Written by Bella | May 19th, 2016

Baru-baru ini, pelakon Dynas Mokhtar ada memuat naik foto beliau sedang memakai tiara berserta kapsyen yang mencetuskan pelbagai tanda tanya. Oleh itu, ramai yang membuat andaian bahawa Dynas bakal berkahwin. Walaubagaimanapun, menurut Dynas foto tersebut hanya sekadar sesi fotografi.

Jelas Dynas, beliau sebenarnya sudah bersedia untuk berkahwin jika ada jodoh dan mengharapkan perkahwinan kali kedua ini akan kekal sehingga akhir hayat.

Saya memang sudah bersedia pada bila-bila masa untuk berkahwin. Tapi, tiada siapa yang hendak dekat dengan saya. Insya-Allah, kalau ada jodoh, saya ingin perkahwinan kali kedua kekal hingga ke akhir hayat. Saya banyak belajar daripada kegagalan lalu dan lebih berhati-hati dalam memilih pasangan.

Meskipun sedang hangat bercinta dengan seorang jejaka yang juga kawan baiknya, mereka masih belum berbincang soal perkahwinan.

Ramai yang mendoakan agar Dynas Mokhtar cepat mendirikan rumah tangga, namun biarlah pihak lelaki juga bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang suami.

Sumber Berita : BH PLUS

10 responses to Dynas Mokhtar Nafi Bakal Berkahwin : Foto Pakai Tiara Di Instagram Sekadar Sesi Fotografi

  1. nok gebuzzz says:

    kawin jer la…xd masalah pon

    0

    0
    • Anonymous says:

      ni lagi satu minah gedik..typical artis malaysia yg suka bercerai berai..laki lama dia tak handsome langsung..mungkin sebab itulah minta cerai..nak cari yg lebih ganteng..alahai..rupa tak dapt menjamin kebahgiaan kaulah minah gedik..

      0

      0
  2. melati says:

    dh 2x kawin..??? Neelofa 50 juta gak yg bakal bercakap gan Kucing bila tua nanti…..!!Hmmmmmmmm..

    0

    0
  3. makEnon says:

    Dah siapa suruh kau letak caption macam tu? Bangang level infinity ergh cari publisiti murahan kah……

    0

    0
    • iknowwhatudid says:

      makcik sedara aku ni ko ckp! biar ler dia nak fefeling pun..ko dengki pasal?!!!

      0

      0
      • Anonymous says:

        Mak sedare ko tu saje jer nk bgi hint kt boipren dia spya cepat2 masuk meminang.. x nk jdi stok geli2, stok laga2 lentok dada.

        0

        0
        • Anonymous says:

          bagus la kasi hint2 nak kawin…boleh elak dari buat benda2 tak elok..
          tak mcm setengah artis…geli2 dlu…dah lama2 tak best..terus tinggal…LULZ!

          0

          0
        • josh says:

          anon….mana tau dia tak buat benda2 tak elok, janda kan semua gatal…. Agaknya dah dpt pun, tu yg susah sngt nak kawen…

          0

          0
  4. Wawa says:

    Sape suruh wat caption mcm tu..memang sengaja la tu..attention seeker!!

    0

    0
  5. anon says:

    Gambar first tu nampak mcm bapok je. Ni sekor lagi minah gatal.Nak kawen tapi boyfren buat derk je. Kesian pulak, kena bagi hint sb dah tak tahan menunggu. Awak perempuan, takyahlah sebok sngt nak berlaki, jaga anak2 tu elok2…
    Minah gedik ni suka cari publisiti murahan jgk.

    0

    0