Written by Bella | June 14th, 2017

Penyanyi Datuk Siti Nurhaliza sekali lagi diberikan peluang pada tahun ini untuk mengerjakan umrah bersama suami, Datuk Seri Khalid Mohd Jiwa. Ia sudah menjadi satu perkara wajib buat mereka suami isteri ke Tanah Suci Mekah apabila tibanya bulan Ramadhan.

Menerusi akaun Instagram Datuk Siti, beliau memohon agar peminat mendoakan perjalanan beliau ke Mekah.

Doakan perjalanan dan ibadat kami dipermudahkan ye.

Kami di Beautifulnara juga mendoakan perjalanan Datuk Siti dan suami. Semoga dikurniakan umrah yang mabrur dan dipermudahkan segala ibadah di Mekah nanti.

11 responses to Datuk Siti Nurhaliza Minta Peminat Doakan Perjalanan Beliau Dan Suami Ke Mekah

  1. Anonymous says:

    Selamat berangkat ke tanah suci Mekah. Semoga di kurniakan Unrah yang mabrur dan di permudahkan segala urusan.

    5

    1
  2. minah jambu suka saahara yaakop says:

    semoga selamat sampai di mekah ye…n semoga di lindungi Allah selalu..

    4

    1
  3. maenon says:

    promosi taik hidong kering…15sen sekali korek…cepat selagi stok taik hidong masih banyak!!! lepas..promosi hari raya

    0

    5
    • Timah says:

      Gila!!!

      1

      0
    • SEDIH LA AWAK NIe says:

      Sedihnya hidup anda , Agaknya dah biasa tangan tu taip ayat-ayat yang kurang ciuman …. Meskipun berita yang baik macam nie !!! Pun masih tangan tu gatal nak menaip jugak ayat- ayat macam gini ! #SedihSedih.

      4

      0
  4. Anonymous says:

    Promosi petai.setandan petai fresh bau rau rau,murah2.pm tepi.kita kasi harga kasih sayang punya.Petai,petai,petai.orang pun ada bini..taklah kepit nayang.

    2

    1
  5. Anonymous says:

    acara wajib? napa tak gi haji je..anda kan lebih dari mampooo

    1

    0
    • fromthe_truestory says:

      mampoo x mampoo, ikut “kuota”.bgi chance kt org yg blum penh lagi pegi tunai haji..kalau umrah bila2 je boleh..

      8

      0
  6. dian says:

    kalau tak perlu bagitau orang tak boleh ke nak pergi umrah tu ???
    kalau bawak orang miskin sekali pergi umrah tu baru orang hormat ….

    2

    2
    • wekkkkkkk says:

      ya..bawa org miskin yg dipilih…ada lebih keberkatanya…manusia kalau x ikhlas jgn dipaksa, kalau ikhlas barulah hidup tu tenang dn Allah akan mbalas nnti apa2 je. 5 tahun sekali bawa lh bawalah umrah dlm 5 org…sbb duit bykkan.

      1

      1
  7. Juju says:

    Wajah Dato K..so scary..

    4

    1

Leave a Comment

Optional