Written by Bella | April 15th, 2015

Sejak tersebarnya berita serta pengakuan empunya diri iaitu Zizan Razak bakal berkahwin tidak lama lagi, ramai yang tertanya-tanya identiti wanita yang bakal menjadi peneman hidup pelawak tersebut.

Spekulasi mula timbul apabila Zizan petang tadi telah memuatnaik foto beliau sedang menikmati minum petang sempena ulangtahun kelahirannya yang ke 31 bersama ibu serta pengurus beliau Ashraf Rahman di kampung halaman beliau di Terengganu. Apa yang menarik perhatian semua adalah, siapakah wanita bertudung yang duduk di sebelah Zizan?

 Zizan ketika dihubungi wartawan Berita Harian berkata, wanita dalam foto tersebut adalah kekasih abangnya.

Bukan, itu kekasih abang saya.

Nampaknya ramai yang tak sabar nak lihat wajah sebenar bakal isteri Zizan Razak. Sabarlah ya, kami pasti bila tiba waktu yang sesuai nanti pasti beliau akan memperkenalkan calon isterinya kepada umum.

Sumber Berita: Berita Harian

 

18 responses to Dia Bukan Bakal Isteri Saya – Zizan Razak

  1. minah jambu sayang nenek says:

    zizan lagiiii eeeee kenape niiiiiiiiiiiii ????

    0

    0
  2. zackq says:

    Puiiii

    0

    0
  3. zaza says:

    dah la.diamlah zizan. zaman ko dah berlalu.

    0

    0
  4. aku says:

    pun lawa gak beb

    0

    0
  5. Anonymous says:

    bosan …. bosan….. bla bla bla (nyanyi lagu stacy)

    0

    0
  6. hannahMontena says:

    tunjuk je la bakal isteri tu…..perkara baek ramai je yg mendoakan…I’Allah.

    0

    0
  7. melati says:

    org yg minat Zizan Kangkang nya semua nya buruh kasar jer…atau org bodoh yg dikuli kan majikan..

    0

    0
  8. labu kuning says:

    alahai makcik…anak makcik yang retis…bukan makcik yang retis..takyah la nak over tudung berbelit-belit gitu..pakai biasa-biasa dah la..kita ni sekampung je makcik…

    0

    0
  9. sumber baik punyaa says:

    sebenarnya..zizah bakal bernikah dengan ummi nazeera..dari sumber terdekat..

    0

    0
    • Anonymous says:

      omg! janganlah ummi nazeera nak kat dia nie tak padannn!!
      tp klu sudah jodoh hmm pe nak kata. tp tak mau la klau boleh jangan la.
      hahahhaha

      0

      0
  10. mat penyu says:

    betol la zizan ckp pmpuan ni miss j ank 3

    0

    0