Written by Bella | July 2nd, 2015

Kisah perpisahan antara Emma Maembong dan Zizan Razak masih lagi menjadi bualan hangat meskipun mereka sudah beberapa bulan putus cinta.

Tidak memberikan sebarang komen sebelum ini mengenai isi hati beliau selepas berpisah dengan Zizan, Emma menerusi portal mStar Online mengakui beliau merasa tertekan selepas putus cinta dan mengambil masa yang lama untuk pulihkan diri.

Siapa yang tidak terkesan apabila kita dan pasangan rancang untuk kahwin tetapi hubungan tidak menjadi. Saya bukannya robot. Apa-apapun bagi saya ini adalah kitaran hidup.

Di mana sesuatu yang kita sayang di dunia ini tidak akan kekal. Malah ibu dan ayah kita juga satu hari nanti akan meninggalkan kita.

Walaubagaimanapun Emma merasa syukur kerana keluarga dan rakan-rakan sering memberikan beliau semangat untuk bangkit semula daripada derita yang dialaminya.

Malah,pengarah Michael Ang juga banyak menawarkan beliau untuk bekerja dibawah arahannya dan sekaligus membuatkan Emma sibuk dengan kerja dan tidak terlalu memikirkan soal perpisahannya.

Mujurlah sejak perpisahan iti saya sibuk dengan penggambaran. Michael Ang banyak beri saya tawaran berlakon. Jadi tak adalah terasa sangat.

Bukan mudah untuk melupakan orang yang betul-betul kita cintai tetapi mungkin apa yang berlaku ada hikmahnya tersendiri kami pasti akan ada orang yang lebih baik buat anda satu hari nanti.

Sumber Berita: mStar Online

21 responses to Emma Maembong Akui Tertekan Putus Cinta Bersama Zizan Razak

  1. borink says:

    gossip basi….tak habis2 lagi ke?…move on.

    0

    0
  2. Lembu Gemok says:

    peduli apa laa ang tertekan….aku paling takleh blah, bila ang kata ang takdak apa2 dgn kamal, tup tup lepas jaa putus dgn zizan, ang dok rapat dgn kamal…paaaa citaaaaaaaaaaaaa…takyah drama sgt minah…tumbok muka kamal kangggg…~

    0

    0
    • chillex says:

      Btol la tu.
      Ade kawan KA sendiri btau.
      Diorg dah lama dah together.
      Cuma public je baru tau.
      hmmmmm.

      0

      0
  3. Kiah says:

    “Bukan mudah untuk melupakan orang yang betul-betul kita cintai”

    kalau x mudah, kenapa cepat sgt dpt pengganti? ye loh tu.

    0

    0
  4. move on ! says:

    Emma,

    Just move on please. Muka ada boles je dpt yg lebih baik. Kalau orang tanya cakap aje la no women .

    Plus wartawan takde soalan lain ke nak tanya orang yg heartbroken ???? Menambah kan garam dekat hati yg lara je .

    0

    0
  5. Anonymous says:

    setuju. hidup harus diteruskan…sila move on.

    0

    0
  6. melati says:

    Gi terjun KLCC lah mangkok…awak tu takder pedah nya dlm industri artis, dh lah SPM takder …yg ader ckp kosong & biol jer..

    0

    0
  7. nil says:

    adoii..meluat betul…xde ke cter lain
    admin pun satu..please larrr….citer sama org sama.
    org cerai pun xde cengginilah kecoh melainkn rita rudani tu jer..opppsss..past is past.

    klu aku nk cter pasal cinta aku zaman dlu lagi sadis tau…bolh buat buku@filem..lebih drpda cerita AZURA 1984 tu..sedih sgt. kalu korg tgok cter p.ramlee tu bolh sedih..sedih lgi jln hidup aku..
    sebb aku bukn dilahirkn utk mnjadi artis,..klu aku jadi retis alamatnya korg pasti terkejut dgn kisah cinta aku.
    ckuplah admin…nest please. layan movie omputih dlm astro lgi baik..walaupun sudah ditanyang berulangkali.

    0

    0
  8. Blik2 muka dia says:

    Aku pn trrekan tgk muko ko dn dgr cite ko.retis dsperate

    0

    0
  9. Anonymous says:

    sapa yg nak putus sngt?? bkn hg ka??????

    0

    0
  10. AKU says:

    KAU TIPUUUUU

    0

    0
  11. Anonymous says:

    alaaa setakat muke cam zizan tu berlambak mat2 bangla ni haa ko pilih je emma…x rugi satu sen pun klu ko putus dgn zizan…ko lbh dpt lg baik dr die..move on laa..x yah nk propa…puiii..

    0

    0