Written by AbangNara | July 1st, 2014

Sama-samalah kita doakan agar Datuk Sharifah Aini dikurniakan kesihatan dan cepat pulih. Beliau telah pun dimasukkan ke ICU Pusat Perubatan Pakar Damansara kerana menghidap penyakit fibrosis paru-paru. Kak Pah telah dimasukkan ke hospital tersebut setelah mengalami kesukaran bernafas pada awal pagi Isnin.

sharifah aini ICU

Di bulan baik penuh berkat ini, sama-samalah kita doakan agar Datuk Sharifah Aini dipanjangkan umur dan lekas pulih daripada penyakit yang menimpa dirinya. Untuk makluman, sebelum ini Kak Pah pernah membuat nukilan yang dia redha sekiranya dijemput olehNya dalam masa terdekat ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Datuk Sharifah Aini Dimasukkan Ke ICU

  1. anon says:

    Muga cepat sembuh……l luv U kak pah..

    0

    0
    • Nara Tolong Siasat says:

      siapa yg dok multiple dislikes ni…cam haram jadah. cam komunis.

      0

      0
      • miss ynwa says:

        kakpah ramai haters….dan haters dia kaki dislike semua komen yg doakan kakpah…..1….2…..3……hidden due to low comment rating kahkah

        0

        0
    • Olga says:

      UOLSSSSSSS TGOK LA NANTI KOMEN YG ELOK2 KENA DISLIKE,ORG YG SAMA YG DISLIKE N BERDENDAM NGN KAK PAH

      0

      0
  2. jiran sebelah says:

    “Syafakillah syifaan ajilan, syifaan la yughadiru ba’dahu saqaman””semoga Allah menyembuhkanmu secepatnya, dengan kesembuhan yang tiada sakit selepasnya.”

    0

    0
  3. melati says:

    hmmmmmm

    0

    0
  4. Linzy says:

    Semoga Kak Pah cepat sembuk dan sehat…pesal tak byk komen atau doa utk biduanita kita nih? Kalo gossip byk jekk yg melahar, dlm bulan pose pon susah nak doakan org ker, nih senang2 bole dpt pahala doakan kebaikan Kak Pah.

    0

    0
    • uknowwho says:

      dear @linzy, nak berdoa tak perlu untuk dituliskan dalam comment portal gosip.

      0

      0
  5. Nadya says:

    Didoakan semoga Kak Pah akan sentiasa berada dalam lindungan Allah dan disihatkan tubuh badan serta semoga cepat sembuh Aamiin….Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim….

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Ya Allah kau sembuhkanlah Kak Pah and panjangkan usianya. amin

    0

    0
  7. nok gebuzzz says:

    semua org ada kesah silam….dia pon dah berubah,bln2 pose ni doakan jer la yg terbaik…

    0

    0
  8. Blueberry says:

    get well soon

    0

    0
  9. Ibu Merah@5469 says:

    Semuga Kak Pah cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala semuga beliau dapat menyambut Ramadan yang mulia ini dan Syawal yang bakal menjelang.. Amin.

    0

    0
  10. minah jambu 24jam mengadap compter says:

    apesal komen doa buat kah pah di dislike kan? kiwak betol orang2 ni lah ! ape salah kak pah ngan orang2 ni semua ? tak baik buat orang sakit macm tu tuhan marah tau !

    0

    0
  11. Akoo says:

    Yg dislike tu hati kaudu….. Hati yg xpernah hijrah… Mcm lah suci sgt…

    0

    0
    • Nadya says:

      Yg dislike tu kita biarkan lah semoga ada pintu kesedaran dan keinsafan bagi mereka….Aamiim……

      0

      0
  12. Ika says:

    Aku cuma terfikir, kalau amalan nya baik.. Sentiasa menyenangkan hari orang, mesti org tak kata apa. Bak kata pepatah, Takkan pokok bergoyang kalau tiada angin nya. Kalau orang tak suka, pasti ada sebab. Apa2 pun Kak pah telah meninggal dunia. Tuhan saja yg tahu rahsia nya. Kita sebagai Islam, doakan yg terbaik buat saudara Islam kita.

    0

    0
    • makcik nara says:

      Well said… I setuju ngan u… She still berhutang ngan i… Kalo xde angin, pokok xgoyang… Kalo goyang mesti ada sebabnya… Ada cerita disebalik cerita… Kebenaran ttp milik Allah… Mati itu pasti!

      0

      0
      • anon says:

        dia meninggal dlm bulan puasa, tuhan dah tunjuk pun

        0

        0
      • door says:

        Sudah2 lah tu. Kalau dia berhutang pun. Halal kan je lah. Dia pun dah tak ada lagi. Tak salah kalau kita memaaf kan orang. Lagi tinggi darjat kita di sisi Allah. Jangan lah sampai mati hati tu kotor.

        0

        0
  13. […] Sharifah Aini beberapa hari sebelum meninggal dunia telah dimasukkan ke ICU kerana sakit yang sama. Sebelum itu Allahyarham turut melahirkan rasa redhanya jika dijemput Allah dalam masa terdekat. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham dan mendoakan agar beliau ditempatkan di kalangan orang beriman. Sesungguhnya ini adalah kehilangan besar buat industri hiburan tanah air. Al-Fatihah. Info asal AstroAwani. […]

    0

    0
  14. […] Sharifah Aini beberapa hari sebelum meninggal dunia telah dimasukkan ke ICU kerana sakit yang sama. Sebelum itu Allahyarham turut melahirkan rasa redhanya jika dijemput Allah dalam masa terdekat. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham dan mendoakan agar beliau ditempatkan di kalangan orang beriman. Sesungguhnya ini adalah kehilangan besar buat industri hiburan tanah air. Al-Fatihah. Info asal AstroAwani. […]

    0

    0
  15. […] Sharifah Aini beberapa hari sebelum meninggal dunia telah dimasukkan ke ICU kerana sakit yang sama. Sebelum itu Allahyarham turut melahirkan rasa redhanya jika dijemput Allah dalam masa terdekat. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarham dan mendoakan agar beliau ditempatkan di kalangan orang beriman. Sesungguhnya ini adalah kehilangan besar buat industri hiburan tanah air. Al-Fatihah. Info asal AstroAwani. […]

    0

    0
  16. munirah says:

    SubahanaAllah..pada yang dah memaki hamun..berkata yang tidak elok tu sebaik-baiknya bawalah mengucap..sejahat manapun seseorang tu jika Allah nak ampun kan..siapa kita untuk menolaknya..dan sebaik-baik manusia, jika Allah berkehendakan sebaliknya siapa juga kita untuk menilainya..fikirlah sejenak dan renungkan sekurang-kurangnya Arwah dah disempurnakan dalam keadaan yang begitu sempurna sekali..tapi kita yang masih bernafas ni belum tentu macam mana keadaanya..jika kita mahukan orang lain mendoakan kita dengan perkara yang baik..maka kita pun haruslah mendoakan orang lain dengan perkara yang baik juga…fikir-fikirkanlah dengan hati yang redho dan lembut..bukan dengan hati yang panas membara..

    0

    0