Written by AbangNara | October 22nd, 2012

Bertunang pada 30 May 2011, Elly Mazlein dan tunangnya, Azmi masih belum lagi bergelar suami isteri. Terbaru, Elly Mazlein dilihat menghadiri majlis pelancaran filem Awan Dania The Movie tanpa cincin tunang di jarinya. Tindakan itu menimbulkan spekulasi terhadap status pertunangannya.

elly mazlein

Ditemubual oleh Kosmo hari ini, Elly Mazlein enggan mengulas mengenai status pertunangannya itu. Elly tidak memberitahu sama ada dirinya masih tunangan orang atau pun sebaliknya. Kata Elly:-

Saya tidak mahu beri sebarang komen, lebih selesa berdiam diri. Saya harap semua faham kerana hal ini berkaitan dengan kehidupan peribadi saya. Bagi saya sesuatu yang normal tidak semestinya orang yang bertunang mengakhiri hubungan mereka dengan perkahwinan, ada yang berkahwin pun bercerai jug

elly mazlein

Hmmmm. Mendalam kata-kata Elly Mazlein ini. Sukar untuk ditafsirkan apakah maksud yang sebenarnya. Hanya tuan punya badan sahaja yang tau. Apa pun Abang Nara doakan agar hubungan pertunangan Elly Mazlein masih kekal dan akan terus ke jinjang pelamin dalam masa terdekat ini.

jubah kurung

P.S: Tampil menawan di pagi Hari Raya Haji dengan jubah kurung daripada Gudang.MY. Hanya RM139 dan penghantaran adalah percuma ke seluruh negara. Klik di sini untuk melihat lebih banyak warna pilihan dan membuat tempahan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

58 responses to Elly Mazlein Enggan Ulas Status Pertunangannya

  1. Kipas Payah Mati Neelofa says:

    berdiam itu lebih baik.. kalau bercakap kang mcm2 dengki yg keluar.. barbaur fitnah pulak tu.. moga tabah apa jua yg melanda yeaaaa elly :)

    0

    0
    • padan muka ko helly maselin says:

      dah putus lah tu..mengaku je lah!! tak payah sorok2.. malu la tu kan??? (-.-’)

      0

      0
      • puteri says:

        lebih baik berdiam diri…
        tak payah la hang ni sibuk suruh tuan punya badan mengaku…
        respect la sikit…
        dia kalau boleh tak kecoh2… faham…

        0

        0
      • Anonymous says:

        faham2 je la klau dh no komen tu.. masa bertunang dulu mcm dh nikah

        0

        0
      • padan muka ko helly maselin says:

        ko taknak kecoh2..tu ko pnya pasal..aku nk sebok hal die tu aku pnya psl..bodoh kot ko ni??kahkahkah

        0

        0
      • padan muka ko helly maselin says:

        kenapa la aku tgk muka si elly ni mcm cucuk botox je..mcm bengkak je mulut die tu…

        0

        0
      • Anonymous says:

        buat rugi jer naik cruise and kuda..

        0

        0
      • huahuahua says:

        jgn nk bongkak sgt berckap bai.kalau ko suka canang kecelakaan yg berlaku dlam hidop ko,jgan igat sume org mcam tu.mcam haremmm statement

        0

        0
      • Ko Kesah says:

        hmm sebab tu kalau bertunang xyah nak besar2 n sebarkan dah nikah baru wajib sebarkan.

        0

        0
      • Olga says:

        dia jeles dgn Datin Juma kot! nak gak kerabat Brunei katenye!

        0

        0
    • Selitone says:

      Putus benang,
      jarum peniti,
      Putus tunang…
      Leh ABANG Selitone ganti???

      0

      0
      • kecoh siak says:

        tengok Flintstones,
        sambil makan kuaci,
        bini abg selitone,
        bagi kawen lagi?

        0

        0
      • Tu Sung says:

        Jarum peniti cucuk bini
        Mati berdarah semot hurung
        Berangan kau kan nak kawin lagi
        Tak sedar diri muka cam batu lesung.

        0

        0
      • Selitone says:

        Mandi bersimbah di tepi telaga,
        tempurung kelapa jadi timbanya,
        Thehehe…. usah mengeji, usahlah mengata….
        Kalau ada kemampuan… apa salahnya…!?

        Hahahaha!!!

        0

        0
      • duckface says:

        Dibah suka naik lori,
        Naik lori pakai bikini,
        Selitone gatal menjadi-jadi,
        Merana la si Elly di kemudian hari..

        0

        0
      • Awekbulu says:

        Dri segi komen sendu si elly ni..6pak sangat sheolls dh break off..

        X yh nk sendu2 thp gaban ye elly..Pah ni ada lah tu ..Dato2 gersang dtg pinang hangg

        0

        0
      • Anonymous says:

        gile kentang la pantun-pantun ni.. hahaha..

        0

        0
      • buaya....biawak...buaya...biawak....kha..kha..kha...kha.... says:

        buaya….biawak….buaya…biawak…buaya…biawak…..
        biawak….buaya…..biawak….buaya….biawak…buaya…..
        buaya……biawak…..buaya…..biawak….buaya….biawak…..
        biawak….buaya….biawak….buaya….biawak…..buaya……………

        0

        0
      • Elly Mazlein says:

        pergi ke kedai membeli gula
        gula dibuat kuih pelita
        abg selitone sayangggg sudah berpunya
        elly takut la nak jadi bini no dua

        huhuhuhu.. :(

        0

        0
      • abg mat says:

        wahai cik elly cantik jelita ,
        dr ke mana hendak ke mana ,
        abg selitone dah sah-sah berpunya ,
        abg mat kan ada utk elly tercinta ….

        0

        0
      • kecoh siak says:

        pusing kiri masuk mulut buaya,
        pusing kanan masuk mulut singa,
        wahai cik elly berjaga-jaga,
        selitone abg mat berbahaya kekdahnya..

        HAHA

        0

        0
      • jaja says:

        haha. gelak guling2 bace pantun korang! pandai2 belaka..

        0

        0
      • Bukan A. Samad Said says:

        Putus benang, jahitan ditinggal,
        Jarum peniti diletak sepah,
        Wahai Selitone janganlah menggatal,
        Ingatlah sikit isterimu di rumah… ^_^

        0

        0
      • jom ngelap bini org says:

        ooooooo brpantun x ngajakkkk
        ini pantunku

        kulit hitam gigi putih
        nampak gigi dalam gelap
        caiyokk selitone berusahalah gigihh
        dah berjaye bleh la lap lapppp
        hahahahahahahaha!!!

        0

        0
      • Selitone says:

        Thehehehe… korang nii… sajer ngetest market jerr… sebab aku yang buka, biarlah aku sendiri juga yang tutup…

        Dalam hati ada taman,
        Taman indah berdanau biru,
        Usah sedih usahlah bimbang…
        Nyata dalam hati ini, TETAP ISTERI AKU NOMBOR 1..!!!

        0

        0
      • Bukan A. Samad Said says:

        Bermacam taman di dalam hati,
        Taman permainan pun ada juga,
        Begitulah sikap lelaki sejati,
        Isteri yang ade disayang,dicinta…

        Taman itu,taman ini,
        Taman legoland belumlah sampai,
        Abang Selitone tanyalah bini,
        Manalah tahu hajatkan capai.. hehehe

        0

        0
  2. padan muka ko helly maselin says:

    dah putus lah tu..mengaku je lah!! tak payah sorok2.. malu la tu kan??? (-.-‘)

    0

    0
    • Kipas Payah Mati Neelofa says:

      perlu ke dia nk heboh kt ko? ko tak fhm apa dia ckp kt atas tu? itu hal peribadi dia.. x pyh la ko nk canang peribadi org.. ko jaga peribadi ko sudah lerr..

      0

      0
      • padan muka ko helly maselin says:

        oi kipas bontot..yg ko mnyebok pehal..ko la jaga hal ko..puuuuuiiiikkk!! bodoh amat!

        0

        0
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        Kesian ko.. dr komen atas sampai ke bwh ni ko fitnah org.. dr bahasa pun dh tau ko ni dengki jer lebih.. tak blh tgk org senang sampai kan ke bibir org pn ko fitnah kn berbotox bgai.. ko sempurna sgt ke?

        0

        0
  3. makcik tipah says:

    if baca statement elly tu, dah putus dah. takpe elly, masih ramai yg menunggu anda diluar sana..

    0

    0
  4. mmy sofea says:

    ad jodoh…ad la kn… ;’)

    0

    0
  5. kalau dh x mau habaq tu.. pepaham sajalah. Selalunya kalau xde apa2 berlaku & berjalan mcm biasa.. dorang akan komen & ckp kami masih lg bertunang.. kalau dh ckp no komen tu.. Aku pun tak berapa berani nak komen tp paham2 sajalah.

    0

    0
  6. tikus says:

    Bergambar lps bertunang mcm bergambar lepa akad nikah.

    0

    0
  7. Anonymous says:

    xpe lh. cari lh lain buat ganti. dunia ni luas dik.

    0

    0
  8. Sshh says:

    suka tengok elly mazlein ni..lembut jer muka dia..kalau dia ckp pn cam sopan jer..ala..kalau x jdi pn x apa..x yah nk sorok2…

    0

    0
  9. nia says:

    tu pasal la masa tunang jgn diheboh2kan.kalau x jd, kan dah malu.huhuhu

    0

    0
  10. aku says:

    tak perlu malu lah klu putus tunang….

    0

    0
  11. adeh says:

    laaaaaaa ingatkan tu gamba kawin
    baik punya pegang erat macam tok kadi baru lepas cakap sah
    well, statement org skarang
    nikah je belum

    0

    0
  12. ello mazelin says:

    kawen je dgn fahrin.. ske tgk korg dlm ‘anna maria’..huhu..

    0

    0
  13. Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

    putus pon bagos lah !!! bukan nye hensem ponnnnnnnnnnn………..eeeeeeeeeeeee minah jambu tengok pon tk selera lah huh !!!

    0

    0
  14. akusaja says:

    buat apa tanya lagi… faham saja lah…x payah teka teki pun, jangan kacau lagi dah..

    0

    0
  15. tasya says:

    gmbar tunang 2 mcm gmba kawen ek, pegang2 tgn mcm tu…x sesuwai ler, nsb baek xde gmba cium dahi…wawawawa…

    0

    0
  16. Ha says:

    putus pn x ap la elly…bukanya ensem pn tunang ko tu..kalau ko nk y kaya juga tpi x ensem x tahu la..tpi kalau pada sy la bio la ensem skt n kaya skt pn x apa..baru ada selera..ni walau kaya tpi x selera pn wat apa…kalau nk kiss pn..ishhhh…x selera…

    0

    0
    • Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

      suka ati kau jer ckp mcm tu..sok2 kalo ko dpt laki@bini org nepal..baru ko tau hahahaha

      0

      0
  17. halimah jongang says:

    bukan ke tunang dia ni laki org ke?

    0

    0
  18. harunoichi says:

    Mesti malu dowh klu putus tunang. So korang, tak payahlah lepas ni tunang nak buat grand bagai

    0

    0
  19. Zalia Eleena.. says:

    laki org ker? patut la kertu lebih dari si elly ni

    0

    0
    • Presiden Zed Zaidi bakal masuk pilihanraya says:

      bukanlah..tunang si elly ni duda da 2 @ 3 org anak mcm tu..tk dalah tua manapun.at least ada duit..hehehe

      0

      0
  20. bicidiei... says:

    I kenal elly n azmi…diorg ok la…azmi nk g umrah xlama lg…

    0

    0
    • nabilla tayang perut says:

      UNTUK PENGETAHUAN KO LA PADAN MKE HEELY MASLEIN..,KIPAS PAYAH MATI NEELOPAK NI MMG CAM PUIIIIII SAKAI!…SKE SGT NAK MYEBOK HAL ORANG…SO…,PADAN MKE HELLY MASLEIIN WAT BODO JELA DGN KIPAS PAYAH MATI NEELOPAK NIE…TAK PYH LYAN ORG GILAAAA MCM DIA…..K :)!

      0

      0
      • Kipas Payah Mati Neelofa says:

        nabila tayang perut.. kesiannya aku dgn komen ko.. nk komen pun dah slh column.. patut komen kt atas tu haaaa… nick name ko yg nabila tayang perut tu bkn nyebok hal org jugak ke? hahahahaha..

        0

        0
  21. Senduuuu says:

    Sebab tu nabi tak bagi hebahkan pertunangan. Perkahwinan je yg patut dihebahkan. Ada hikmahnya

    0

    0
  22. budupink says:

    ok close case. next??? Nara ko update sket psal Datin Juma tu nk kawen kerabat Brunei..klu skadr amik crita basi n sejukbeku jgnla bangga sgt ngaku yg blog ko hebak nih..g mkn budu

    0

    0
    • Anonymous says:

      ape betul datin juma dh jande ke

      0

      0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

        CERAI !!! eh ye ke ???????????? ce cite ce cite sape yg buat mulot niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!! eeeeeeeeeeeeeee kalau tk betol cite ni buat doseeeeeeee je tau !!!! juma yg macm gitu punye jambu tkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn lah kena cerai ngan laki dia kan !!!! bang nara tolong siasat ini perkara pas tu cepat2 kasitau ok lov u bang naraaaaaaaaaaaa………………….

        0

        0
  23. kiah says:

    jodoh, ajal, maut itu kerja Tuhan & kita sbg manusia biasa yg kerdil ini cuma mampu berserah, berusaha & berikhtar, mohon kepada -Nya!.. Apa pun terjadi, bersabarlah elly… suka lakonan hang…cantik, sopan santun & suara sedap.. Semoga ketemu jodohmu…

    0

    0
  24. mimi says:

    nk gelak pun ada bila baca komen2 kt ats nih…siap ngan pantun lg……

    0

    0