Written by Bella | January 22nd, 2017

Dua tahun berturut-turut menjadi penaja untuk Anugerah Juara Lagu, jutawan kosmetik terkenal, Dato Seri Vida meluahkan rasa tidak puas hatinya apabila beliau tidak dijemput untuk hadir ke Anugerah Juara Lagu 31 yang berlangsung malam ini.

Menurut Vida, pihak AJL  memberikan alasan bahawa tiket untuk program berkenaan sudah habis. Vida menganggap alasan itu tidak profesional.

Sebagai bekas penaja, saya sepatutnya diberikan ruang untuk turut hadir ke AJL31 walaupun bukan sebagai penaja utama. Kehadiran saya merupakan salah satu bentuk sokongan kepada industri hiburan tanah air. Lagipun sebelum ini saya sudah banyak membantu merancakan semula industri dengan menaja pelbagai program hiburan.

Pada kami tidak salah untuk menjemput Dato Seri Vida ke acara berkenaan memandangkan beliau juga pernah menjadi penaja. Tentu sekali kehadiran beliau dapat memeriahkan lagi suasana. Tak gitu?

Sumber Berita :Utusan Online

18 responses to Dato Seri Vida Bengang Tidak Dijemput Ke AJL 31

  1. memeklo says:

    apa-apa jelah dato’, duduk rumah gentel je taik idong lagi best.

    4

    0
  2. memeklorh says:

    apa-apa je lah dato, duduk rumah korek bontot lagi best.

    1

    0
  3. ririri says:

    bising bising diam ah orang nak dengar hafiz nyanyi ni

    2

    0
  4. Anonymous says:

    Biasalah Dato…habis madu sepah dibuang

    18

    0
  5. Yours sincerely says:

    Oh my. Persembahan ending lagi best dari peserta. Baru ada ‘feel’ juara lagu.

    3

    0
  6. khatija haron says:

    blowjob laki kt umah lagi best dato

    0

    22
  7. Anonymous says:

    ??????????

    0

    0
  8. sakit mata says:

    hahahah..kesiannnnn

    0

    1
  9. Firdausi tnya mna pondan mak becok says:

    Bleh tahan gk lagu Lelaki Teragung ni dr segi ciptaan lagu. Mmg layak menang. Hurmmm. Pencipta melodi lagu ni memang pandai. Selalu lagu masuk Ajl mpunyai struktur lagu standard melodinya(fokus lebih pd lagu balada….memang lain skit). Tp…

    Lelaki Teragung –
    Verse 1 / Korus 1 / Verse 1 / Korus 1/ Bridge / Korus 2 (Takpun Bridge 2) / Korus 1

    Standard lagu –
    Verse 1 / korus 1 / Verse 1 / Korus 1 / Bridge / Korus 1

    2

    1
  10. fatimah busung says:

    tapi kan dato, setiap kali anugerah yg dato sponsor, mst anugerah tu jadik cheapskate. byk sgt iklan penaja dgn muka dato. so malam td smooth jer. iklan penaja samsung pun xsampai seminit dan tak kerap mcm iklan lobang idung dato. bravo tv3

    66

    0
  11. joyah ketipung says:

    orang takut la nak panggil kau. sibuk tergedik depan kamera and berebut mikrofon. da tua asik nak sentap jep.

    17

    0
  12. minah bengang says:

    ELOK SGT LA DATO’ XDE….KALAU ADE PON SEMAK DGN KECEK KELATE NTAH APE2 TU….TU BELOM LAGI DENGAN OVER TERGEDIK2 NYE LAGI…MCM ORG NK TGK KO SORG JEW

    17

    0
  13. Mat K says:

    Orang malas nak layan kau, tu pun kau tak reti-reti nak faham?

    10

    0
  14. Anonymous says:

    relevan lagi ke AJL skrg ni….

    -1

    5
  15. me saja says:

    nt asik2 buat mulut dpn kamera…huhu

    7

    0
  16. Anonymous says:

    mintak gegar vaganza pun dpt penaja lain yg elok sikit hapuskan makcik ni dr tv

    0

    0

Leave a Comment

Optional