Written by Bella | March 12th, 2015

Elfira Loy baru-baru ini telah mengambil langkah besar untuk berhijrah dengan mengenakan tudung sepenuhnya saat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 21 pada tanggal 19 Mac lepas.

Sambutan hari jadi beliau telah diraikan bersama keluarga serta sahabat handai dimana aktor popular Indonesia, Baim Wong turut terbang dari Jakarta bagi menghadiri majlis tersebut. Pernah digosipkan bercinta dengan Baim, sekali lagi mereka telah menjadi tumpuan ramai.

Bertanya tentang soal cinta kepada Elfira, beliau memberitahu tidak mahu bercinta dengan ramai lelaki dan kalau bertemu jodoh beliau hanya ingin mencintai seorang lelaki lalu mengahwininya.

Sebetulnya saya tidak suka bercinta dengan orang itu atau orang ini. Saya tidak mahu bercinta dengan ramai lelaki atau bersilih ganti bertukarlelaki di dalam hidup saya.  Kalau boleh saya hanya mahu mencintai seorang lelaki dan mengahwininya.

Ditanya adakah Baim Wong bakal menjadi suami beliau, berikut adalah jawapan daripada Elfira:

Siapa-siapa pun boleh jadi calon suami saya kalau mereka mahu mengahwini saya. Tetapi saat ini, hanya Baim saja yang mahu melangkah ke fasa yang seterusnya.

Soal jodoh  berada di tangan Tuhan, jika Elfira Loy ditakdirkan untuk bersama Baim Wong iainya tidak salah walaupun jarak umur mereka jauh berbeza. Jika Elfira sudah merasa selesa dengan Baim mungkin kalian boleh terus melangkah ke fasa seterusnya dalam hubugan ini.

Sumber Berita: Astro Gempak

18 responses to Elfira Loy Tidak Mahu Bercinta Dengan Ramai Lelaki

  1. Joyah Pok Pek says:

    Bagus Elfira nih..dri zaman sek jmpa dia kat pusat tuisyen smpai skng low profile jek…budi bahasa pun bagus..adik beradik dia pun bagus..semoga jadi muslimah yang beriman dan dipertemukan jodoh dgn pemimpin dunia akhirat yang baik jua.Amiiin

    0

    0
    • Peah Ronggeng aka PR says:

      Abg nara pening lalat ke..elfira bertudung sejak besday dia yang ke 21 pada 19 Mac lepas..hik3..arini baru jer 12 Mac..apa kes..

      0

      0
  2. Farisha Layola Loy says:

    Elfira ni nampak sempoi/x sombong cam Nabila Huda.
    Elok la tu. Semoga dia sukses.

    0

    0
  3. phewww says:

    9 mac la nara. 19hb belum lagi hahaahah

    0

    0
  4. Anonymous says:

    sukanya kat awak dik…
    cantikkkkkkkkkkkk
    sopan…
    baik..
    tertib
    ayuuuuuuuuu

    0

    0
  5. Peah Ronggeng aka PR says:

    Yelah..akak Peah Ronggeng yang salah..huhuhu..

    0

    0
  6. anna says:

    Suka budak ni. kecik2 pon dah boleh fikirkan kehormatan diri dan maruah keluarga. klau asyik bertukar lelaki akan mngundang fitnah.Lebih matang dari artis2 lain yg lebih berusia. kan bagus ada artis yg IQ tggi mcm ni. xda la org kata murahan

    0

    0
  7. mimot says:

    Semoga el dan baim bersatu…aamiinn

    0

    0
  8. saiormoon says:

    tgk elok2 org tulis tu…nabila huda x sombong dia kata…
    sempoi n x sombong
    Elfira ni nampak sempoi/x sombong cam Nabila Huda.

    0

    0
  9. Anonymous says:

    Elfira Loy baru-baru ini telah mengambil langkah besar untuk berhijrah dengan mengenakan tudung sepenuhnya saat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 21 pada tanggal 19 Mac lepas.Nampak tak kat mana,yang kelaut?Banyak makan kat Old Town yang tak halal tu Nara nie.Hari nie brapa haribulan Nara oii.esok pun belum lagi.19 Mac.2015.

    0

    0
  10. elbaim says:

    MOGA JODOH DGN BAIM HUHU

    0

    0
  11. Casablanca says:

    suka banget ama gandingan kak baim dan elvira. pasangan selebriti sensasi di indonesia! moga kalian di pertemukan jodoh. aminn ya robbil alaminn..

    0

    0