Written by AbangNara | January 5th, 2014

Oh sedihnya membaca apa yang terjadi kepada Zzati dan perhubungannya dengan pemain bola sepak Malaysia, Wan Zack Haikal di dalam Pancaindera hari ini. Mana tidaknya, percintaan yang terjalin sekian lama akhirnya putus pada Oktober 2013 selepas keluarga Wan Zack melemparkan pelbagai tuduhan yang menjatuhkan maruah Zzati dan keluarganya.

wan zack haikal

Walaupun memegang akaun bank dan jadual harian Wan Zack, Zzati menafikan yang dirinya pecah amanah. Malah Zzati mengakui keputusan ini adalah kehendaknya dan bukan dipengaruhi sesiapa. Tuduhan berat lain yang dilemparkan kepadanya ialah kononnya dia menggunakan bomoh untuk menundukkan Wan Zack. Kata Zzati yang juga merupakan seorang penyanyi:-

Saya tidak akan kembali dengan dia lagi. Sampai hati mereka tuduh saya pisau cukur. Saya masih waras. Tahu hukum agama. Buat apa nak guna bomoh untuk menundukkan Wan Zack. Saya tak buat kerja gila macam itu.

Saya buat macam ini bukan sebab nak memalukan Wan Zack. Saya bukan jenis gila publisiti. Tapi ini melibatkan maruah keluarga.

Saya pun hanya mula bercerita mengenai hubungan kami selepas Wan Zack memberitahu mahu bertunang awal tahun lepas. Itu bermakna dia mahu jalinkan hubungan yang serius dengan saya.

Cuma saya tak mahu (bertunang) rupa-rupanya ada hikmah tersendiri.

wan zack haikla

Walaupun perpisahan ini adalah berita sedih buat Zzati, namun ia adalah berita gembira buat para gadis di luar sana yang meminati pemain bola sepak kacak ini. Wan Zack sudah single!!! Inilah peluang anda untuk masuk line. (saja gurau-gurau je). Kepada Zzati dan Wan Zack, anda berdua masih muda. Biasalah putus-putus cinta ini. Insya Allah nanti akan bertemu mereka yang lebih secocok di masa hadapan.

P.S: Mitsubishi ASX CKD dilancarkan. Harga lebih murah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

55 responses to Dituduh Pisau Cukur, Hubungan Wan Zack Dan Zzati Sudah Berakhir

  1. amirul says:

    apepon tak boleh

    0

    0
  2. amirul says:

    apapon tak boleh

    0

    0
  3. Anti Jantan Ting Tong says:

    Baru status kekasih dah pegang akaun bank? Hebat betul….

    0

    0
  4. momoko says:

    xsingle abag nara..wan zack dh bertunang ngn org lain smlm…

    0

    0
  5. momoko says:

    xsingle abg nara…wan zack dh bertunang ngn org lain smlm

    0

    0
  6. momoko says:

    xsingle pn abg nara..wan zack dh bertunang dh pn smlm ngn org lain

    0

    0
  7. milah says:

    kenapa pulak izzati ni yg pegang akaun bank si wan zack ni..?

    0

    0
  8. orkid says:

    dh bertunang dgn org lain smlm..syahifah azmi :) tahniah

    0

    0
  9. Triple J says:

    Kalau tahu hukum agama, kenapa tak pakai menutup aurat? Ke tak tau yg dedah aurat tu berdosa?

    0

    0
  10. laser says:

    tu la belum apa2 da eksaited asik citer je pasal wan zack. mcm budak2.

    0

    0
  11. pompuan tak tahu malu…… belum ada apa-apa ko dah kontrol buku bank lelaki….. aku tak tau la si zack ni jenis apa….. nama macam gangster kl ” ZACK”, tapi lembik dengan tina….. baguslah familiy ZACK sedar…… ehhh Zzati ni retis nyanyi lagu ape ek???

    0

    0
  12. raa says:

    hahah. single apanya. kemarin dah bertunang.

    0

    0
  13. INA says:

    blogger yg selalu ketinggalan kapal..kehkehkeh
    lawak la bang nara ni

    0

    0
  14. ironman says:

    aik…baru jadi awek dah pegang akaun pegang…nampak sgt mmg pisau cukur…lepas dah dapat sume harta benda…dia blahla…pastu ckp la itu ini…wan zack berhak dpt yg lg baik la drp pompuan ni….

    0

    0
  15. Hamba says:

    die tunang dgn kwn sy.. syahifah azmi tu kwn sy ms blaja kt uia…

    0

    0
  16. anony says:

    sape ni???

    0

    0
  17. kcaz says:

    majulah sukan untuk negara..ni cm hiburan plak

    0

    0
  18. no name says:

    semlm bertunang dgn gadis terengganu
    ex yg ditinggalkan dulu ish ish ish
    sabo ajer la

    0

    0
  19. CN says:

    Comeynyer wan zack ni..harap lifestyle dia tak mengganggu komitmennya terhadap bolasepak negara

    0

    0
  20. Mak Jemah 2.0 says:

    Kesian gak Mak Jemah tengok zati ni..biasa je Mak Jemah dengar pasal awek pegang akaun pakwe…kadang2 yg lelaki ni boros bebenor, so untuk elakkan dari beli merapik, kasi awek dia pegang. senang. tahu ler perempuan, kalah bank ha dia punya nak keluarkan duit org kalau dipegang amanah. mungkin ini sebab kot dia bg pegang, senang gamaknya bagi si wan tu dulu..kite husnuzon jer la…kalau tak, x kan rela dibaginya akaun kalau tak percaya. ye dok?

    0

    0
  21. kak ton selangor says:

    Setahu kak ton yg suka control2 duit laki ni pompuan N9 , dgn pompuan trengganu , sbb biras kak ton dtg dari 2 negeri tu ( bkn semua tapi kebanyakkan nye ) , langsung tak kasi mak mertua duit and susah nak blk kampong .. ade sape terkena dgn 2 negeri ni ??? hehehe

    0

    0
    • shasha says:

      pepandai je. jangan kerana sorg nama negeri yg rosak. cuba datan terengganu, pemurah orang2 nye kalau bab menjamu tetamu ni

      0

      0
    • Anonymous says:

      hah kak ton selangor.. ni aku nak citer dah alang2 ko main sentimen negeri kan… abg aku nikah ngan pompuan selangor. kije asik cari salah family sbb nak menangkan bini. bila mak mentua sampai umah, tak reti nak salam. kalu duk tgk tv, mcm x nmpk mak mentua masuk umah. balik kg suami pun tak bcakap ngan ipar n biras.10 patah ditnya sepatah di jawab… kekadang mak mentua tanya, dia suh laki dia yg jwb. pastu bila jd camtu, ipar biras jd takut nk bcakap sbb takut tsalah tnya mnde yg dia tak suka. bila org x bckp ngn dia, dia ckp kat laki org tak suka dia. pstu tperap kat dlam bilik. pastu siap citer kat bini sepupu laki dia psl hal keluarga mertua. laki pulak asik carik salah org. mmg aku hrp sgt abg aku sedar. apa yg aku buat hanya doa jer sbb abg aku ni mmg xleh ditegur. bila ditegur, jadi lagi teruk. Aku hrp laki bini ni sedar sblum mak aku tutup mata. Aku yakin kebenaran akan terbukti. Tapi alangkah ruginye masa dia sedar tu, dia dh berada di alam lain. nak mintak ampun ngan mak pun susah.

      0

      0
      • Anonymous says:

        adik ipar mengata kakak ipar perkara biasa.. ade je benda kakak ipar buat salah di mata adik ipar.. dlm kes ko ni, aku rs ko pun ada masalah, bkn kakak ipar dan abg ko je.. cuba fikir balik, kau tu betul semua benda.. ingat nnt ko kawen pun ko ada ipar duai, jgn nnt kena blk batang idung sudah..

        0

        0
        • Anonymous says:

          anon 10:56am. Alhamdulillah stkt ni aku ngan family asben rapat. Rahsia air tgn mak mertua pun dah diperturunkan. Aku syg mak mertua aku n adik2 ipar aku. dorang baik2. Tak rugi bila kita syg org sbb org akan syg kita balik. aku amik iktibar kes kakak ipar aku la ni.. yg penting aku tanak asben aku berdosa ngan mak dia kalu mak dia terasa.

          0

          0
        • semi says:

          bodo betolla anon 10:56am ni, anon 10:04pm tu xder ler ckp dia betol sume. anon 10:56 ni akak ipar anon 10:04pm kot.. hahahah

          0

          0
    • Anonymous says:

      kak ton plak jenis camna? jenis bg mkn nasik kangkang kot

      0

      0
    • Anonymous says:

      Jgn nk libatkan negeri2 lak….padahal setiap Negeri pon Akan ada spesis mcm ni…jgn sbb biras ko cmtu ko nk assume semua cmtu

      0

      0
    • wawa says:

      kak ton selangor, kak ton dengan negeri kak ton macam mana pulak? LOL ;p

      0

      0
    • hangin berapi says:

      Kak ton….hakikatnya org n9 ni family oriented…sgt hormatkn org tua…nsb malanglah kak ton dpt biras satu dlm sejuta yg kuat kontrol tu…makcik saya org n9 kawin dgn org johor…first mak pak mentua tak setuju sbb persepsi negatif kt ppmpuan n9 tpi la ni lepas 10 tahun tu la menantu plg syg..stp bulan beli barang dapur penuhkan peti ais org tua tu…anak menantu lain tau dtg kosongkan peti sejuk je…so jgn nk typical sgt kak ton ye…ni dah masuk tahun 2014…org dah lama tggl typical minded tu kak tonnn oiiiiii

      0

      0
      • loli says:

        banyak org nogori aku jumpe sgt berkire n kedekot nk mampos..

        0

        0
      • hangin sepoi-sepoi bahasa says:

        bykla satu dlm sejuta ko…. rata-rata org n9 berkira dan kedekut pon…. aku da keje lama da kt n9 itulah realitinya…. adala yg jenis xkedekut tp minoriti jela…. yg family oriented tu btolla sgt asik nak balik kg dia je mcm org lain xde kg…tiap2 minggu wat makan-makansatu fmily… asik mnta cuti wat kenduri je org n9 ni…. bab keje pon berkira….

        0

        0
        • Liany says:

          owh…tul gak
          lpas ak bc komen korg bru perasan, mmg org n9 kedekut…sori

          0

          0
        • nonamanes says:

          Yup most of them. Ada sorang dua kat opis aku jeneh mcm ni. Mungkin sebab dari environment atau the way depa dibesaqkan agaknya.

          0

          0
    • Setuju..coz kne btg idung sdri..org n9 ni lau laki tiap hari cuti nak heret bini lek umah fmly die je…bab duit ..mmg die kaya raya..tp kedekut ..n jenis suke nmpk up diri dpn fmly..ni hakikat….diaorg syg fmly dorg..smpi hati fmly belah sini xterjaga..mak die lau dorg lek raya sini 1st raya…ptg japg ad msti dah kene berangkut balik sbb mak die rindu katenye..padahal dok dekat je..tiap mgu jmp..menatu ppuan neg 9 pon sama…tmbh yg bongsu..mmg perangai ngeri..ske kontrol laki…nak laki ikot ckp die je..lau laki xikot..lari dr umah…akk ckp berdasarkan pengalaman…n ak tgk dlm fmly dorg sdri pon mmg camtu..smpi rasa trauma laaa..tp pe pon..xsmua org camtu…tp pe yg kak ipar neg 9 ak ckp..org ppuan mmg ad kuasa lebih dr laki lau ikot neg 9 terutamanya bab harta ..n abg ipar n9 ak ckp..kami lagi ske biar keluarga dlm puak kami je…pelik sgt..tp ad jg yg xmcm tu..bukan semua…tp ble kd camtu..sape yg rasa je tau… Tp sy still pcya yg bukan smua org n9 camtu…

      0

      0
    • hijau says:

      ni aku nak citer kat kak ton alang2 dah petik sentimen kenegerian kan. abg aku kawen org selangor. bayangkan dah 17 tahun kawen tp hubungan dgn mak mertua n biras mcm musuh. Bila mak mertua sampai umah dia, dia yg tgh tgk tv wat bodo jer tak reti nak sambut pegi salam. bukannyer org nak sambut ngan red carpet. cukup gi salam jer. Balik umah mak mertua kije tperap lam bilik. bila 10 patah ditanya, sepatah yg dijawab. tu kira ok lagi, ada ketika dia tak jawab dia suh laki dia yg jawab. Bila dh jd camtu, ipar n biras takut nak bcakap sbb takut bckp bnda yg dia tak suka. pastu dia ngadu kat laki dia org tak suka dia sbb tak bckp ngan dia. Masa arwah ayah aku tgh nazak, dia desak abg aku balik raya kg dia sbb tahun sebelum tu dh beraya kat kg aku. takkan la dia x paham abg aku balik masa tu kebetulan raya sbb ayah aku tgh nazak. abg aku ikut gak balik kg dia. sudahnya masa ayah meninggal, abg takde. Mak aku dah pesan, bila ayah dah meninggal baru ckp kat abg aku. mak mana tak terasa oiii… Masa ayah kakak ipar aku sakit, mak aku nak pegi melawat, berkeras dia tak bagi mak aku pegi. Abg aku yg tak bagi mak aku pegi selepas dia tanya bini dia. Pastu siap kutuk mak mertua n ipar kat bini sepupu aku (dia click ngan bini sepupu aku sbb bini sepupu aku bukan org negeri aku). Bini sepupu aku tu wpun bukan satu negeri ngan kami, tapi dia baik n pandai bergaul. aku pun ramai kawan seluruh msia. Aku tau kakak ipar aku tu perangai mcm tu bukan sbb dia org selangor. Tp sbb dia tu sdiri.. Kuat berdendam. Aku pun mampu berdoa jer semoga abg aku tu sedar sbb abg aku tu tak habis2 cari salah family aku sbb nak tutup busuk bini dia. Aku harap dia sedar sblum mak aku tutup mata or sebelum dia sdiri tutup mata. Mak aku dah cukup2 terasa ngan abg aku tu. Dulu abg aku tu org yg paling aku respek. tapi skang, kalu xder pun aku tak sedih. mmg menyakitkan hati.

      0

      0
  22. […] Dituduh Pisau Cukur, Hubungan Wan Zack Dan Zzati Sudah Berakhir (31) […]

    0

    0
  23. Anonymous says:

    Oiii hangin sepoi-sepoi @cuteangel_dill86 (cute ler sgtkannnnn) org n9 sekarang da moden lar…xde deh pemikiran hulu cam kau tu!!!!!! den hobin kang! bersopai gigi-gigi kau…@#$%

    0

    0
  24. Mili says:

    Mak saudara sy org n9…sgt baik Dan pndai masak…kalau pergi rmh dia mmg 24 jam kena mkn wlpn sedikit…

    0

    0
  25. Anonymous says:

    ORANG POMPUAN N9 MMG DPT KELEBIHAN DLM HARTA..TP HARTA WARISAN KELUARGA JE LAH.. XDER NK MGAUT HARTA LAKI DOH…STATEMENT TU BIAR BENAR SKET!!ORG N9 MMG PENTINGKN KEKELUARGAAN ORG LAIN DPT JUMPE PASANGAN B’KASIH SYG MAK BAPAK ABES KENE BUANG!!PENTING SKALI ORG N9 XPLASTIK…OKEY

    0

    0
    • bukanla anti tp geram.... says:

      yela sbb diorg pentingkan family dia sgt smpai family belah pasangan pon terpaksa dilupa….kesimpulan org n9 selfish…. dia igt dia je ada mak bapak..org lain xde mak bapak….

      0

      0
  26. nenek masih dara says:

    xsuka nenek dgn org yang kuarkan statement kenegerian… fikiran korang still mcm katak bwah tempurung… bnda tu sume terpulang pd individu lar….

    0

    0
  27. lulu says:

    den duk nogori smbilan..org trganu..xsemua org nogori teruk2…tp dieorg mmg sgt pentgkan adt..mula2 duk sni agk culture shock dgn bhsa n mulut dieorg..sllu jgk kcik aty..lme2 dh fhm..tp mmg org ngri 9 ni agk family oriented. bgus..tp kalau dh smpai suami asyik kne tengking jer..aku pon xfhm knapa laki2 dieorg ni jns dgr ckp bini jer..dpn org boleh bentak2 suami..lps tu suruh suami buat itu ini..kbykn yg aku tgk jns suami pendiam la yg blh msuk dgn org ngri 9. tp stu aku pji..bab msk memasak..dieorg sgt pndai..dr muda smpai tua..cm ngri 9 byk pntang n sgt percayakan pntg lrg yg kdg2 xmsuk akl jgk..tp tu la..bila dh smpai ngri org..buat la cre duk ngri org…tp org trgnu mmg anti nk buat mnntu org nrgi smbilan..mgkn krn budaya berbeza. n xsemua org trgnu baik..papepon..i love both of these states sb trgnu tmpat aku, ngri 9 tmpat aku cri makan. ok ler tu…hormat menghormati…kakton selangor..jgn nk poyo sgt! sstgh org slangor sombong k!

    0

    0