Written by AbangNara | November 1st, 2012

Nampaknya usaha untuk mencari bapa kandung Diana Danielle telah berakhir dengan kegagalan. Menurut Media Hiburan, Sabtu ini Diana Danielle bakal berwalikan hakim untuk majlis pernikahannya bersama Farid Kamil. Sebelum ini, usaha mencari ayah kandung Diana Danielle telah dilakukan dengan begitu gigih termasuk membuat iklan di suratkhabar.
diana danielle nikah

Kalau dah tak dapat jumpa nak buat macam mana kan? Yang penting pernikahan yang bakal dilakukan tetap sah di sisi agama. Walaupun pasti ada rasa terkilan, Abang Nara berharap agar berita kurang gembira ini tidak menganggu persiapan perkahwinan Diana Danielle dan Farid Kamil.

P.S: Serangga seperti diselaputi kristal apabila terkena titisan air.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

95 responses to Diana Danielle Bakal Bernikah Berwalikan Hakim

  1. Kiah Propahanjeng says:

    eh, kiah 1st lagi!! yeayyy!!!!

    nk biskut??

    0

    0
    • nara kaki propa says:

      eleh3..si nara ni..ko hengat aku tak tau..ko saje je masuk kn cte ni ni dlm blog ko kn?? saje nk propa la tuhh!! saje nk publisiti murahan gitewww!! tak baik tau ko nara…

      0

      0
    • Anonymous says:

      ya lah kiah ko dpt hadiah…
      oleh KIAH KEMARUK NAK 1st..
      hadiah2 berikut utk ko dpt ialah..
      1. Dildo
      2. Timun hijau
      3. Terong panjang
      4. Batang paip tembaga

      cabutssssssss!!!!!

      0

      0
    • letih says:

      tak habis2 lawak bodoh “biskut” jamban kau tuhhh!!!

      0

      0
    • Anonymous says:

      kiah ni si obe obes kannnnnnnn

      0

      0
    • Q says:

      Kiah Propahanjeng asyik biskut biskut biskut…ko rasa lawak ke?????? publisiti murahan betol ko ye…

      0

      0
    • Anonymous says:

      Takpa lah Noh.. Wali hakim ke, bapak ke.. sama je di Sisi Allah, janji masa nikah nanti tutop Aurat yer.. Pas nikah pun kalau tutup aurat lagi berjuta lagi baik.. Allah pun sukaaa… Kita orang pun sukaaaa…

      1

      0
    • KAK CHAM KUAT GOSIP & TIDO KAT TADIKA says:

      Deee better u fikir masak2 lg b4 kahwin dgn FK tu.. masih ada bpe ari lgi ni sebelum u menikah… x berbaloi lah!

      0

      0
    • Anonymous says:

      Cuba korang baca petikan di bawah nie:

      “Mengapa Diana tidak panggil bapa saudara daripada keluarga sebelah ibu sahaja sebagai wali?

      Dari segi syarak, bahagian keluarga perempuan tidak layak untuk jadi wali.”
      (sumber: mStar Online)

      Persoalannya, wajarkah soalan sebegini ditanya oleh seorang lelaki yg bakal menjadi wali suatu hari nnti?

      0

      0
  2. kamariahk says:

    x pe la yg penting semuanya berjalan dgn lancar…semoga kekal hingga akhir hayat..

    0

    0
    • Anonymous says:

      to nara..

      nara..nara

      nape la ko ni publish citer camni

      tak perlu pun sebenarnya

      kerana duit maruah orang sanggup ko jeopardize ye

      adakah diana redho ko publish citer ni nara?

      0

      0
  3. apa2 aje.. says:

    yang penting nikah tuh..wali hakim pun wali hakim ler..kalau dah tak jumpa2 wali ea..

    0

    0
  4. YAHOOOOO..... says:

    BERWALI KAN HAKIM LEBIH BAIK JIKA BAPA KANDUNG SENDIRI TAK JALANKAN TANGGUNG JAWAB DENGAN BAIK SEBAGAI SEORANG BAPA.

    0

    0
    • Anonymous says:

      betul…sedangkan ade yg ada ‘bapa’ pun patutnya kne berwalikan hakim disbbkan kelayakan seorang bapa tu…

      0

      0
      • YAHOOO... says:

        BTOL2 TU…
        PAKCIK AKU TU SENDIRI SETUJU ANAK2 DIA NIKAH BERWALIKAN HAKIM.. DIA LEBIH RELA UMAHTANGGA ANAK2 DIA DIBERKATI..
        KERANA BIMBANG SEBAGAI AYAH DIA MUNGKIN ADA KEKURANGAN
        MENJALANKAN TANGGUNG JAWABNYER DGN BAIK.

        0

        0
  5. layka says:

    xpe… yang penting Sah….mulut org xleh nk ttup.. smoga DD ngn Fk bahagia hingga ke akhir hayat…

    0

    0
  6. Ye ke says:

    Hai..

    0

    0
  7. nikah koboi tapi sah says:

    alah diana mana jelah yg baik yg penting sah.
    jlnkan tanggung jawab sebaik mungkin.

    0

    0
  8. cun says:

    Yeke no

    0

    0
  9. Sshh says:

    alah..y ada bapa pn leh ketepikan bapa kandung sendiri n nikah d thailand..tpi x apa la diana..diana pn dh usaha cari bapa dia tpi x jumpa..walau wali hakim pn y penting SAH….

    0

    0
  10. kipas siling dan kipas tangan says:

    aku ingat dulu.. masa kisah cinta irma dan farid.. aku suka kapel tuh..
    alhamd.. irma dan kawin. kini farid plak.. =)
    uniknya. bcinta dgn org lain. kwin dgn org lain..

    0

    0
  11. haha says:

    yang penting sah and semuanya berjalan lancar. . .
    congrats both of you :)

    0

    0
  12. pe2 says:

    kawen jangan x kawen..haha

    0

    0
  13. Aami says:

    alaa…bior la janji bahagia .. yg ada mak bapak tp kawin lari kt Thailand ape cite nye..

    0

    0
  14. kimberly says:

    congrats dee n farid! may Allah bless u guys… :)

    0

    0
  15. damai says:

    Janji sah disisi agama. i loike new look farid makin nak dekat nikah makin kemas dan bersih muka. and like his galakan for DD untuk teruskan pelajaraan. semoga allah memberkati hidup FK & DD.

    0

    0
  16. enot says:

    start suke psgn ni.. nmpk matured n sederhana je dlm hbgn..
    sweet..
    smoga bhgia hgga ke syurga..

    0

    0
  17. silentreader says:

    pembetulan sket..bukan berwalikan hakim la abg nara..berwalikan ‘wali hakim’..

    0

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      Samaaaaaaa la tu asal kn ada kim kim kt depan dh kire ok la tu huh ! ape sajaaaaaaaaa la kau ni….

      0

      0
  18. Rita vs Ayu says:

    Kami semua mendoakan semoga rmhtgga Farid dan Diana sentiasa bahagia hingga ke syurga Allah. Buktikanlah berkawen dlm usia 21 thn pon mampu jalankan tugas sebagai isteri dgn baik. Insya Allah, Farid akan berjaya bimbing Diana utk terus bertaqwa kpd Allah dgn memakai hijab xlama lg

    0

    0
  19. miss propa says:

    alah, miss propa nak tgok bertahan sampai stakat mana…

    0

    0
    • haha says:

      orang nak mendirikan masjid ko pi kata macam ni pulak. . .

      0

      0
    • rupanya rupamu says:

      salah sorang manusia yg busuk hati dan rendah akhlak ….. asyik nak yg buruk jd kat org, belakang hari niat tu akan balik kat engko baru engko rasa….

      0

      0
    • tah pe2 tah says:

      i think mis propa nie cetek agame la ,. bkn agme kte soh menikah tok elakkan maksiat ,. n 1 g, setan 2 b’golek mengis coz anak2 adam nk mndrikan masjid ,. bnde baek bknnye nk support, nie ‘doakan yg bruk2 g de ,. tah pe2,. ” JENIS2 ORG YG MCM NIE LA YG BUAT RAMAI ARTIS BERCERAI BERAI COZ BARU JEA ORG 2 MENIKAH DIE DA DOA ( SKEJAP JEA LA, XLAME LA, BERTAHAN SAMPAI MANE LA ) ,. KALAU 1O JUTA ORG YG CKAP MCM NIE, XKE DOA 2 TERMAKBUL ,. setiap p’ktaan yg kuar dr mlut kte 2 adlah DOA” hahhppppaaaaaaaa ini worangggg ,. tada baek punye ,…..

      0

      0
  20. Prince Noob says:

    ooo ayah diana danielle ni hilang ke sebelum ni… tak tau lak aku

    0

    0
    • Danny Lee Beeson says:

      My name is Danny Lee Beeson. I am Diana’s father.
      Her and Norsiah are absolutely lying about not being able to find me.
      I gave Norsiah my telephone number here in the USA a few months ago. I alos told her that, since we were never married, Diana could not use my name.

      I am very easy to find. I live in Houston, Texas (Norsiah knows this); I gave them my telephone number. I have not received a call. They continue to tell lies about me and our relationship. FACT: We were NEVER married ! Just ask Norsiah to produce a mrriage certificate- it does not exist !

      0

      0
      • Miss Sha says:

        if it is.. it is call AIB..(humiliation)..if you are her father, you should not humiliate her by telling you have never been married to her mother..

        0

        0
    • Danny Lee Beeson says:

      My name is Danny Lee Beeson. I am Diana’s father.
      Her and Norsiah are absolutely lying about not being able to find me.
      I gave Norsiah my telephone number here in the USA a few months ago. I alos told her that, since we were never married, Diana could not use my name.

      I live in Houston, Texas (Norsiah knows this); I gave them my telephone number. I have not received a call. They continue to tell lies about me and our relationship. FACT: We were NEVER married ! Just ask Norsiah to produce a mrriage certificate- it does not exist !

      0

      0
      • Rose says:

        are you for real? IF it is, why dont u just go to their house and settle this quietly and IF ur statement is true, u still talking about your daughter here, so, think wisely.

        0

        0
      • ms boram says:

        wow, diana’s father also follower beautifulnara blog….Ridiculous

        0

        0
    • Danny Lee Beeson says:

      This is very sad situation but very real. Norsiah and Diana have been illegally using my name and making false claims about me for too long. The marriage was the last straw for me: They claim they cannot contact me? EASY–look up up on Facebook !!
      For some reason, the Malaysia press refuses to respond to my posts and communications. Seems Malaysians want to believe a false dream that in reality a nightmare constructed of lies and deception. Sad for everyone…and it will end sad for DD and Norsiah.

      0

      0
  21. Danny Beeson says:

    My name is Danny Lee Beeson.
    I have been living quietly in the USA and abroad.
    I am easy to find and living openly in the USA (Houston, Texas).
    I was in Malaysia last August.
    I have condacted Norsia and told her were I am. She agreed to tell Danille no to use my name since she has no legal right to do so.
    I am again distressed that Norsia is lying about me and our relationship.
    The fact that we were NEVER married is the truth. I challenge anyone to show me a marriage certificate.
    I intend to commence legal action in Malaysia against Norsiah and Diana.
    I can be contacted at: 832-374-3664. (I gave this number to Norsiah a few months ago and have not received any telephone call to-date).

    0

    0
    • eyansss says:

      are u for real?

      0

      0
    • dayana dayane says:

      negro black money ni hahahahhaha

      0

      0
    • si cerdik says:

      abg nara, kalo betul la danny beson ni try la call nombor yang dia bagi tu. kita usaha. kalau tipu pun dia la yg bg maklumat tak betul. kita tak boleh dengar sebelah pihak je

      0

      0
      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

        tkpe minah jambu leh tolong call kan elehhhh bukan nye susah sangat nk call….tapi minah jambu takot jugak nk call buat nye kumpulan gagak itam camana?

        0

        0
    • apa says:

      ahh ko, speaking pun berterabur, dok USA la kunun. kasi penyepak baru tau

      0

      0
    • Anti rumours says:

      check your grammar n your spelling first before making such accusation n humiliation to Diana danielle. A real father wouldn’t humiliate his own child eventho you hate her mother, the child do nothing wrong to you. You are an asshole for doing this to a human being… A coward that using media/gossip blog to deal with your own matter…. Dont be such an idiot and stop making stories in this gossip blog… Be a man and deal it as a REAL MAN not a REAL CHICKEN

      0

      0
      • serenity says:

        Except there are a few misspellings, his grammar is okay, actually.

        0

        0
      • Danny Lee Beeson says:

        Read carefully:
        — Yes, grammar was bad–I was upset and not worried about syntax and spelling. If bad grammar makes the truth less valid, then I am guilty of simply bad grammar.
        — I am the one that has been humiliated. DD and Norsiah have made false claims about me in public, many times. If they would just be honest, kept silent about me, this would never had happended. Instead, they construe absolutely false stories…
        — The truth can be painful, especially if one lies to the public openly and loudly. They have absolutely no right to use my name.
        — Because they continue to keep usig my name (after I told Norsiah to stop using it), I am forced to defend the truth about myself. I hate to spoil the dream for you and others, but when people lie in public, they open themselves to the truth.

        0

        0
  22. poyo says:

    minah jambu nmpak sangat tak lulus bahasa melayu sengal tak hbs2

    1

    0
  23. poyo dan poyos says:

    takhabis2 si jambun ni meluatkan orang

    pandai pulak si ayah diana ni baca beatiful nara, siap reply lagi (confius confius) mungkin belajar pegajian bm kot (bersangka baik :P)

    0

    0
  24. aku bukan says:

    boleh caye ke “danny beeson” ni betul2 ayah diana?…cakap english pun banyak salah eja n salah grammar…pegi la jauh2 wahai penipu2, biar la diana kawin aman2

    0

    0
    • Anonymous says:

      betul ni ayah diana. Dia boleh cakap melayu dan kawin dgn melayu. yang menipu emak Diana dan Diana. Yang penting kat sini hukum, dalam Islam kalau anak luar nikah mana boleh guna nama bapa. Kena binti emak dan nikah wali hakim.

      1

      0
      • radio bergerak tanpa bateri says:

        aku nk tgk muka mak diana danielle ni cun ke x smpai ‘terkasih’ ngan kokosen

        mane gmbr muka mak diana danielle yg hot ittewwwww????

        0

        0
      • Anonymous says:

        aku dh jmpe muka mak diana kt google! ku sangka muka mak dia mcm erra fazira tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii…….. cne leh ‘dpt’ kokosen ek ?

        0

        0
    • kau bukan says:

      alah ko ingat semua mat saleh cakap guna grammar betul ke..macam kita gak r mana guna bhs melayu ikut skema spm pon..diana tu mana ada muka omputih sgt pon harap kulit putih je muka hidung penyet cam mak melayu dia gak

      1

      0
    • cik puan says:

      ini mungkin dr ahli kluarga yg tau serba sdikit cerita sebalik tabir dan cuba utk mberitahu sesuatu……kita fikir sdiri la. Btw Dee x salah pun. dia anak x tau pape. ibubapa dia nyer hal.

      1

      0
  25. Anonymous says:

    danny lee beeson ni ada fb x? aku nk berkenalan dgn duda hot iniiiiiiiiii iaitu ayah diana danielleeee wahahahuahahauhaa

    0

    0
  26. Anonymous says:

    english berterabur la pakcik danny….nk menipu pun agak2 la ye

    0

    0
  27. aku leerrr says:

    penah dengar mmber kate yg dd nie anak *tuuuttttt* tapi xpecaye sbb cari dari internet xjumpe pon berite tu… bile pkcik danny ckp mcmtu, terus rse…………ntah laaa…. xbaek fitnah owg….

    0

    0
  28. Lol says:

    kalo korg tengok muka mak si Dee ni…scary ler…seram…

    0

    0
  29. nenektua says:

    mane tahu betol ntah2 danny lee benson tu bapak diana…kalau betol, nnti dah nikah susah jdnye…benda nikah kawen ni bukan main2…bawak sampai akhirat nnti….

    1

    0
    • penipu besar says:

      sebenarnya akulah dani beeson 2…hikhikhik…
      korang suma percaya…
      dd tu anak halal la…ta bek ckp dia ank x halal…huhuhuhu….

      0

      0
  30. Lols says:

    Whatever la

    Kalau tak jumpa bapa kandung, mmg la kene pakai wali hakim (tak memalukan)
    Kalau jumpa bapa kandung tapi anak luar nikah.. mmg le kena pakai wali hakim (aib ni)
    kalau tak jumpa bapa kandung dan mmg anak luar nikah.. sama gak mmg kene pakai wali hakim (pun aib juga kalau ketahuan)

    Soooo amiklah pilihan yg tidak membuka aib. Selamat pengantin baru.

    0

    0
  31. bas3 says:

    Minah ni anak haram ke sampai tak jumpa paknye?????

    1

    0
  32. nur says:

    bersangka baik kan lebih bagus……buat apa nk tahu aib org esok2 Allah bukak aib sndri kan….tahniahlah buat DD slmt pengantin baru dan selamat menjalani ibadah rumah tangga…. ^_^

    0

    0
  33. Anonymous says:

    Danny Beeson is for real. He is telling the truth. Kalau orang lain cakap benda betul pun kata dengki tapi artis menipu sepanjang hidup tak apa… dunia dah nak kiamat.

    1

    0
    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original says:

      betol jugak kate2 kau ni…tapi kenape n mengape diana ngan mak dia nk tipu tol tak ? Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh jangan peduli tu semua asal kn pernikahan diana ngan farid besok berjalan ngan lancar semoga tuhan lindungi dorang berdua ni amin..

      0

      0
      • Danny Lee Beeson says:

        Simply ask me for the truth. I am on Facebook and anyone can contact me if they are serious about why I am so very upset at DD and Norsiah. I asked them to stop telling lies about me in public and using my name. They refuse to reply to me. I am living in the USA but plan to come to Malaysia soon. I plan to file legal action against them.

        0

        0
  34. Anonymous says:

    Minah jambu, cubalah call. Memang bapa Diana boleh cakap melayu dan kawin dgn melayu. Tengok dlm chef Ismail Ahmad punya FB ada isteri Danny Beeson (selalu bagi comments). Masalahnya sekarang, boleh ke tipu-tipu bab nikah kawin ni. Mana boleh guna nama bapa kalau anak luar nikah, lagi pun masa tu Danny belum convert to Muslim. Kesian Diana, mungkin dia tak tahu. Emak dia lah yg kaki penipu, tak pernah pergi US ckp study kat UCLA.

    1

    0
  35. Anonymous says:

    nara..nara

    nape la ko ni publish citer camni

    tak perlu pun sebenarnya

    kerana duit maruah orang sanggup ko jeopardize ye

    adakah diana redho ko publish citer ni nara?

    0

    0
  36. Daku says:

    http://www.facebook.com/umi.k.beeson

    cuba tengok gambar si bapa n si anak perempuan. ada iras2 kan… maaf. skadar memberi pendapat

    0

    0
  37. Sape tu? says:

    Ada sumber mengatakan yg si diana ni anak angkat mak dia,ibu kandung asal adalh si sofea jane.kira anak luar nikah si sofea jane katanya.gtulah..wallahuallam

    0

    1
  38. sape ntah says:

    Dan ada member aku waktu university dlu bgtau yg diana ni anak org Bosnia..ingt x zaman2 org ambik anak angkat dr Bosnia dlu tu..taun berapa xingt dh. so, mak dia skrg ni adalah mak angkat, bukan mak btol. aku caye je sbb kwn aku tu sekampung ngn mak diana ni, org perak katanya…wallahua’lam.

    0

    1
  39. 1989 says:

    salam..ya,saya juga sekampung dgn mak dia..di perak n sy juga ada bau2 bacang2 dgn dia..DD dulu comel,mmg ramai kata anak bosnia..

    0

    0
  40. sedar diri says:

    hai si olga sedap je nak mengate org. ntah2 awak tu berjuta kali huduh dr mak dia. esk2 laki kau pulak yg tggl sbb perangai dgn mulut tu buruk sgt.

    0

    0
  41. jeff says:

    aah yg sebenarnya diana mmg anak orang bosnia,mak dia ambil wktu die kecik lg,dia anak angkat…aku tau sebab makcik aku yg cerita,makcik aku knl mak angkat dia dan pernah tengok diana dari kecik lagi….mak angkat dia cuba sorokkan diana anak bosnia,mgkin malu kot,aku pn hairan bt nk sorok2….tapi tula kenyataannya…….

    0

    0
  42. r4i says:

    I’d like to find out more? I’d want to find out some additional information.

    0

    0
  43. Its such as you read my thoughts! You appear to understand so much about this, like you wrote the guide in it or something. I think that you just can do with a few p.c. to drive the message home a little bit, but other than that, that is excellent blog. A great read. I’ll certainly be back.

    0

    0