Written by AbangNara | February 4th, 2015

Di sebalik majlis resepsi gilang-gemilang Datin Paduka Eina Azman dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet, rupa-rupanya ada kontroversi yang sedang bertebaran di laman sosial. Seorang wanita, yang mendakwa dirinya adik kepada Kaiser Gurmeet memaklumkan dirinya tidak mendapat jemputan untuk majlis tersebut, sekaligus menyatakan yang Eina Azman cuba memutuskan hubungan adik beradik antara dirinya dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet.
eina azman Menggunakan nama agishwagill di Instagram, pemilik akaun tersebut begitu aktif memberikan komen di hampir setiap gambar majlis persandingan Eina Azman dan Datuk Paduka Kaiser Gurmeet. Menurut agishwagill, dirinya tidak mendapat jemputan kerana Eina menuduh dirinya menggunakan perkataan kasar terhadap Eina dan ibunya.

eina azman

Malah agishwagill turut memuatkan beberapa keping gambar di akaun Instagramnya untuk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap perbuatan Eina Azman. agishwagill juga memohon Eina agar tampil dengan bukti perbuatannya.

eina azmaneina azmaneina azman
Berdasarkan pemerhatian Abang Nara, keluarga sebelah suami Eina Azman memang hadir ke majlis resepsi tersebut. Ada gambar mereka sekeluarga penuh ceria tersenyum bergambar bersama-sama. Namun tidak diketahui pula sama ada agishwagill ada atau tidak di dalam gambar tersebut.

mak kaiseer

Dakwaan sebegini memang berat dan menjatuhkan maruah mereka yang terlibat. Pastinya Eina dan suami lebih mengetahui apa yang terjadi. Sama-samalah kita nantikan penjelasan daripada mereka. Terima kasih kepada pembaca BeautifulNara yang berkongsi informasi ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

37 responses to Eina Azman Didakwa Cuba Musnahkan Hubungan Adik Beradik Suaminya

  1. aku says:

    kurrr….kurrr…

    0

    0
    • Anonymous says:

      baru kahwin dah kecoh

      0

      0
      • Hmnnn says:

        kes ni komplicated sikit, sebab kak dato gmix ni tak suka dia masuk islam. biasalah. kawan akak pun ada camtu. keluarga x restu masuk islam. so pandai2 la handle. sbb x semua orang suka islam.

        0

        0
        • Maniam says:

          dengar kata datuk gmix nak saman si kakak? wau, hebat nya. ye lah, malam wedding reception tu kakak datuk gmix siap komen dlm instagram azwan ali. azwan ali salah sorang tetamu. nampak sangat kakak dia ni nak publisiti muruhan. jenis hati busuk. move je lah beb. itu jodoh diaorang. memang paria.

          0

          0
        • minah says:

          eh eh eh… mcm dlu pulak muiz nak saman mak dia.. sbb cakap pasal gepren dia…….. #throwback #jgnkecamminah #minahteringatduluduluja….

          0

          0
      • melati says:

        kau (kakak ipar) dah cakap cinta itu tahi, lepas tu kau masih nak pergi lagi kenduri diaorang. pelik aku. kalau aku pun terasa, patut ke?

        0

        0
    • Ibu Mertua Ku says:

      nak buat camaner…mereka dah kahwin pun…lebih baik terima dari membenci. contoh? rida rudaini n aidil. anak2 yang tak berdosa jadi mangsa.

      0

      0
    • DATIN PADUKA HANGIT says:

      EINA NI MEMANG JENIS BAD ATTITUDE ,
      MCM SPECIES HANEZZ HANTU HIDONG TU !!!

      MASIH INGAT LAGI SI EINA NI PERNAH KOMEN
      ” MAK DIA TAK SIUMAN KOT ”
      PD MAK ARTIS LELAKI N X BF DIA TU , SAPE NAME .??
      LUPA DH AKU !!!

      MUKA CANTIK TP HATI N MULOT LAHAR BEB !!!
      NAK AMBIK LAKI DIA YG IRAS EBI YUS , JE LAH TU !!!
      YA LAH , KAYO RAYO ADA PANGKAT !!!

      JANGAN TAMAK EINA , HUBUNGAN FAMILY LG KUKUH DR PD HUBUNGAN SOMI ISTRI !!!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    biasa la tu ipar duai kdg x sebulu x sependapat… tpi kte sbgai org baru kna la pandai amik hati.. klu x suka diam je… jgn sbb kte ada pangkat n kaya bole nk buat suka suki kte… ckp tu kna btapis2… try amik. ati kuarga wlau kdg sukar… bkn lawan… adat la bnda baru… bkn sume trus ngam..

    0

    0
  3. Anon says:

    aku ada baca explnation Dato’ Gmix suami Eina pasal bnda ni kt insta artis mna tah, lupa.
    katanya lebih kurang la, dia mmg sengaja xjemput sisters (tak pasti adik or akak n xnyatakan nama juga) nya yg 2 org tu sbb dorang xsuka dia convert Islam…hmm xtahu la, tp sbg adik bradik terima jela sapa2 pun pilihan dia, jgn la boikot la apa la. coba la pikir bila kena diri sndri org tk suka pasangn kita tu, ofcoz la sedih kan.

    1

    0
    • mdmA says:

      dekat instagram fasha sandha kot.

      0

      0
    • Edward Cullen vampire hot says:

      patut lah kat IG sis tu ader tunjuk gambar patung kuil tapi tagline pasal “separate” ….kat situ aku dah syak sis tu tak suka adik dia peluk islam. Eina kena terangkan kat sis tu yg agama islam tak pernah pisahkan hubungan kekeluargaan. Walaupun agama dah lain tapi hubungan keluarga memang x kan terputus.

      0

      0
      • cuba teka sapa saya says:

        erm…kita tak tau apa perasaan sis dia tgk adik mrka convert agama baru…kita cakap je tp tak merasa kat kedudukan family dia…sesukar mana pun, berat mana pun ibu ayah akan restu juga pilihan anak sbb mrka sygkan anak..convert agama mmg tak memutuskan hbgn kekeluargaan tp percaya lah…mmg akan terasa pbezaannya…mula2 mmg sukar tp lama2 kelamaan harap2 ok lah…

        0

        0
  4. Anonymous says:

    Selalunya begitu la yang akan terjadi jika dah berjaya dalam apa2 bidang. Bukan saja bangsa lain malah dalam kalangan orang Melayu sendiri pun banyak yang berlaku . Kebanyakannya … bukan semua ye. Golongan ini cepat lupa diri dan merasakan ahli keluarga yang tak berjaya tu semuanya tak betul lalu diketepikan dalam apa2 aktiviti atau majlis. Maknanya dipinggirkan. Malu dan menyusahkan la kononnya atau mungkin takut rahsia mereka yang lampau terbongkar .Tapi bila mereka mula susah baru la akan mencari ahli keluarga balik dengan pelbagai alasan. Keadaan ini lebih teruk jika mereka berkahwin dengan orang yang ada nama atau kedudukan. Dalam kalangan artis ramai yang begitu. Selalunya ahli keluarga yang dipinggirkan hanya membisu kerana rasa tiada faedahnya bersuara pada orang yang lupa diri. Mereka hanya tunggu dan lihat apa yang akan terjadi seterusnya. Tetapi dalam kes Eina ni, tak boleh nak dipertikaikan kerana semua sudah maklum akan perangai Eina sebenar. Apa yang telah dia lakukan pada bekas kekasih lama dia. Kalau dah perangai gitu susah nak diubah.

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Sepatutnya Gurmeet kena la jemput adik beradik. Dia orang suka ke tak suka ke Gurmeet convert Islam ,letak ke tepi. At least Gurmeet menjemput mereka dan tak ketepikan ahli keluarga . Sebab tu la mereka berkecil hati. Apatah lagi kedudukan Gurmeet sebagai Datuk Paduka. Jangan sampai dilabel lupa asal usul. Memeluk Islam adalah pegangan seseorang bukan bermakna kena buang terus ahli keluarga yang bukan Islam. Kes tukar agama hanyalah segelintir tapi kes ahli keluarga yang dah berjaya dan kaya raya lupa diri dan ketepikan ahli keluarga lagi banyak. Dikalangan artis sendiri pun banyak. Mereka rasa tak setraf konon. Ahli keluarga akan rasa terpinggir dan hanya mendiamkan diri kerana tidak mahu mengaibkan keluarga mereka.

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Dalam gambar tu sedara mara Gurmeet kot. Kalau dah adik beradik tak de, sedara mara atau kawan jadi penganti la. Dapat tumpang glamour.

    0

    0
  7. anon says:

    Biasalah perempuan mmg mcm tu, dia nak kawin dgn laki dia sorang je tak nak terima ipar duai or mentua. Lagi2lah mentua ipar duai yg suka menyebok…. Dulu pernah dengar ade yg kata,….. hidop sorang perempuan akan aman kalau dia kawin dgn lelaki yg sebatang kara, yg takde mak bapak or adek beradek. Aku rase mmg betol pun. Dah tengok banyak contoh, mentua/ipar duai, esp yg perempuan mmg suka cari pasal dgn menantu/ipar perempuan……mulalah nak menghasut & berkomplot…

    0

    0
    • Zu Mohd says:

      Salam anon…
      aku fully agreed with ur opinion
      yup, ade pompuan jenis mcm tu ye (walau bukan sume)
      kalo tak, takkan ade nye luahan perasaan x puas ati pd mentua laa, ipar laa ape laa dlm luahan masalah rumahtangga, kaunseling pejabat agama
      banyaknye lebeh pd luahan perasaan x puas ati pd family laki

      0

      0
    • kak non purple mnetas pepek says:

      klu nl cr jantan sbtg kara,ko nikah dgn bangla anon..sah2 fmily dia jauh di bangla..

      0

      0
  8. sentap says:

    anon, kau ye2 je. antare sebab kawen pon nak rapatkan tali silaturrahim. aku ade adk brdik ramai. dgn kakak2 ipar, abang2 ipar, sume oke je. takdek nak hasut ke watsoever. yg penting pandai2 kau la nak bawak diri, sesuaikan diri. MORE IS MERRIER. sekian mekaseh

    0

    0
  9. bb says:

    jangan buat perangai lagakan mak ngan anak mcm afiq muiz dulu dah la eina oi.. kawen ni bukan kawen ngan laki ko je ko kena terima semua nya.. btw semoga berbahagia

    0

    0
  10. sue says:

    Aparah!!! Dia buat malu kaum keluarga sendiri jer. Think twice before you type, woman.

    0

    0
  11. telenovela vs drama says:

    laki eina ni lebih tau kot npe die xjemput kakaknye tu..
    kalo dlm ig pon bleh malukan fmly.. pe lg dlm majlis gilang gemilang tu..
    bleh bukak pekung live telecast lg.. nti ade telenovela plak
    yg eina tu ntah2 dh insap.. kisah lame jgn dikenang..
    positip2 bersangka baik..

    0

    0
    • minah jambu pink says:

      kakak dia mulot macm sial gak nye macm kiwak babtu gurmeet tk jemput kakak dia pastu kakak dia nk salahkn si Eina pulak..memang kakak ipar pramgi macm tu tk suka ngan adek iparrrr ..lebih2 lagi adek ipar pompan islam laaaaaaaagi la dia anti.. untok Eina jangan peduli lah ngan ipar2 semua ni ..u jaga u punye laki aje suda la as long u bahgia laki bini itu sudah cukup..yg lain gi mampos ! tkde kakak ipar pon tkpe..kalau susah kakak ipar bukan boleh tolong ..kena kutok lagi ada huh !!

      0

      0
    • sue says:

      kalau kakak Gurmeet tu sayangkan keluarga, dia takkan malukan Gurmeet dan Eina kat public. selesaikan je sendiri secara aman. Terima je pilihan hati Gurmeet. Tak baik berdendam. Air dicincang takkan putus.

      0

      0
  12. […] dakwaan Eina Azman bertanggungjawab memecah belahkan hubungan kekeluargaan suaminya,  Datuk Paduka Kaiser Gurmeet (Datuk Gmix) dan adik beradiknya, ahli perniagaan ini telah tampil […]

    0

    0
  13. […] beradik kepada Datuk Gmix khabarnya kini sedang tidak berpuas hati dengan perangai dan tindak tanduk Eina Azman yang dilihat seakan mahu memisahkan suaminya itu dari […]

    0

    0
  14. unknown says:

    cara terbaik ialah show them how beautiful Islam really is.. bukan kerohkan lg keadaan.. to eina, just keep your mouth shut! x payah nak comment bagai.. mulut ko pun boley tahan gak.. bia je adik, kakak, abang (@ watsoever) selesaikan masalah dorang..

    0

    0
  15. blueberry says:

    tunggu dan lihat apa akan jadi seterusnya..
    maybe 3 tahun, 5 tahun, 10 tahun??? tungguuuuuu

    0

    0
  16. Senget says:

    ni ke cara islam? tak jemput konon sister benci islam, awal2 lagi dah failed..ni la masanya ko berdakwah dan tunjukkan contoh islam yang terbaik, kut2 ahli keluarga kau terbuka hati nak masuk islam..bukan menyimbah minyak ke dalam api, yg eina tu plak lagi la..muslimah jenis apa tak pandai ajar nilai2 islam kat suami, takan pandai main burit je?..bodoh macam khinzir..nmpak sangat kawen sebab fame..yela kawen ngan artis..

    0

    0
  17. maria says:

    Dulu eina maki mak afiq dan bkay nair x apa pulak,ini lah kifarah yg eina kena terima bila adik ipar dia burukkan dia,so? Yg salah siapa, bukan nak hukum ke apa,cuba tgk perangai eina masa beberapa tahun lps,mcm org x matang pun ada,mmg patut bkay masam muka dgn kau! Mmg patut mak afiq benci kan kau dulu,sama je dgn adik ipar dia,bahasa melayu pun tunggang langgang,kalau tak suka dgn kakak ipar tu,jgn post di instagram..bakar je gambar kakak ipar kau yg retis bermasalah tu

    0

    0