Written by AbangNara | June 25th, 2015

Setelah Fahrin Ahmad meluahkan kata-kata rindu kerana tinggal berjauhan dengan isterinya, Elena Hani. Kali ini giliran orang rumah pelakon kacak ini pula berkongsi kisah menarik mereka. Memang sukar tinggal berasingan dan mengamalkan perkahwinan jarak jauh, lebih-lebih ketika dalam fasa permulaan di mana masing-masing baru hendak mengenali pasangan.

elena hani

Nasib baiklah tahun ini Elena yang bekerja sebagai pramugari Emirates Airlines dapat mengambil cuti untuk sama-sama berpuasa di samping Fahrin Ahmad. Kalau tidak pasti lebih sedih lagi. Menariknya, Elena mengakui dirinya menangis ketika dia dan Fahrin Ahmad terpaksa pergi ke haluan masing-masing selepas bulan madu mereka baru-baru ini. Kata Elena:-

Selama lapan tahun saya di perantauan. Kalau setiap kali Ramadan, saya berpuasa di Dubai ataupun di dalam kapal terbang.

Syukur permohonan cuti saya lulus dan tahun ini saya lebih teruja sebab berpuasa dengan suami. Cuti pendek, jadi di siang hari kami banyak urusan dan bila balik rumah, kami berbuka dengan apa makanan yang ada saja dulu.

Selepas selesai solat terawih baru kami akan makan makanan berat sama ada memasak atau makan diluar tetapi sahur kami lebih meriah sebab kami akan masak.

Saya akui memang apabila berjauhan ia sedih sangat dan rindu pada dia. Macam masa selepas bulan madu hari itu, dia balik ke Malaysia dan saya pula ke Dubai, saya menangis sebab sedih dan kasihan keseorangan di sini

Fahrin Ahmad juga ada berkongsi rasa teruja untuk mengetahui jadual penerbangannya isterinya setiap bulan kerana mahu merancang pertemuan mereka. Kelakar juga bunyinya namun inilah cabaran perkahwinan jarak jauh. Kata Fahrin:-

Buat masa ini kami berjauhan lagi tetapi kami sudah ada beberapa perancangan dan beberapa pilihan. Cuma, kami tidak mahu terburu-buru.

Kerja dia memamg tidak menentu dan susah nak dapat cuti tetapi apa yang seronok, setiap bulan kami akan berdebar-debar menunggu jadual kerja dia keluar.

Macam Julai nanti, dia ada penerbangan ke Singapura, jadi saya akan jenguk dia di Singapura nanti. Kemudian ada perancangan nak balik sekejap ke Johor Baharu

fahrin elena

Semoga keputusan yang bakal diambil oleh Fahrin dan Elena akan memberikan yang terbaik buat pasangan ini. Kalau lama sangat duduk jauh, tak bagus juga kan? Tersiksa jiwa dan raga. Apa pun, Abang Nara suka tengok pasangan ini. Sangat sweet. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber MalaysianDigest.

fahrin elenafahrin elenafahrin elenafahrin elenafahrin elenafahrin elena

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 responses to Elena Hani Menangis Apabila Berjauhan Dengan Suaminya, Fahrin Ahmad

  1. ash says:

    Alhamdulillah….
    bercinta & berkahwin pada usia matang byk jg kelebihannya
    mohon doa yg baik2 utk mereka dan kita semua….

    0

    0
  2. adudu says:

    comel pasangan ni :)

    0

    0
    • ash says:

      Kaannnn…
      suke tgk mereka berdua….
      org kata nikmati mase yg ade, masa bahagia kita bahagiala…
      bile sedih, ingat mase bahagia InsyaAllah syg bertaut kembali…
      yg penting ingat Allah…

      0

      0
  3. Anonymous says:

    She looks so manly woman.. why fahrin why?

    0

    0
  4. Anonymous says:

    janganlah pertikaikan rupa bentuknya, mana tahu hatinya semulia umat. kita tidak tahu. kannnn….

    0

    0
  5. hanya memerhati says:

    saya pun kalau suami outstation pun menangis.. rindu.. inilah kot nikmat bercinta selepas kahwin..

    0

    0
  6. minah jambu sayang nenek says:

    Ala ala ala cian nyeee nangis rindukn suami u si Fahrinnn ! sabar aje la Elina asalkn Fahrin tu jujur dn baik n sentiasa sayang pada u..lov uu..

    0

    0
  7. mak jemah says:

    Xnak komen lebih2.. aku tak suka orang selfie kat jalan tengah2 alam bazar tu. Sesak oi. Kbai

    0

    0
  8. joyah kepoh says:

    Boring

    0

    0