Written by AbangNara | July 11th, 2013

Rasanya semua orang tahu mengenai percintaan yang terjalin di antara Datuk Ramli MS dan Alyah. Namun sehingga ke hari ini, tiada sebarang pengakuan yang dikeluarkan oleh kedua-dua belah pihak mengenai hubungan mereka. Itu yang Abang Nara terkejut apabila membaca gosip perkahwinan Ramli MS dan Alyah secara senyap-senyap di portal Murai.

ramli ms

Menurut apa yang ditulis, perkahwinan mereka berdua dilakukan selepas Alyah pulang daripada menunaikan umrah baru-baru selepas Alyah membuat keputusan untuk berhijab sepenuhnya. Rasanya penghijrahan Alyah sudah pun mencecah 2 bulan. Jadi adakah mereka berdua sudah bergelar suami isteri sejak 2 bulan yang lalu?

alyah

Alyah juga dikatakan sudah tinggal bersama di rumah Datuk Ramli MS di Bandar Kinrara, Puchong. Buat masa ini, berita ini masih tidak dapat disahkan kesahihannya. Kalau betul dah kahwin, lagilah bagus kan? Sama-samalah kita nantikan pengesahan daripada tuan punya badan sendiri.

P.S: Nissan Serena S-Hybrid dilancarkan 23 Julai ini

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

26 responses to Datuk Ramli MS Dan Alyah Sudah Berkahwin Senyap-Senyap?

  1. najihah says:

    tahniah to both of them

    0

    0
    • ayam jepun says:

      BAGUS ! CONGRATULATION DATUK & DATIN WANNABE

      0

      0
    • kak timah says:

      GOSIP JE KOT?????TAPI DAH ORG CKP TINGGAL SERUMAH DAH KWIN KOT?????NTAH LAH XKENA TANGKAP BASAH KE????AIIIII PENING XTAW NK CAYA KE X?

      0

      0
  2. mimie meow says:

    1st

    0

    0
  3. me says:

    well….just congrats…tak pyh nak sembunyi..benda baik xde mslh nak dikongsi bersama

    0

    0
  4. mama gangnam says:

    Kalau btul da kahwin…Alhamdulilah, tp klu ini hanya gosip…harap dpt tampil membuat penjelasan krn dikhuatiri ia akn menjadi fitnah…

    0

    0
  5. Ramli MS says:

    ko tulis ni ko buat research tak? Ko tau tak umah aku ta siap lagi ??
    ko jgn nk siapkan keja ko org lain jadi bahan gaji bulanan ko..

    0

    0
  6. Senyum Sinis says:

    Xkisah….

    0

    0
  7. gulahati says:

    Abang nara, kalau benda ni belum sahih rasanya tak payah buat entri dulu la.. sabar sikit ya tunggu dah jelas baru abg nara leh masuk entri.. atleast kalau kita2 ni salah komen menjadi fitnah maka berdosa kan.. satu ape pon x dpt tuk kitorang yg puasa ni eh.. kalau abg nara takde cite boleh upload gambar2 retis bertudung ke,..fesyen raya ke.. ada sikit idea.. kalau ada yg ckp knp masuk blog ni, jawapannya ialah kerana aku punya sukalah..hahaha!

    0

    0
    • Anonymous says:

      haaa…chantekk idea ko gulahati..biase ko kondem jerk..haha
      tu la ptot nara hormat ckt bln Ramadhan ni..mmg btol blog gosip..utk seketika stop dulu bnda yg xpasti…bkn pe kita perlu hormat bulan mulia..bulan yg istimewa..jgn la bln ni same je kite buat ngn bulan2 lain…mmg la bln lain pun xptot kite bergosip kn..
      mesti ade org persoalkan aku nape snggah jgk..jwpn:singgh utk tegur menegur camnilah..mn tau ade input utk aku dkt bhg komen kn..hehe..kita saling lengkap melengkapi ape yg kurang..smoga ibadah kita lbh baik dr sebelum2 ni..
      alang2 nk mtk maaf smua..slmt berpuasa n beribadah..^__^

      0

      0
      • gulahati says:

        anon, terima kasih atas nasihat kau yang tak berbelah bagi.. haha.. kan bulan puasa so haruslah aku nak berubah dari kondem kan manusia lain.. hehehe…
        eh, jawapan paling utama aku masuk beautifulnara ni sebab nak bagi nara dapat duit tuk hari raya nanti la.. cumanya, harap dapatlah mengetengahkan artis bertudung ni… boleh aku tengok fesyen terbaru nak-nak nak raya ni ken…

        0

        0
  8. peah_jemah says:

    lawa Aliyah ni . lagi lawa bila die start berhijab . elok la tu , Ramli pon dah lama menduda . Aliyah pon tak de la banyak gosip pon , cuma seksi ngan imej lady gaga die tu je dulu .

    Congrats both of them ! doakan yang baik baik .

    0

    0
  9. hulahop says:

    artis ni kalau kawin senyap2 tapi kalau bercinta atau bertunag kecoh satu dunia. sesebuah perkahwinan patut dihebah2kan…ini terbalik pulak…dunia akhir zaman.

    0

    0
  10. hmmmm says:

    barokallahu lakuma wabaroka alaikuma wajama’a bainakuma filkhoir

    0

    0
  11. haaaaaaaaaaa says:

    lambat la komen msuk kt entri ni…lain kali lepas sent trus keluar komen2 2

    0

    0
  12. nasir jb says:

    NS lm. T.kasih sbb blnje mkn. N, dagang. Kt rmh. Hr. Tu.nti. lau trun jb dtg la rmh. Kt. Permas. Jaya

    0

    0