Bising betul.

    0

    0
  11. noon says:

    oh mai gawdddddd……bila la nak habis citer diaorang ni.
    fyi erra ….kalau ko nak kahwin sbb shahir tu ala2 warak gitu lupakan ajer lah.
    kalau dia ikhlas dan nak hubungan yang diredhai dah lama dia pinang kau..
    sampai bila nak mengenali hati budi? bosan lah …ko tupun bukannye muda…x yahlah nak mengenali hati budi sangat…..patut nye u shd already know what u want.

    shahir…ko ckp jer lahko takde duit …x yah lah nak ayat sangat si erra tu….bosan beb

    0

    0
  12. R says:

    Terbaik

    0

    0
  13. ameerah adnan says:

    Awie!! Baik ko pinang erra cepat, klo inda ku bukut ko !!!

    0

    0
    • kiram tiram says:

      hahahaa sabah ba kau? marilah aku bukut sama kao, jagan nak mintak puji sgt. tapuk-tapuklah kao dlu

      0

      0
  14. Anonymous says:

    shahir…x de lelaki lain ke erra oiii…shahir y ko nk…shahir ni kje ap..dh tu bekas AF plk..dlm dunia seni pn kejap timbul…kejap tngglm dia tu…klau boleh erra cari le y lebih matang ke?contohnya paling kurang pn mcm shah rezza tu..ok la gak..ni shahir…hmmmmmm..klau mcm ni le baik ko rujuk semula je ngan engku emran tu…erra ni aku tengok dh mcm terdesak sgt..pakai rembat je ap y ad..

    0

    0
  15. fans melati says:

    #LONGGAR

    0

    0