Written by Bella | February 6th, 2017

Minggu lepas, penyanyi Elly Mazlein digosipkan sedang hangat bercinta. Setelah melalui episod hitam ketika bercerai dengan Azmi Hatta, ramai yang berharap agar berita itu benar dan mungkin perhubungan beliau kali ini dapat mengubati luka lama. Walaubagaimanapun, Elly pada waktu itu enggan memberikan sebarang komen tentang gosip berkenaan.

Terbaru, Elly mengakui sedang mengenali hati bui seseorang lelaki tetapi buat masa ini beliau masih belum bersedia untuk mendedahkan identiti lelaki yang kini hadir dalam hidupnya itu.

Menurut Elly, soal hati tidak perlu terlalu didedahkan kepada umum kerana beliau tidak mahu mengundang sebarang fitnah.

Ya, memang ada lelaki hadir dalam hidup saya kini tapi tak perlulah dikecohkan. Buat malu saja. Tak kiralah dari mana datangnya lelaki itu, apa pekerjaan dan status dirinya, saya tidak akan menjadikan perkara remeh temeh itu sebagai keutamaan dalam hubungan mendatang.

Kalau orang kata harta dan wang ringgit itu penting untuk menjayakan perkahwinan yang bakal dibina, tapi saya pula memilih kejujuran dan kesetiaan. Hanya lelaki jujur dan setia saja yang layak menerima cinta saya. Kedua-dua perkara itu sangat penting dalam menjamin komunikasi antara dua pihak itu berjalan lancar. Cukuplah kealpaan saya menerusi perkahwinan terdahulu yang telah membikin hidup saya huru hara. Saya dah tak nak macam itu lagi.

Sesuatu yang belum pasti lagi lebih elok untuk tidak diceritakan kepada umum. Namun, kami tetap mendoakan yang terbaik buat Elly Mazlein dalam perhubungan baru yang dibina.

Sumber Berita : Utusan Malaysia

21 responses to Elly Mazlein Akui Sedang Mengenali Hati Budi Seseorang

  1. Anonymous says:

    Tengok Elly kat Melodi perli perli si Azmi tu sampai wartawan pun muka lain je. Haha.

    18

    0
    • Anonymous says:

      setuju.. aq pon perasan.. hahaha

      3

      0
    • minah jambu hot but never dryyy says:

      betol tu elly kejujuran tu penting tapi wang ringit jugak penting..brape pon hantaran yg nak di kasi u terima aje asalkn perkahwinan itu di berkati…jangan di ingat2 lagi kesah lama pandang kehadapan n semoga sakses..

      2

      0
      • Anonymous says:

        ex laki nye sume xde..jujur,setia,duit smua nan hado..ape2 pn elly baru sgt episod duka tu jd, baik la fokus anak yg masih kecil tu..anak blh jd peneman, laki blm tentu..nk kne cari laki yg blh terima anak lg bkn mak je..hati2

        1

        0
  2. serenity says:

    bosan la engko ni kak. lepas pungpang jd isteri teraniaya pastu nk bagi hint plak sekrg sedang membirah dgn lelaki yg takde apa2. keja? yilek..masa dpn? kelabu asap, segelap2nya. apa la engko ni kak. klu ye pun gersang sgt nk blaki carilah yg molek sket dpt gak jaga anak ko tuh. ni mcam kuar dr mulut rimau masuk mulut naga lak. Nampak sgt kebodohan di situ. mula2 dulu aku kesian kt engko tp lama2 meluat plak!

    8

    2
  3. sally tak tahan makan cili says:

    Bukan hari tu kata hati dah tertutup nak kawin lagi ke? Alahai akak Lina Pom Pom ni poyolah. Tu lah kak…. cakap tu jgn main pakai sembur je. Hari ni kita cakap gini, esok kita jilat balik ludah diri sendiri. Kan malu…

    13

    0
  4. Anonymous says:

    Baru hari tu cakap hati dah tertutup nak kawin lagi. Poyo satu kampunglah kak Lina Pom Pom ni. Cakap tak serupa bikin. Cakap tu jangan main pakai sembur je. Kan dah kena jilat ludah sendiri balik tu.

    5

    0
  5. Anonymous says:

    bila bercakap…asik2 sebut ‘gitchuww’

    jadah

    19

    0
  6. Anonymous says:

    jujur dan setia ?…. dah kahwin baru dapat tahu lelaki tu setia and jujur ke tak.

    2

    0
  7. Anonymous says:

    elly elly….cukup2lah nak malukan si azmi tu…takut berbalik pada kau jugak nanti.
    nafkah anak kan dah suruh mahkamah yg handle.
    x perlu kut meroyan mcm kat melodi tu…nanti org kata kau dah mental.

    10

    3
  8. maklong says:

    moga sehat dan sukses…jgn peduli org ckap apa….x menolong pun bila dlm kesusahan…

    3

    3
  9. Aamina says:

    aku tak berani nk mengata lebih2, aku pn seorang isteri, aku juga seorang ibu. mungkin hari ni ari dia..aku yakin ramai yg kondem elly dikalangan orang yg belum kawen atau belum ada anak. aku sokong kalau dia cari pasangan hidup,anak masih kecil perlukan kasih syg begitu juga elly. aku bersyukur dikurniakan kebahagiaan melalui suami dan anak2. jd aku simpati dgn perempuan yg kurang bernasib baik dlm perkahwinan. aku doakan yg terbaik utk elly mazlein dn wanita2 lain yg senasib dgn elly ya..

    14

    0
  10. Ohyeah.. says:

    Naluri utk dicintai dan mencintai kurnian Allah . Jgn kita nafikan pulak. Semua atas izinNYA. Kita pun kalau tgh kecewa sgt mungkin keluar statement cam Elly. Kita ckp ja ngan kwn2 gitu sebab kita bukan artis. Haha….

    6

    0
  11. Anonymous says:

    perempuan lepas beranak ni emosi mmg masuk air sikit itu yang boleh meroyan so watlek lah. laki dia punya pasal dia jadi cenggini.

    2

    0
  12. Nazeeya says:

    Jangan suka sangat kongsi hal peribadi, islam pun tak menggalakan, belajar dari kesilapan.

    3

    1
  13. ainur says:

    kalo ak ckp..ade plak yg backup kata “xkene batang idung sendiri “.. Ingt dulu die meruntuhkan rumahtangga org, skang kene kat die..jgn slhkn 100% takdir Allah Swt. G satu pmpuan2 jnis mcm ni memang cepat membirah..ni kenyataan. tp kalo tgk pmpuan2 janda sbb kematian suami, yg teraniaya, yg sbr, yg menjadi mangsa lelaki dan perempuan perosak trumahtangga.. rata2 xgatal nk kawin bru.. Sebb ape? sbb diorg kuat n yakin diorg blh jd ibu dan ayah skali gus. kdng amik masa bertahun bru terbuka hati nk kawin, cukupkn dan utamakn dulu keperluan ank.. kdg nk kawin pikir keselamatan ank. Ini bru betol respek. xyah bg alasan la ank tu perlukan ayah kalo setakat bru beberapa bulan / setahun ko bercerai. yg sbenrnya gatal miang xde org teman tido mlm. ank ko perlukan ko. Pastu megah citer kt media,niat sebenar nk citer konon diri tu bersaham lg. Muak ak ngan pmpuan gini. Xyah kata blm kene kt diri ak.. kalo kene btul2 kt diri ak pon , xkn membirah crik jntan len. bek ak jg ank tu btol, crik keje tetap wlopon tukang cuci, bina kewangan utk anak n balas budi mak ayah ak yg dah kutip ak. dr ms gatal kawin dulu xnk plak knang kan ayah n mak. xnk plak pikirkan hati isteri azmi tu. bape bnyak ak tgk janda2 jenis birah mcm ni dok kejor jantan, ank2 ade yg tinggalkn kt mak suh jaga, masuk umah ank yatim (dengki xnk bg ex hubby jg n sengaja nk blas dndam kt ex hubby, pastu tuntut duit nafkah yg akhirnya masuk poket sndiri, ank jd mangsa) and ade tu ank2 jd liar, sbb mak mcm ank dara. Ak lbih respek janda2 yg kuat, xkalah pada lelaki.. retis mcm ni nk doa baik2 pon mcm xlayak rasa (maafkan aku) . sbb antara ko ngan tuhan pon xsettle. patut ms2 ni muhasabah diri tu ape yg salah. kerana ko xpasal jd model kt org lain. yg org lain ikut ayat retis yg otak letak lutut.. “ank2 perlu ayah” “ramai lelaki mendekati sy, tp sy xnak” bla bla bla..yarkk…muntah.

    4

    2
  14. faktab says:

    carilah lelaki kaya ye elly. dan sudah2 la perangai meroyan tu. org meroyan dlm pantang je ni dah terlebih2 pulak

    0

    1
  15. Anonymous says:

    elly ni dari sebelum kahwin dah bermasalah dgn azmi.
    asik tangguh2 tunang nikah semua.
    pastu buat majlis sebelah kubur mak dia?
    x sampai setahun dah cerai and beranak sorang2.
    agak2 sampai bila nak habis drama dia ni?

    0

    1
  16. KaumHawa says:

    Elly,akak nasihatkan ko focus pada kerjaya ko. Jg anak elok2. Jgn terlampau beremosi. Jdkan status ibu tunggal sbgi pembakar semangat untuk membina kehidupan yg lbh bek. Keep it up Elly.

    3

    0
  17. anon says:

    Ade jgk org nak kat drama queen ni. Nanti kalau ade masalah di masa depan, dia meroyan kat sosial media…..

    0

    1
  18. Sabahbilang says:

    Steady elly..maju dn tabah utk ank u,biar apa 0rg ckp u susa drg ada?bila lg susa ckp mamb0ng l0ngkang tmbh sakit hti ja kan..xhusbnd u mmg bd0hlah tglkn u,tp kli ne jgn cpt pcya lelaki..jual mahal lah ckit lLy bru ada price hehe dtg sabah kita dduk mkn kek

    0

    0

Leave a Comment

Optional