Written by AbangNara | October 21st, 2009

Hahaha. Itu dia kita dapat lihat awek BangNara. Ya kepada sesapa yg ingat KakNara ni awek Bang Nara, ish ish ish…tak mengikuti perkembangan lah. So sekarang dah tau kan? Jangan buat lagi statement yg boleh menyebabkan KakNara rasa mual macam tu yer.

Bang Nara dan Kak Nara adalah adik beradik, seibu sebapa ya. Ini baru awek BangNara~~

TAGS:
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

110 responses to Episod 5 BeautifulNara, kantoikan BangNara!

  1. virgo says:

    morning………..

  2. ANneDeSilva says:

    Morning sume…
    lama tol anne tak masuk..heheheh..
    miss u all…

  3. ctzen says:

    assalamualaikum
    selamat pagi
    morning

  4. ANneDeSilva says:

    Mana yg lain??

  5. shiint says:

    salam semua n slamat pg… a’ah la cun awek bang nara tp nmpak lah bang nara nih pemalu orgnya… pinky tul lah k.nara tuh cun lah ek… hehehe (“,)

  6. pinkypanthers says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  7. violet says:

    emmm
    x dak org pun

  8. Adik says:

    emmm… akhirnyer terbongkar lah rahsia yang selama ni di salah tafsir kan…

  9. pinkypanthers says:

    huh sunyi lg ke?
    halloooooooooooooooooooo…………………………………

  10. bang nara mkn apa kat bubba gump…hehe

  11. pinkypanthers says:

    tahniah Hotfm…
    rangking 1 skarang ni….

  12. violet says:

    emm..
    nk mkn per eg?

  13. violet says:

    kak pink..
    violet out jup k.
    ada kj.
    sat g in lik..

  14. aries_april says:

    i all…
    sorry la…
    bru leh msuk…
    bz skit tdi….

  15. aries_april says:

    p mn abis kau orng smua ni?

  16. aries_april says:

    lately…
    rmai orng tnggl kan BN..
    BN ni kna badi ker?

  17. pinkypanthers says:

    dlm ramai2 yg seangkatn ngan aries…
    sape yg pling aries ghindu…
    akk kira kategori baru ar kat sini…

    • aries_april says:

      orng yg msuk ngan aries…
      eclipse…
      kira dia best friend aries la kat sni…
      kmi hri2x cntc wlpn x jmpa kat BN ni….

      yg pling aries rndu kat badboy ngan jerneh…
      kta orng la yg lma skli time BN ni bru bka….

  18. kira-kira says:

    assalamualaikum……
    samat tgh hari sume…..
    lme xmsk cni….hehe
    ;-)

  19. yula says:

    aku masih ade

  20. pinkypanthers says:

    eeeee….
    geram tullah asik hang jerk…
    akak out jap ar…
    bye….

  21. ctzen says:

    pic aries sblm ni cam pnh tgk je le,
    tp kat mana ek

  22. ctzen says:

    kira, ko kat mna?
    ha, lmbt rply kira jauh le tu…heheh

  23. naper slow sgt ari ni !!!!!

  24. MemBesar says:

    apsal setiap kali kuar video ttg bg nara aku x tgok pun. muka dia cm mykitkn ht aku je.pdhal dia x salh pun kt aku. mgkin dlm hti aku kt ‘ ini ke rupa org yg dok ngutuk artis tu??” (^_^)

  25. lanToK LeW says:

    hehehehheehe…nape muka abg nara cam terkejut je bila awek dia kata minat sangat ngn abg fahrin??? jelez laa tu…ekekekeke…jgn marah ye abg nara….

  26. Nonet says:

    Caya la bang nara cun tu awek bang nara..
    tapi dia ckp jer yg dia minat kak fahrin..dia sajer je tuh…

  27. Leslee Radle says:

    Good stuff, thanks for posting. I was actually looking for something else and this site came up lol. Oh well, 2 minutes of my life gone! Totally worth it though!