Written by AbangNara | September 29th, 2009

umie aida bertunang

Ha. Amik kau. Dah Datuk. Paduka lagi. Nasib baik tak ada Temenggung ke Laksamana ke. Datuk Paduka Khairuddin. Itulah nama bakal tunang Umie Aida. Eh lupa plak yang hari pertunangan 2 merpati sejoli nie adalah hari nie. Ntah-ntah sekarang nie rombongan lelaki tengah menyarung cincin ke tangan Umie Aida. Sweetttttttttttt gitu ~~

Yang coolnya majlis pertunangan nie dilangsungkan kat kondo yang dihadiahkan oleh Datuk K nie kat Umie Aida. Ha, baru tunang dah dapat kondo sebijik. Bukan yang murah-murah tau. Nie kondo yang kat Mont Kiara tue. Korang bayangkan la berapa harga dia. Mesti meletoppp ~~~

Datuk Paduka Khairuddin nie dah pernah kawin dah dulu. Dah ada 2 anak dah. Tapi skang nie dia single la. So jangan buat gosip cakap Umie Aida rampas laki orang ke apa ke. Tak baik tau. Baguslah diorang dua nie. Memasing single dan tak melukakan hati orang lain. Acehh ayat tak leh blah ~~~

Buat Umie Aida dan Datuk Paduka Khairuddin, kami dari BeautifulNara mengucapkan semoga berbahagia dan cepat-cepatlah menikah pulak.

nuffnang awards

247 responses to Datuk Paduka Khairuddin Bakal Tunang Umie Aida

  1. violet says:

    untung bdn umie….
    kasi aku ayt ket..
    sok2 aku lak dapat

    0
    0
    • violet says:

      br tunang dpt banglo…
      mak aih..
      baek nyer datuk paduka ni…

      datuk paduka u x nmpk i ker??
      meh la meh la..
      :)

      0
      0
    • krazl says:

      aku tau kat mana banglo tu.. sbb pernah terserempak ngan derang kat lobi kondo tu.. I-zen 2.. ntah2 ferari merah tu pun datuk tuh punya…. huahauhaua

      p/s: kalo nak bela anak ikan.. mmg sesuai kat kondo tu…huahua

      0
      0
    • mohd Arcadia says:

      Adakah ini Datok paduka Khairuddin merangkap pengarah urusan Prime Utilities Berhad ?
      Memang hebat dia kerana dapat mengubat kekecewaan Umie Aida sebelum ini… Harap dia dapat ubati kekecewaan ribuan lagi orang…..

      0
      0
  2. Jojio says:

    Dasatttt tu…..

    0
    0
  3. hantupensil says:

    wah..
    dapat kondo tuh..
    kalo mcm tu aku nak kawen ngan anak raja ar..
    bleh dapat kondo gak..
    hehehe

    0
    0
    • rosh says:

      kondo rakyat ok lah tu..hehehe

      kalu camtuh BN kena cepat2 upload gambar…
      yg penting GAMBARRRR…..hehehe
      nak kenal gak camne rupa tunang umie

      0
      0
    • violet says:

      ko kn jantan..
      pe hal lak ko lak dpt…
      msti la ko kasi…
      huhu

      kasi kt aku je antu..
      :)

      0
      0
  4. violet says:

    untung la lelaki kaya skrg..
    ada duit je artis jd bini…
    duda pun dh laris
    huhu

    0
    0
  5. Jojio says:

    Pe pun moga bahagia….

    0
    0
  6. abam_jagung says:

    huhuhuhu

    0
    0
  7. abam_jagung says:

    abam laksemana jagung… xde org nk kat abam ke????

    0
    0
  8. violet says:

    smoga berkekalan la law sok2 kwen..
    :)

    0
    0
  9. ANneDeSilva says:

    pinjaman semata2….
    kekadang kat atas..
    kekadang kat bawah..
    takkn selalu diatas…

    0
    0
  10. violet says:

    nk tgk pic dye gak eg
    cmner la eg
    hihi

    0
    0
  11. abam_jagung says:

    mane antu ni

    0
    0
  12. abam_jagung says:

    kekadang kat atas..
    kekadang kat bawah..
    takkn selalu diatas… <—- bahaye la ayat ni X_X

    0
    0
  13. scorpioncat says:

    hmm… semoga berbahgia…. aku ske gak, pasal masing masing single… umie pon rilek je…cooll je…aku mmg minat giler kat lakonan dier… tahniah buat umie dan datuk paduka k (kang kalau aku mention ‘datuk k’ perasan pulak si khalid tuh)..hahahahaha

    0
    0
  14. ANneDeSilva says:

    ……………….

    0
    0
  15. aries_april says:

    pas ni nk cri datuk gak la…
    datuk sblah umah pon solo skrng ni…
    hihihi

    0
    0
  16. hantupensil says:

    out jap..
    nak gi pkena cendol..
    violet jom…!

    0
    0
  17. ANneDeSilva says:

    Heal The WORLD…

    0
    0
  18. abam_jagung says:

    sape nk kat abam jagung ni.. sila angkat kaki

    0
    0
  19. violet says:

    ehem
    bosan la

    0
    0
  20. ctzen says:

    hmmmm…..
    dunia artis katakan….lumrah…

    0
    0
  21. Rifa'i says:

    Eh Umi Aida plak nak tunang…
    Bagus la umur pun dah meningkat.
    Semoga dipanjangkan jodohnye.

    0
    0
  22. EclipsE says:

    xkshla…bg kondo ker…keta ker…
    tp mak aku ckp…jgn sesekali pakai “kain sarung” org len…busukkkkkkkkkk…..
    biarlah yg bujang tp teruna…
    kaji btl2 dlu sblm nak dbt laki…

    0
    0
  23. Rifa'i says:

    Rezeki Umi Aida.

    0
    0
  24. aries_april says:

    argh…..

    0
    0
  25. EclipsE says:

    nak tnye pendapat u’ll….
    umie aida ney cantik ker??
    slalu aku dgr org ckp dia ayu…mcm ppuan melayu terakhir…
    tp aku tgk biase jer..

    0
    0
  26. ANneDeSilva says:

    aiikk eclipse..
    sudah muncull..

    0
    0
  27. ammey says:

    TAHNIAH……smoga brkekalan…
    kwin gk akak aku neh…..hihihi :-)

    0
    0
  28. ANneDeSilva says:

    botooxxx…

    0
    0
  29. ctzen says:

    adoiii…
    nak jadik artis gak le…
    meh aries….heheh…

    0
    0
  30. abam_jagung says:

    kawen jugak atok aku dgn umie aida…
    hehehhehe

    0
    0
  31. ANneDeSilva says:

    lololololoolol

    0
    0
  32. LaLuNa says:

    hohohoho..!!!

    0
    0
  33. violet says:

    aries?
    kira nyer lptop x ok lg ker?

    0
    0
  34. abam_jagung says:

    ni abam nk tanye ko org sume ni…
    dari tahun 43 masihi lagi abam join bn tp xleh no 1
    nk comment… bg sikit tip kat abam ni… :(

    0
    0
  35. violet says:

    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    0
    0
  36. abam_jagung says:

    huhuhuhu…. nk out dah ni.. mase sudah tamat..
    bye2

    0
    0
  37. violet says:

    time cmni msti xder org

    0
    0
  38. aries_april says:

    ada ni…
    td mlyn bnda lain…
    heheheheh

    0
    0
  39. ctzen says:

    Tarian Poco-poco = tarian pemujaan kristian?
    I got this fr email send to me…

    Salam…pada kali ini penulis ingin kongsikan kepada anda tentang sesuatu
    yang menggemparkan kerana penulis sendiri pernah buat(masa dalam PLKN,secara
    paksa rela).Iaitu tarian Poco-poco. Secara jujurnya penulis tidak pernah
    tahu dan ambil tahu tentang tarian ini,asal-usulnya dan motif tarian ini.
    Namun segalaya berubah apabila satu kiriman emel daripada sahabat
    penulis,membuatkan penulis tersentak dan kaget sebentar. Mari sama-sama baca
    emel ini

    “Assalammualaikum.
    | Alhamdulillah kerana kita semua masih bernafas lagi dgn keizinanNya.
    | Saya ingin berkongsi dgn rakan2 semua tantang tarian pocoh2 yang
    | sedang hangat ditarikan oleh semua lapisan masyarakat,umumnya
    | masyarakat kita yg beragama islam terutama suri2 rumah dan badan2
    | kerajaan ketika manghadiri kursus.

    | Sebenarnya tarian pocoh2 ini berasal dari Filipina bukannya dari
    | Indon.Ia ditarikan oleh masyarakat yg berugama kristian ketika mereka
    | menghadiri upacara sembahyang mingguan mereka.Lihatlah sahaja
    | bagaimana pergerakannya, yg membentuk salib.

    | Mungkin kita x perasan
    | kerana kita suka mengikut2 sesuatu yg baru tanpa usul periksa.
    | Inilah cara musuh2 islam mengenakan kita sedangkan kita tahu
    | apabila kita melakukan sesuatu yg menyerupai sesuatu agama
    | maka kita dikira merestui agama itu seperti amalan yoga
    | yg telah difatwakan haram kerana menyerupai agama hindu.cuma
    | tarian pocoh2 ini belum difatwakan haram lagi.
    | Marilah kita sama2 fikirkan.”

    | Masya Allah…penulis pernah terfikir dulu,kenapa tarian itu dimulakan
    dari kiri?dan apa jenis senaman ini? relevankah tarian ini,yang kelihatan
    seperti tidak siuman? Dengan emel ini ‘terungkailah’ persoalan itu semua.
    | Jadi,penulis menyeru kepada diri penulis dan anda semua supaya mengambil
    inisiatif untuk tidak lagi ‘menarikan’ lagi tarian ini yang ternyata
    mensyirikkan Allah tanpa kita sedar.Dan paling utama memohon keampunan
    daripada Allah S.W.T atas kejahilan kita tentang perkara ini sebelum ini.

    | Semoga mendapat perhatian pihak berkenaan agar mengkaji secara terperinci
    tentang kesahihan perkara ini,asal usul dan kesannya kepada akidah Umat
    islam dan mengeluarkan fatwa tentang tarian ini,agar Umat Islam tidak
    berterusan di dalam kelalaian dan ‘keasyikkan’ menarikan tarian ini.
    | WALLAHUALAM….

    0
    0
  40. ammey says:

    korg…sengsara x klu pkai braces…hehe

    0
    0
  41. violet says:

    semekom

    kak nara td bn x leh bukak…
    :(

    0
    0
  42. violet says:

    test
    test
    test

    0
    0
  43. violet says:

    testing

    0
    0
  44. violet says:

    aries eclipse anne tomei kira syg..
    meh cni meh…
    nk kasi wet raya ni

    0
    0
  45. ctzen says:

    testing testing 1 2 3

    0
    0
  46. pingkypanthers says:

    tahniah wat umie…

    0
    0
  47. violet says:

    antuuuuuuuuuuuuuu

    0
    0
  48. violet says:

    hhuuuuuuuaaaaaaaaarrrrrrggggggggghhhhhhhhh

    0
    0
  49. pingkypanthers says:

    tau xpe..
    lptop ni hadiah hrjadi akak hubby blikn…
    blk kg aritu pun akak bw…
    tu yg smpat layan bn masa kat kg aritu…

    0
    0
  50. apple_green says:

    kak nara, tak de ke gambarnye….
    nak cari ilham nak tunang nihh..

    0
    0
    • pion says:

      Hai,u x kenal ke paduka tu sape,bg nara tlg carikan gbr besar muka paduka tu.Dia tukan yang tulis buku balil kenapa anuar ibrahim x leh jadi PM.Ingat x?

      0
      0
  51. violet says:

    p page sblh ye

    0
    0
  52. hazarimi says:

    rezekiiii….

    0
    0
  53. Zaza Muhammad says:

    pewwwwwwwwwwwwwwwwit!! Tahniahhhh !!!!

    0
    0
  54. Mr. Cuz says:

    Alhamdullillah…bertunang gak Umie Aida ni kan…Semoge berkekalan…

    0
    0
  55. BuDaK GeNiUs says:

    Hye kak nara..

    Lama x tgk beautifulnara..

    member2 dulu pon dah lama x chat…
    ain,poco-poco,n kain2..

    0
    0
  56. jane says:

    umur dah senja ni takyah la tunang2….kawin aje la…

    0
    0
  57. pening says:

    Betul tu…buang karen je nk tunang2 da senja2 camni…ni…nikah je lg baik…ape2 pun, tahniahhh…

    0
    0
  58. ceisa says:

    bior la diorg nak tunang ke hape ke.. hidup masing2..
    masing2 berhak jika mampu.

    – hasiibharun.com

    0
    0
  59. ROSE MAWAR says:

    Respect buat Umie …taklah ambil laki orang.Artis sebegini lah yang kita salute.Tabik buat Umie.

    0
    0