Written by Bella | July 21st, 2017

Pernah dikatakan sudah putus cinta dan renggang, hubungan antara Emma Maembong dan Kamal Adli masih lagi menjadi tanda-tanya dikalangan peminat. Apa agaknya kesudahan pasangan ini yang agak lama menjalin hubungan. Malah, teman baik Emma iaitu Mawar Rashid pun sudah bertunang dan bakal berkahwin hanya beberapa bulan berkenalan dengan Raf Yaakob. Menerusi BH PLUS, Emma memberitahu beliau dan Kamal masih lagi bersama, cuma mereka berdua belum lagi fikir untuk mendirikan rumah tangga.

Tiada perkembangan baru nak dikongsi mengenai saya dan dia (Kamal). Kami masih bersama. Cuma, ketika ini, masing-masing memberi tumpuan untuk masa depan. Saya tak fikir soal kahwin buat masa ini.Saya hanya ikut rentak hidup dan tiada tekanan. Jika diikutkan, orang pun sudah tidak hiraukan kisah hubungan kami.

Saya pernah mengeluarkan kenyataan, selagi tiada kenyataan rasmi atau status dikongsi di laman sosial seperti Instagram atau saya sendiri bercakap mengenai kahwin, memang tiadalah (rancangan bernikah). Jadi, janganlah percaya cerita yang belum pasti hujung pangkalnya. Sebaiknya, tunggulah jawapan rasmi saya (mengenai perancangan bersama Kamal). Kalau tak, janganlah percaya.

Biarlah mereka mengambil masa yang lebih lagi untuk mengenali hati budi masing-masing sedalamnya. Apa-apa pun, kami mendoakan yang terbaik untuk Emma dan Kamal.

Sumber Berita : BH PLUS

12 responses to Emma Maembong Dan Kamal Adli Masih Lagi Bersama

  1. sakit mata says:

    Hek eleh…benda macam ni pun perlu ke? Tak de orang nak tahu pun..

    10

    0
    • minah jambu suka saahara yaakop says:

      maseh lagi bersama maseh lagi bersama huh simpan la sampai basi …! loy dh nak kawin dh ngan shaimi ..kamal emma nk tungu taon brape lagi ? skarang ni emma bukan jodoh kamal ke ? oh mungkin jodoh kamal ngan emma ngan orang lain mungkin…kalau gitu kite tungu aje perkembangan diaorang yg seterus nye…

      3

      0
  2. nor says:

    emma jangan la buang masa lgi tunggu kamal ni. buang masa je. mcam xserius aku tgok kamal ni lau bercinta. dulu dgn intan. sampai 8tahun intan tunggu dia. kita ni perempuan. jgn tgu lelaki lama2. lau dia xde tanda nak serius dgn awk, baik awk angkat kaki je..

    20

    0
  3. Anonymous says:

    Aku tunggu emma di gandingkan dengan Shafiq Kyle. Sure gempaq. FA dah tak laku dah

    6

    2
  4. melati says:

    Lubang Hidung Dato Vida lagi Best…!!!! wakakakkaka

    2

    0
  5. Anonymous says:

    something wrong dgn mamat ni. maybe syndrome tak matang or tak tetap hati.. si emma tu pon sama. tak matured dua2 ni. daripada lawa terus hilang lawa

    8

    0
  6. Anonymous says:

    Aku suka Kamal.
    Tapi Emma dah lama sangat u dgn dia.
    U deserve better.

    3

    0
  7. zz says:

    Beautifulnara ni tempat update relationship status artis ke? Diorang ni kan ade facebook/instagram.. update situ sudeyh. Bazir je typing.. tak cukup ilmiah nak baca article ni. Zzzzzz

    3

    0
  8. anyn says:

    emma x mature… sape nak kawin… lagi plk si kamal ni selagi blm 40 xde nya dia nk kawin… seronok bercinta jela dorg ni… xde nye nk kawin

    0

    0
  9. Lebih Jemah says:

    Choyyyyy sangat kisah ni dua orang ni….nexttttttttttttttttt

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Perabih umo org…pompan bodowh je buang masa dgn kamal ni

    1

    0
  11. mok cute says:

    emma ni skrg baru lawa bergaya & slim…ms lps putus dgn zizan nmpk sgt frust…penampilan selekeh dgn badan pun cam x jaga…

    0

    0

Leave a Comment

Optional