Written by AbangNara | December 17th, 2012

Rasanya semua orang tahu yang Datuk K, suami kepada Siti Nurhaliza mengalami kecederaan yang agak teruk akibat jatuh ketika menunggang motosikal di New Zealand baru-baru ini. Dilaporkan yang Datuk K mengalami kecederaan pada bahu, tangan dan kaki.
datuk k
Akibat kemalangan tersebut, Datuk Siti Nurhaliza terpaksa membatalkan konsertnya di Banjarmasin dan terus terbang ke New Zealand untuk menemani suami tercinta. Sebentar tadi, menerusi akaun Twitter CTNurhaliza, Datuk Siti memberitahu yang pembedahan terhadap suaminya telah berjalan dengan lancar.
datuk k

Semoga proses pemulihan yang akan dijalani oleh Datuk K berjalan dengan lancar. Sama-samalah kita doakan agar beliau cepat sembuh. Kepada Datuk Siti dan keluarga, bertabahlah dengan dugaan ini. Pasti ada hikmah yang besar di sebaliknya.

P.S: Senarai carian Google sepanjang tahun 2012.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

89 responses to Datuk K Selamat Jalani Pembedahan, Doakan Kesihatan Beliau

  1. wwwwwwwwww says:

    1st

    0

    0
    • Kak Cham Kuat Gosip & Tido says:

      First selepas beberapa saat ketinggalan.. cepat beri kucupan mesra pada kak cham sbg tanda ucapan Tahniah!

      0

      0
      • wwwwwww says:

        Mmmmmmmuah tuk kak.cham

        0

        0
      • Anonymous says:

        pendek baju ct… cukup utk menayangkn kelebaran punggong n kebesaran peha. tp, ini gambo lama kn.. agk2 skng dia pakai lg ke baju2 singkat cenggitu? hm…, klu tk singkat pn, baju2 ketatnya cukup utk ‘manayangkn’ aset yg mcm nk lawan RCW.. jgn kata korang tk perasan pulak ek..

        0

        0
      • Anonymous says:

        Fans tok ti xyah nk semak bising nara ltak gmbr tokti xpakai serkup. Kaedahhhnyeee serkup tu bkn tudung pun. Same jeeee

        Pastu yg bangang sgt ckp ‘koraang bukan Tuhan, jgn judge org’ tu pon sama ade sisa sisa bebal. Tutup aurat wajib. Xpayah tunggu judgment pon dh jelas2 itu hukumnya. Kalau cmtu nnt ade org berzina dpn mata korang,jgn lah tegur yeee. Sbb nnt kalo nk tegur org lain akan ckp ‘jgn judge!!!!!korang bkn Tuhann’

        Nk sokong, sokonglah. Tp jgn mengkhinzir buta. Bye

        0

        0
      • anti kak cham says:

        kak cham memey pulon + budus ..

        0

        0
      • Anonymous says:

        mari rogol datok k beramai2!!!!!

        0

        0
    • choii says:

      Erk, g oversea serkup dah tertanggal yer.. hajah oh hajah

      0

      0
    • suke baca gossip says:

      semoga cpt sembuh dato k, t leh jejalan bwk motor lagi…..

      fyi : umi aku slalu berkata, jika seseorg pompuan tu, pakai baju singkat / pendek, sehingga nampak alur cik V die, umi aku akan ckp……

      ‘ x malu betul, suke sgt tayang ‘KUEH KOCI’. …. huhu…

      0

      0
  2. trisya says:

    ok

    0

    0
  3. tatatutu says:

    Ada aku kesah !….klau cedera parah lawan zionis kt Palestin dh tentu la ramai yg doakan….ini accident krana naik motor besar…..bersiar2….huhhhh…..

    0

    0
    • taeminnie says:

      Astaghfirullahalazim..
      kenapa busuk sangat hati kau nih?
      kalau kau taknak doakan, diam2 je udah..
      jangan nanti ko kemalangan sebab bersiar2 takde orang doakan kau sudah.

      0

      0
    • datuk w says:

      hmm taksub sgt trend smasa org komen islamik dia pn nk tp sblm komen x reti pk btol2

      0

      0
    • bungakejora :) says:

      tak elok kita manusia ada sifat mcmtu kita doa aje la utk yng m’merlukan doa dari kita ..:)

      0

      0
  4. miss propa says:

    Dtk k sbuk bmotosikal pdhal wife kat indon cari duet. Ada udang dsblik mee ni. Adkh ini balasan Allah

    0

    0
    • Anonymous says:

      busuknya hati ko miss propa…..

      0

      0
    • NBH says:

      Jgn tiup angin fitnah supaya org yg baca brsangka buruk. Datuk K ke NZ sbb ada masalah keluarga.. Salah sorang anak dia ada kat sana… Apa jenis masalah tu xusah la nk korek lg dah…sbb masing2 klau ada family, mesti ada masalah… Sbb tu majlis kawen anak dia yg sorang lg tu plak tunda.. Ari tu majlis yg sebelah perempuan sahaja klau korang perasan…

      Semoga semua dapat diselesaikan dengan baik dan doakan Datuk K cepat sembuh…

      0

      0
  5. rombau says:

    Alhamdulillah.. moga cepat semboh..

    0

    0
  6. qsera says:

    kita sepatutnye mendoakan yg baik pada saudara yag di timpa musibah,bukan pikir yg bukan2 atau mendoakan yg buruk2 utk mereka..

    0

    0
  7. BUNGA says:

    erk..xde org comment ke…okay,selamat sembuh Datuk K~

    0

    0
  8. mak lampir says:

    mana penutup kepala tok ti????
    xyah buat2 penutup lah klo belum ‘seru’ katanye…
    fan doakan semoga tokti terus menutup aurat belitup 1 hari nanti

    0

    0
    • Anonymous says:

      bile org upload gambar lame2 ni la komen yg akan kuar…tp aku x salahkan pengomen ni…aku nk tnye knape nara g letak gambar lame ni sdangkan ade byk je gambar baru laki bini ni? saje nk mnambahkan dosa org kat sini mngata mcm2 ke?

      0

      0
  9. libas ko kang... says:

    miss propa….tak baik berburuk sangka…cuba pk yang positif sikit dan mendoakan yang terbaik tak boleh ka?

    0

    0
  10. hoi says:

    hai tokti.mana serkup?dah terbang ke?

    0

    0
    • No says:

      Tu picture lame la… Dengki xsudah2.. Haih!

      0

      0
      • KIREI says:

        tu gambar lama sebelum dia berserkup…adoiii..nara pun xde gambar lain ke nk tunjuk..?byk lagi kan gambar tok ti dgn datuk k yg terbaru…baru la org x salah faham ingat tok ti x berserkup dh….

        0

        0
      • Anonymous says:

        Picture baru lagi teruk. Nampak ketiak lecak

        0

        0
    • KIREI says:

      tu gambor lame lah sblm dia berserkup..adoiii…nara pun xde gambar lain ke nk tunjuk…tunjuk la gambar ct dgn datuk k yg terbaru….baru lah org x salah faham ingat tok ti dh x pakai serkup tu…..

      0

      0
    • ada aku kesah?? says:

      neh gambar lama laa woii. xpernah tgok ke?? kesiannnnnn~

      0

      0
  11. Saja baca says:

    itu gambo lama dia kan.. sebelum dia pakai tudng separuh.. kalau x silap la…

    0

    0
  12. zarina says:

    singkatnye baju tokti..haha

    0

    0
  13. Ina says:

    singkatnya baju ct..alahai

    0

    0
  14. kak chom says:

    kak cham pulon yg teramat ..haha

    0

    0
  15. effariezajohari says:

    bosan dgn pengkomen2 yg mengomel membebel tak tentu pasal…buat menambahkan dosa je…u are not in the capacity to judge them…biar Allah jelah yang menentukan…

    0

    0
  16. Mak jemah pemalu says:

    Tatatutu…berdoa tu bukan mase kita melawan musuh jek kena doa…mase kita gembira pun kena doa..makan pun ade doa die..jgn sempitkan pikiran tu n jgn dengki…Sifat syaitan

    0

    0
  17. Prince Noob says:

    semuga datok k sehat

    0

    0
  18. hantukakbedah says:

    Aku doakan siti pakai tudung penuh…if dia syg datuk k…smoga datuk k cpt smbuh.amin

    0

    0
  19. tok wan says:

    Byk pahala ct norhalijah ni nnt, jaga suami xcident lg, nk monitor pnyakit kencing manis datuk k lg..kena bcuti lama agknya nk menyanyi smula..

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Semoga cepat sembuh..cuma satu je nk komen,lari dr tajuk ckit..pasal pakaian Sheila
    Majid mlm APM 2012 ritu..mmg xsesuai dgn usia n title Hajah..Apapn semoga mdpt hidayah..peace no war!

    0

    0
  21. zack blade says:

    Jgn dok jaga tepi kain orang…
    Perhatilah anak sendiri tah² lagi tak senonoh.

    0

    0
  22. miko says:

    aku pelik laa ngan nara ni..kenape mesti letak gambar siti yg dulu2?dah orang kate ape…sebelum nk letak ape2..pikir2 kann lah yeee nara..semoga nara prihatin atas teguran ni..

    0

    0
  23. hermmmm says:

    asal cerita tokti mesti yg baik2 je.kalau kuar yg negatif fanz tokti meroyan..

    0

    0
  24. hoi says:

    nara,aku nk complain sikit *sorry,ni agak takde kaitan dgn post ni *
    apsal slalu tgk ko ambik gmbr dari blog orang lain eh?especially utk event2 yg artis pegi.kata full time blogger.buat la cara fulltime blogger.ni asyik copy paste cite orang je.senang ko buat duit.sekian saja dari saya,pembaca tulus. :P

    0

    0
    • miss propa says:

      Tu ar pasl. Asekk cedok cter dr blog org lain. Kata full tyme blogger. Cam ne cara cari duet.

      0

      0
    • Mira says:

      Dia memang fulltime blogger, fulltime duduk rumah jadi blogger kan.
      Manalah ada masa nak ambil gambar sendiri, ceduk je lah sesapa punya.

      0

      0
  25. Manjung says:

    Sian Datuk K.
    Dia merempit ke sampai eksiden tu ?
    Semoga cepat sembuh .

    0

    0
  26. Anonymous says:

    Hensem gak Dato K ni …. semoga cepat sembuh …

    0

    0
  27. Amir says:

    mana pergi serkup atau tudung???

    0

    0
  28. Fara says:

    mmg ini gambar lama, tp masa ni dia dah kata nak bertudung.. semoga Allah bukakan hati dia supaya ikhlas…

    0

    0
  29. Zaki says:

    yup, moga suami CT cepat sembuh dan didik CT tutup aurat dgn betul

    0

    0
  30. Hamba Allah says:

    Salam,

    Kita sebagai hamba Allah x baik mengata orang.. cukup sekadar dengar lihat dan jadikan sempadan mana yang x elok mana elok jadikan tauladan. Tak baik mengutuk2 orang..Makin kita kutuk kita dapat dosa orang yang dikutuk amek pahala kita.. soal hidup dia biarla Rahsia dia dan Allah.. kita x berhak hukum orang.

    Cuba terapkan dalam diri macam ni:
    kebaikan/ kelebihan dia
    1. pandai cari punca pendapatan (ingin belajar merubah nasib)
    2. berjaya dalam bidang perniaagaan dan hiburan (usaha dia tinggi capai sesuatu kejayaan)
    3. Merendah diri walau di kutuk berkali2 (sabar dalam hadapi dugaan dia)

    kelemahan dia

    1. mungkin tunaikan haji belum sampai tahap peroleh keinsafan diri untuk menutup aurat. (jangan hina dia tuhan jer yang tahu. kita dah nasihatkan dia sebagai peminat, sudah mencukupi jangan tambah pula dengan hinaan dan kutukan)baik-baik dapat pahala terus dapat dosa..

    kesimpulannya:
    kita semua x perfect mungkin pada orang perfect tapi di mata Allah tidak dan sebaliknya.. Yang penting kita tidak terikut-ikut pada benda yang mendatangkan mungkar dan menambahkan dosa .. sebab kita manusia mesti ada kesilapan yang dibuat dan dosa yang dibawa sepanjang hayat jadi jangan tambahkannya,..

    0

    0
  31. Anonymous says:

    kepada pengomen2 yg sibuk sgt pasal aurat org…baik korang tgk & jaga adik pompuan korang, kakak, omak, anak pompuan & sedara2 pompuan korang….kalau org2 berkenaan x tutup aurat, korang pun masuk neraka sama…x yah nak sibuk sgt hal org yg xde kene mengena ngan korang la ye. diorang tu sume dah ade wakil utk ditarik sama2 masuk neraka

    0

    0
    • hoi says:

      sbb ktorg sayang,sbb tu ktorg tegur.

      0

      0
      • Anonymous says:

        kalau betul sayang, jgn dgr dia nyanyi…sbb suara dia pun aurat jgk tu…kalau ko dgr…mkin byk dosa dia nnt…

        0

        0
        • Misha says:

          tahupun suara tu aurat, rambut bukan aurat ke? aku juga minat CT tapi teguran yg positif (tutup aurat) kenala terima secara positif, ni masih jugak nak pertikaikan disbbkan terlalu minat

          0

          0
    • Azhar says:

      setuju dgn hoi..

      0

      0
    • susah berckp dgn si bodoh ni says:

      bodohnya si “Anonymous December 18, 2012 at 10:39 am” ni.. org tegur suruh tutup aurat pun nak emosional.. sbb org sayang la sbb tu org tegur.. habis tu kalau ko tengok adik kau minum arak, ko diam je la kan? maklumlah kau tanak sibuk2 hal orang kan?? bodoh punya manusia!! minat tu minatlah tapi kalau perkara tu tak betul kena tegur !!! kau faham taaaakkkk???

      0

      0
      • Anonymous says:

        mksd c anon ni…kalau nak tego lbh baik kite tego org yg lbh rapat dgn kita dulu…yang ko melenting ni apahal? adik ko arini agak2 kuar umah tutup aurat x ek?

        0

        0
      • Anonymous says:

        konfius…sape yg emo sebenarnye ni? dia xde plak keluar perkataan bodoh mcm kau. nmpk sgt kau yg emo.

        0

        0
      • Joe KLCC says:

        suruh tutup aurat pun salah ke? nampak sgt mrk2 yg tak suka org tegur suruh tutup aurat ni jenis yg tak tutup aurat.. jenis yg byk beralasan

        0

        0
    • Puan Jaja says:

      Anon, sebab Allah tu turunkan bala tak pilih orang.. kalau Allah nak tiup aingin taufan pada seorang kat KL, satu KL kene tempiasnye.. bawak-bawak la beringat..

      0

      0
      • mmg CT tak bertudung pun. says:

        setuju dgn Puan Jaja.. takyahla nak layan sgt penyokong tegar CT ni puan.. diaorg ni ckpla apapun tetap taknak terima teguran org..

        0

        0
  32. betulkan says:

    to Mr Nara.. lain kali letak lah gambar yang latest. Yang pegi letak gambar lama buat apa… Buat orang mengata jer…. x baik….mana2 artis yang dah bertutup tu … x payah la letak gambar lama2 diorang masa x bertutup tu…. fikirlah sket…. penat nanti artis2 tu nak xplain balik….

    0

    0
  33. Anonymous says:

    Apa ku kisah,ko ada ke doakn org susah? Pigi mampos datuk k

    0

    0
  34. Din says:

    tokti ni masa blm kawin nmpk bgs tp knplah bila lps kawin selalu pki bj yg ketat2.

    0

    0
  35. Anonymous says:

    Harap datuk k cpat sembuh…pd datuk ct brsabar & tabah ye..

    0

    0
  36. Aku says:

    semoga datok k cepat sembuh….pada pengomen y x nk doakan datok k tu x yah la nk mengondem jer tahunya…kalau x nk doakan..diam2 jer la…ni x..mengondem jer tahunya..y si nara ni pn satu..suka sgt kalau ada kesah artis tu dia letak pic y lama..dh si pengomen y hati busuk tu sdp jer nk megondem …..aku pn x berapa suka sgt ct ni..tpi aku suka ngan budi bahasa dia bila bercakap…kalau d tanya soalan..sopan jer jawapan dia…..

    0

    0
  37. sna says:

    kate dah kawin lagi satu. brcuti dgn bini nombor due la. :)

    0

    0
  38. osman kental says:

    agaknya bini dia pun tak tau yg laki dia naik motor. bini pulak tu dok sibok
    nyanyi sana sini, duduk lah rumah diam2 sikit, lebih afdal jika bini dia
    berdoa utk somi dia

    0

    0
  39. rozita che wan says:

    Oh my darling! take care k. cpt sembuh tau. I nak pegi jaga u…..tapi x pe lah i doa kan u dari jauh KL, Malaysia. muahhhh *hug & kiss*

    0

    0
  40. sue says:

    apa yg berlaku ada hikmah. masa yg ada tu buat amal ibadat lgi bgus dr kehulu khilir. cepat sembuh supaya tahun baru dsambut dgn azam baru. jdilah suami yg mbimbing isteri. kekayaan boleh terus dcari dan dmiliki walaupun dgn mnutup aurat. jgn ada yg ckp dosa masing2 ya sb bila mati nnti org lain yg sempurnakan. berpesan dgn kesabaran dan kbenaran.

    0

    0
  41. Anonymous says:

    vhj

    0

    0
  42. Anonymous says:

    It is god’ punishment for his evil and corrupt deeds. Datuk K, God is watching…

    0

    0
    • Anonymous says:

      Your promiscuity, your corrupt money, your undeserving Datukship… There are millions of people who are much more deserving than you. I dont give the slightest pity to you.

      0

      0
  43. Anonymous says:

    You deserve it, you piece of shit!

    0

    0
  44. Anonymous says:

    You deserve it, you piece of shit, using the rakyat’s money to spend on a bike and having fun overseas when the rakyat are working so hard back in Malaysia… Padan muka!

    0

    0