Written by Bella | October 25th, 2016

Konflik rumah tangga Elly Mazlein bukan sahaja mendapat perhatian ramai, tetapi menurut Elly beliau akui kisahnya itu berjaya meraih simpati serta sokongan ramai dalam Gegar Vaganza 3. Namun, Elly tidak pernah berniat untuk mengambil kesempatan terhadap peminatnya dan sokongan yang diberikan.

Buat Elly, beliau tahu peminat meletakkan harapan tinggi untuk beliau memberikan persembahan terbaik didalam rancangan berkenaan.

Saya tidak nafikan ramai yang kasihankan saya tetapi saya lihat itu sebagai salah satu hikmah. Jika tidak kerana sokongan padu daripada mereka saya tidak mungkin dapat memberikan persembahan terbaik tetapi apabila melihat satu dewan bersorak saya jadi bersemangat.

Sebab itu walaupun saya tidak sihat saya beritahu diri jangan jadikan ia sebagai alasan kerana tidak mahu mengambil kesempatan terhadap sokongan yang diraih.

Sementara itu, Pengurus Saluran Astro Ria, Raqim Ahmad pula memberitahu pemilihan lagu Perawan atau Janda kerana Elly tidak pernah menyanyikan lagu genre dangdut.

Lagu itu dipilih bukan kerana situasi yang sedang dihidapinya tetapi kita tengok pada kesesuaian tambahan pula lagu dangdut adalah cabaran untuknya.

Cabaran minggu hadapan adalah 360 darjah yang bakal memperlihatkan semua peserta diberi lagu yang berbeza daripada apa yang pernah mereka sampaikan.

Sokongan peminat adalah kunci utama kejayaan seseorang artis itu, tetapi bak kata Elly ia tidak bermakna beliau harus mengambil kesempatan terhadap mereka.  Setiap artis harus menghargai peminat mereka bukan?

Sumber Berita : mStar Online

19 responses to Elly Mazlein Akui Konflik Rumah Tangga Buat Ramai Pihak Bersimpati Dengannya

  1. Anonymous says:

    eee tomei baby seph bam bam niii

    1

    1
    • kak mah sur says:

      hari ni..HARI ELLY SEDUNIA ? asyik2 cerita makcik ni je..

      21

      2
      • py says:

        salahkn nara asyik up

        1

        2
        • Esah kompang says:

          Mula2 kesian jugak dengan si elly ni tapi sejak asyik dikompangkang sana sini buruk rumah tangga, nak nak kat melodi haritu, makin rengsa pulak menengok dia ni. GV pulak asyik dok bagi lagu sendu berkait rumah tangga nak pancing simpati. Eh kosser lah esterok. Awak tu cantik helok lagi eli mazelin hoi toksah lah duk meroyan pasal sorang laki yang begitu rupa tu. Move on, jaga anak, ada jodoh cari laki yg semegah sikit.

          2

          3
      • Saper2 je la says:

        Bukan hari elly sedunia…mingguan elly yg iye nya haha! Jap…astrok ni pn ngok..kot ye pn nk bg dangdut ape le bg lagu perawan atau janda? GV tu bdk2 kecik ramai gk yg tengok…tengok lak dgn famili…malu dgar lirik lagu tu….x sensitif lgsg astrok ngok ngok niiih

        0

        0
    • nick says:

      mcm muka azmi..huaaaa

      1

      1
    • Shane says:

      old drama..next?

      3

      2
    • mysterious lady says:

      dah la..duduk rumah jaga anak . lagi nak mengediks. nobody is checking. maybe about 7-8 weeks jeeerrr.

      3

      9
  2. Tudung Biru says:

    Semoga semua yang Elly dah lalui akan menjadi pembakar semangat dan pembuka jalan untuk menjuarai GV3. Kalau tak juara pun, semoga at least sampai ke final.

    Performance Elly dalam 2 minggu lepas cukup mantap dan sampai ke jiwa.

    Tak perlu dipedulikan semua gosip murahan di luar sana, Elly ada halatuju dan matlamat sendiri.

    Fight for your career, for your success and for your baby girl. You can do it!

    12

    1
  3. melati says:

    hahaha….nampak sgt kebodohan Faye …..dia yg kecoh2 Elly yg Popular secara tak langsung dia menolong Undi Elly Mazlien dlm GV..!!! Faye Kushairi, kalau lah awak baca apa yg saya tulis …” Simpan skit kebodohan tu skit, dh lew ko amik Azmi Hattta yg berhutang ,silap2 ko tanggung lepas ni..!! Elly sebenarnya dh buang sampah tu , Faye plak yg kutip.”..pastu bangga , kalau Aron Aziz boleh lew bangga , ni mcm Katak panggil Hujan yg ko bangga kan..!!! kan Elly pernah berkata ” dia nyesal berkahwin…yg dia maksud kan Azmi lew, sebab setiap kali bgn pagi tetiba katak kat Tepi..!! wakakakakakakaaaa..

    10

    0
  4. Anonymous says:

    gosip lain la pula…rimas.

    3

    3
  5. next says:

    nara next pleass….

    3

    2
  6. az rongak says:

    berapa byk gossip2 dia ni daa. bukan artis msia yg pertama cerai.

    4

    1
  7. anonymous says:

    tak suka gossip pasal Elly korang berlonggok gak kat ruangan ni baca and komen…hmm

    3

    3
  8. Mak Becok says:

    Suara mu Elly memang merdu; pedulikan lelaki tak bertanggungjawab tu! Ramai lagi lelaki baik; apalagi Elly ni jelita dan tabah sungguh jaga anak kecilnya sorang diri! Elly ada peluang utk. jadi penyanyi sungguh hebat – kalau vokalnya diasah betul2 lagi!

    6

    -1
  9. sentap says:

    elly teruskan hidup…xyah lg citer pasal jantan tu…klo x ti org kata tagih simpati…dr org simpati takut org jadi meluat lak…elly blh dapat yg lagi bagus kot…jantan tu sesuai tuk minah hanyir @ maid je…

    buat yg terbaik tuk konsert ke3

    0

    0