Written by AbangNara | January 7th, 2010

  • Tidur dengan 10 perempuan.
  • 4 Talak dalam satu hari.
  • Meliwat isteri.
  • Mendera mental isteri.
  • Terajang & Sepak isteri
  • Melarikan anak.
  • tidak balik ke rumah bila ada perempuan lain lagi bes

Itulah dia Datuk Muhammad Mustaffa Idrus. ish ish ish…kelu lidah taktau nak komen apa. Sila beri pendapat anda.

Siapa anda gambar sahih Datuk Dera Bini ni, email kepada kami ya~~!

Lagi satu kes puku, Azza Elite pulak kena pukul ngan boyfriend. Depa ni tiru Chris Brown & Rihana ke? dahlah gaya sexy tiru barat, takkan isu moral pukul orang pon nak tiru kot.

Yang Ini Pun Best Jugak:-

    182 responses to Dasyatnya x-suami Noraniza Idris

    1. yanz says:

      GILER…hilang akal ker

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • Sundal Bolong says:

        Melaun pnya jantan haprak…
        Tarik balik je la pangkat Dato’ Jadah haram tu…
        Cam sial je Dato’ tu…
        Neraka jahanam la kau!

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • nutman says:

        aku kenal mastura binti bakar ni..
        dia ni penipu besar..
        memang cantik tapi disebaliknya hanya Allah tahu..
        sian dato’ ni salah pilih bini..
        korang suruh mastura ni baca al-quran..
        aku rasa surah al- baqarah pun tak lepas..
        wallahualam..
        jangan suka2 menilai apa kita baca.. klau salah kita pun berdosa..renungkan k

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    2. LaLuNa says:

      oh em gee…dasatnya…!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    3. nic@pet says:

      huhuh no komen..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    4. hang...cur... says:

      TIGER WOOD MALAYSIA…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    5. nic@pet says:

      citer hanagt semalam…. hehehhe….. ni…. kecian kat bini2 dia……

      masa nak kawin gan kak ani dia rela cerai 2 bini dia… ganas x jantan mcm ni

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • LaLuNa says:

        die pikir die byk duit die leh wat suke ati.. what goes around comes around la

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    6. addin says:

      kelu lidah

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    7. AnneDeSilva says:

      mcm2 la dorg nie…

      sorg laki mcm ni..
      sorg BF pkul..
      simpang malaikat 44..
      takott…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    8. hang...cur... says:

      fening lalat ana dibuatnya…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    9. Clipkertas@Klip2Kunang2 says:

      hermmm…. dunia2..mcm2..

      ko pet… mentang2 kak nara kluarkn perihal lelaki@suami… ko plak no komen..no komen…
      apsal ko tak brani nak komen ker..

      yg dah kawen brani trajang bini…
      yg blum kawen pun dah brani main terajang2 nih!!
      ishhh…ishh..ishhh…..
      dasyat sungguh… hati manusia lelaki yg banganggggg…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    10. AnneDeSilva says:

      ada gak lelaki mcm ni ekk..
      kejam terhadap kaum wanita..
      salah mempergunakan kuasa lelaki dia tu..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
      • hang...cur... says:

        add fb aku…

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
        • rosh says:

          camne tak naik statistik andartu…
          pastu ngan berstatus J lagi..

          Wpun segelintirnya shj..
          tp apa yg berlaku myebabkan org pompuan lbh berhati²..

          nak cari yg bertanggungjawab mmg susah…

          Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    11. LaLuNa says:

      pastu datuk gatal tahap gaban nih mintak lak rm1juta kat exbini die ni kalo nak cerai pastu anak2 pon bg kat die..hancur la masa depan anak kalo dpt bapak gini…bini die kata anak ke-3 die pon tak kenal bapak..teruk tak teruk org tua nih..!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    12. hang...cur... says:

      hensom sgt ker leh sampai 10…?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    13. hang...cur... says:

      putih bedak jerk muka azza tuh…
      bhgn lain x pulak dibedaknyer…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    14. AnneDeSilva says:

      sorry..
      poco anne dh add la FB ko..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    15. minah bibir merah says:

      hacuuuuuuuuummm…
      terbersin lak di tghari nih…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    16. Tiffany says:

      Mana korang dapat cerita pasal Datuk tu?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    17. hantupensil says:

      Datuk Muhammad Mustaffa Idrus ni bukan ajk umno penang ke? mcm kenal jek… ermm…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    18. minah bibir merah says:

      susah nk carik lelaki yg bnr2 jujur dan btggungjawab skrg nih…

      kebanyakannya PLAYBOY, PLAYMAN, PLAYCROCODILE…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    19. nic@pet says:

      laju korang komen xsempat aku nak kejar

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    20. AG JUNIOR says:

      ape nak jd ni?
      orang ke ape ni kalo da pangei cam tuh?

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    21. sWeEtDaRLinG says:

      cerai apa sampai 4 talak?
      bukan ker talak ada 3 jer ker? ke aku dah confuse ni….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    22. minah bibir merah says:

      oiiiiiiiiiiiiiiiii korang…
      mari…mari…mari…dekat padaku…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    23. torres says:

      aku ade gambar azza kna pukol…ish2 sadis

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    24. Anonymous says:

      tu la psl org dok marah psl poligami nih.kawin 4 pun tapi tengok lah apa jadi.x bertanggungjwb langsung.dayusss!!!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    25. violet says:

      hampeh tol jntn nih..
      nk mampus gaknyer dye wat bini cmtu..
      ingt btg kayu ke nk terajang..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    26. sakura says:

      issshhh teruknyeee….ni org ke ape ni?

      xder akal ke..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    27. hantupensil says:

      oowhh..baru ke perasan taik lalat azza..
      hehhee…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    28. BlackBerry00 says:

      tu la korg..
      kalu nk crk suami
      crk yg cam pet…

      ok, bye (interprem jap..)

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    29. sharinginfoz says:

      macam2 citer ngan artis…. anyway harap kita dapat belajar something…..

      Thanks My Followers

      Dengar le Muzik

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    30. violet says:

      wanna 2 hug sum1

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    31. Apin Opin says:

      apsal muka azza kat atas tu macam hantu tepung gombak..buruknya

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    32. aries_april says:

      dayus nya jntn….

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    33. Zaza Muhammad says:

      uishh… ganaz2 tp xbrani nk caye sbb stakat ckp je, klu ade bukti pesal x laporkan kpd pihak2 berkenaan.. hmm samada perundangan malaysia ni byk songeh atau xde bukti sahih…
      yg musykilnye, klu x silap aku aaa, noraniza sendiri bgtau, xsuami dia (masa tu baru declare dah kawen) yg galakkan dia pakai tudung hmmm… samada nk ikhlas atau agenda tersembunyi berlagak baik nk ngorat Noraniza….
      Tp xde plak si Noraniza dakwa itu ini lepas cerai…. aauu aaaa mana satu btul nih. Hmm Datuk, awat diam je, gentleman nmpknye… apa pun semoga Allah memberi pembalasan setimpal kpd yg btul2 bersalah…
      Yg aku memula gelak lepas bace crita nih, x sangka laks lepas dpt anak baru tahu bermadu, 4th tu, zaman la ni teknologi serba canggih, nk get info just dihujung jari anda, takan x reti2 nk siasat latabelakang bakal suami, otherwise kawin ‘oversea’ aaa tuh, hmmm sendri cari penyakit nmpknye.
      SO nasihat kpd adik2 tuh, sblm nikah ke apa ke, klu wase2 jenis x sanggup bermadu, ringan2 kanlah mulut anda dptkan info di pejabat agama berdekatan utk mendapatkan status bakal suami anda…. mereka sedia membantu… usaha aa sket, don’t take for granted klu x merana diri sendri…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    34. laracroft says:

      Ni Tongkat Ali pun leh kalah ni…. skali 10 tuh!!! Biar betik
      Si Azza laks, tu ler.. nengok ar jumpa kat mana mamat tu.. kalau kat tmpt2 yg x mendtgkan faedah, mmg cam gitu ler gamaknyer..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    35. Geli Hati says:

      Rasanya cam balasan Allah kot pada Noraniza Idris buat x husband dia dulu Fairish.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    36. Geli Hati says:

      Balasan Tuhan kot

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    37. pening says:

      Biar betul citer ni..kesian gak kt Noraniza ni..nk wat cmne..da nsb bdn kaula kak Ani…baru mingu lps g knduri kawin kt Bndr Tun Razak jumpa Fareez ngan ank llaki dia, msh ensemla dia..tinggi orgnye..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    38. bapak says:

      balik kampung tanam jagong lg bagoih

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    39. blackberries214 says:

      memang patut kena pukul azza elite ni, itu baru balasn dunia, belum akhirat lg…..

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    40. yuzz9071 says:

      ada gambar tak datuk ni

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    41. pinkypanthers says:

      hmm nasib ar kak ani…
      patut ar cerai…
      lau xmak mertua kak ani baca ni msti dia ktawa berdekah2..
      kan mmg mak Fareez anti ngan kak ani…
      yg si azza ni pun 1…
      dulu masa ko kawin ngan Ihsan x prnah kena lempang kot…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    42. nenek says:

      copek2 jd atuk….datuk gaban jenis pakai buang je

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    43. YANIE says:

      SALAM
      NAK JOIN GAK

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    44. YANIE says:

      nic@pet

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    45. YANIE says:

      dla_hpa@yahoo.com

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    46. goku says:

      ntah apa ntah dunia akhir zaman ,taubat la sebelum nyawa di kerongkong

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    47. Dato' Mustaffa bin Hj Idrus says:

      Saya Dato’ Mustaffa pada mulanya tidak akan menceraikan isteri saya Mastura, kerana saya amat sayang dan mencintainya. Untuk pengetahuan semua, saya mengenali isteri saya itu melalui seorang kawan semasa isteri saya berumur 18 tahun. Isteri saya sewaktu itu sudah tinggal jauh dari keluarga dan juga pernah mengandung dan keguguran. Dia tidak mendapat perhatian dan jagaan daripada keluarga. Ibu bapa dan ahli keluarganya mengamalkan cara hidup barat yang tidak patut ada dalam keluarga Islam di Malaysia. Sewaktu berumur 18 tahun, kehidupan malam Mastura di kelab- kelab dan juga pub. Segala jenis alkohol dan juga dadah seperti syabu, ganja dan morfin pernah di ambil olehnya. buktinya ialah giginya tidak boleh lincin dan putih masih ada plak walau dua kali saya bawa ke klinik gigi untuk membersihkannya. Dengan hanya belanja segelas arak untuknya lelaki dapat menidurinya. Setelah berkenalan dengan saya lebih kurang tujuh hari, saya bawa dia pulang menemui keluarganya dan saya memohon restu dari bapanya untuk mengambil Mastura sebagai isteri. Saya berkahwin dengannya untuk menunjukkannya jalan yang benar dan ingin mengubahnya untuk menjadi wanita yang solehah. Seorang wanita yang sebelum ini tidak dihiraukan keluarga telah menjadi anak emas, dijunjung, dikasih oleh keluarganya kerana dia berkahwin dengan seorang Dato’.

      Di sini saya ingin menceritakan sedikit tentang latar belakang keluarga isteri saya, Mastura. Bapanya seorang pesara pegawai kastam. Sikapnya panas baran, perengus, tidak bertanggung jawab kerana tidak ambil peduli tentang anaknya. Anak pertamanya seorang lelaki, meninggal dunia kerana dadah. Anak kedua juga lelaki, sekarang di pusat pemulihan di pahang. Yang ketiga perempuan sudah berkahwin di Thailand, Alhamdulillah sudah berkahwin dengan sah. Yang keempat perempuan, bersedudukan hampir empat tahun.
      Keluarganya tahu dan merestui kehidupan begitu, buktinya anak kelimanya perempuan sudah bertunang tetapi tinggal serumah. Yang keenam isteri saya Mastura. Yang ketujuh perempuan juga hidup dengan lelaki tanpa nikah. Inilah kehidupan mereka yang penuh dengan maksiat tetapi tidak dilarang oleh bapanya walaupun bapanya tahu. Adik bongsu isteri hanya bersekolah hingga tingkatan dua. jika tidak percaya cerita keluarganya bolehlah bertanya tentang
      bapannya di pejabat kastam diraja malaysia pengkalan hulu perak.

      Apabila saya menjadi ahli keluarganya, pada mulanya saya dihormati dan saya menjadi tempat mengadu dan meminta pertolongan oleh keluarga Mastura. Saya seorang yang pemurah, penyayang, baik hati, serta suka tolong menolong susah untuk menolak permintaan dan setiap permohonan mereka. Apa sahaja pertolongan diminta saya akan menolong tetapi saya tegas dalam kehidupan bersosial. Terlalu banyak pengorbanan dan pertolongan saya kepada Mastura dan keluarganya, tidak pernah saya meminta balasan cuma diminta dihargai. Setelah mendapat tahu semua tentang keluarganya saya marah dan telah menegur serta memberi nasihat. Tetapi segala teguran dan nasihat hanya sia- sia kerana mereka tidak mendengarnya. Kerana teguran itulah saya di marah dan di benci oleh keluarga isteri saya.

      Pada awal perkahwinan saya dan Mastura, kami bahagia. Saya selalu menegurnya cara berpakaian dan mengajarnya tentang agama. Perangai dia berubah menjadi isteri yang baik dan taat. Tetapi masih ada keras kepala dan panas baran, maklumlah saya lansung tidak di didik agama dari sejak kecil. Oleh kerana hasutan demi hasutan di buat kepadanya, dia tidak kenal sembahyang, tidak tahu taat dan tidak tahu hormat kepada suami. Dia pernah memukul saya dengan kayu golf, sehingga saya terpaksa mendapat jahitan di hospital. Saya ada membuat aduan polis tetapi aduan ditarik semula oleh saya kerana takut dia di berkas oleh polis. Saya tidak mahu perkara itu terjadi kerana waktu itu dia isteri saya dan emak kepada anak saya. Bapanya juga pernah cuba untuk memukul saya tetapi dihadang oleh anggota polis dihadapan rumah. Betul kata orang bapa borek anak rintik, sikap panas barannya di warisi oleh bapanya.
      Dia pernah meletak sesuatu dalam minuman saya membuatkan saya khayal dan pengsan. Apabila terjaga dia dan anak-anak sudah tiada di rumah.
      Dia telah di bawa lari oleh kakaknya dan saya telah mencari mereka selama beberapa minggu. Disini saya menegaskan saya tidak pernah meninggalkan isteri lebih dari dua minggu dan duit belanja rumah tidak pernah saya abaikan kecuali isteri meninggalkan saya dan dikuasai oleh ibu bapa dan keluarganya yang amat beriya- iya ingin memisahkan saya dari Mastura. Saya juga terpaksa pulang kerumah sembunyi-sembunyi untuk melihat anak kerana takut diketahui oleh keluarganya. Isteri saya seorang yang cantik, dia selalu dipuji oleh kawan- kawan saya. Dia juga telah dipandang oleh lelaki lain kerana kecantikkannya. Ada lelaki yang terpikat dengannya menyuruh isteri saya meminta cerai dan saya tidak akan menceraikannya kerana saya mempunyai tiga puteri dengannya.

      Disini saya ingin ceritakan sedikit tentang latar belakang hidup saya. Saya keturunan alim ulama’, Arwah ayah saya adalah seorang ustaz iaitu guru agama. Datuk nenek saya orang kuat agama. Saya pula dibesarkan di Darul Makrif Wataniah. Pengasasnya Dato’ Haji Ahmad Badawi dan dialah pembimbing saya. Alhamdulillah saya tahu tentang agama, saya fahami agama dan saya cintai agama. Kerana itulah saya menolak sekeras-kerasnya kehidupan bersosial dan selalu menegur kehidupan keluarga Mastura. Saya tahu maksiat, fitnah, alkohol adalah dosa besar dan haram. Begitu juga meliwat. Saya bukanlah lelaki yang suka berfoya- foya dan seorang lelaki yang suka membuat maksiat. Saya tidak pernah kenal arak, tidak pernah ke kelab- kelab malam mahupun pub. Saya juga tidak pernah tidur dan tinggal serumah dengan wanita tanpa ikatan yang sah. Saya tahu mengucap dua kalimah shahadah. Saya tahu rukun islam dan rukun iman. Saya tahu halal dan haram. Saya tahu yang saya bertuhankan Allah, beragamakan Islam, saya ummat Muhammad dan berkiblatkan Kaabah. Mungkin saya tidak sempurna tetapi saya masih beragama.

      Tujuan saya menulis surat ini untuk menangkis tuduhan dan fitnah terhadap saya. Memberitahu hal sebenarnya dan menceritakan kebenarannya. Masyarakat telah menilai saya sebagai orang yang tidak tahu agama setelah membaca cerita- cerita di akhbar. Ini telah membuatkan nama dan reputasi saya tercemar. Bukan saya mementingkan nama dan reputasi tetapi fitnah dan tohmahan harus di tangkis biarpun belum tentu masyarakat mahu menerima kebenarannya. Saya juga mahu orang ramai tahu saya beragama Islam dan mengikuti ajarannya.

      Saya menceritakan semua ini bukan untuk mengaibkan dan mendedahkan keburukan Mastura serta keluarganya tetapi menangkis dan menjawab segala fitnah dan tohmahannya. Padahal semua kawan-kawannya dan kawan yang kenalkan saya tahu siapa Mastura yang bertudung ke Mahkamah itu. Saya mengajarnya kebaikkan bukannya keburukkan. Alhamdulillah niat di hati nak mencari pahala tetapi selepas semuanya terjadi apa yang saya dapat adalah bala. Hasrat ingin menjaga isteri tetapi isteri sendiri yang memfitnah suami. Jika masih tidak percaya cerita saya tanyalah isteri yang saya ceraikan serta Noraniza Idris tentang diri saya. Adakah saya seperti yang diceritakan olehnya.

      Sebelum ini seandainya pihak isteri ingin menuntut cerai, saya akan membuat tuntutan balik. Pada mulanya tuntutan tebus talak Rm1 juta dan ketiga-tiga anak dibawah jagaan saya. Setelah membaca tohmahan dan fitnah serta mengaibkan dan menjatuhkan maruah saya maka dengan itu tidak guna lagi saya menjaga dan mempertahankan isteri saya MASTURA BINTI BAKAR. Maka dengan lafaz Bismillaahirohmaaniirahim saya dengan rela hati dan suci diri menceraikan isteri saya MASTURA BINTI BAKAR. Saya akan menarik diri dari mempertahankan tohmahan dan fitnah yang telah dibuat kerana pada fikiran saya semua itu perbuatan yang sia- sia. Biar hanya Allah yang membalasnya. kepada semua yang telah komen saya harap cari dulu kesahihannya sebelum mengutuk. sekian terima kasih.

      Dato’ Haji Muhammad Mustaffa bin Haji Idrus

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 2
      • manusia says:

        pompuan tu mmg celaka……aku kenal dia…sapa yang betul2 kenal dia je yg tahu perangai sebenarnye….

        Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    48. umie says:

      salam,
      lawaklah pulak bila saya baca surat dato tu.. ade ke org alim ulama mengaku dia dari keturunan alim?

      Saya malas nak komen banyak. Org waras pun boleh fikir lah… kenapa banyak isteri, dan kenapa perkahwinan tak bertahan?

      so.. fikir2 lah sendiri wahai pembaca, tak perlu komen banyak.. org akan faham

      Like or Dislike: Thumb up 1 Thumb down 0
    49. umie says:

      kalau nak tgk gambar.. gi jenguk tranungkita

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    50. Nyla Amoe says:

      Wow, this was a really quality post. In theory I’d like to write like this too – taking time and real effort to make a good article… but what can I say… I procrastinate a lot and never seem to get something done.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    51. What a waste of time. You’re poor english made this article hard to read. Learn to write.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    52. Hello Website owner. I truly appreciate this posting likewise as the site all in all! That piece of writing is extremely plainly created and also quite simply understandable. Your current Website theme is impressive at the same time! Would undoubtedly be beneficial to know wherever My partner and i can get that. Please hold up the excellent occupation. We demand much more this sort of internet masters which include you on the web and also substantially less spammers. Great man!

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    53. noname says:

      kesian anak die ain , t’pisah ngn adek , mak n ayah kandung die sendiri . die selalu cite pasal ayah die nie Dato’ Mustaffa bin Hj Idrus

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    54. jordan shoes says:

      I would like to show my appreciation for your quality article. Your original content has given me reason to think about a lot of this information. Your writing style is original and engaging. Thank you.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    55. Navi Biglietti per la Grecia says:

      Thanks a lot. This is fun seeing

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    56. Kendre says:

      It still remains a mystery why Jesus allows that.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    57. Hello there! Cool post! But this blog is always loading rather slowly.

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    58. fukt.tv says:

      Hello! Very interesting angle, we were talking about the same thing at work and found your site very stimulating. So felt compelled to comment a little thank you for all your hard work. Please keep up the great articles!

      <3

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    59. [...]please visit the sites we follow, including this one,[...]

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    60. There are some interesting factors in time on this article but I don’t know if I see all of them middle to heart. There’s some validity but I will take hold opinion till I appear into it further. Good article , thanks and we want more! Added to FeedBurner also

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 1