Written by Bella | June 12th, 2017

Sudah tidak dapat menahan amarahnya lagi, pelakon Rozita Che Wan ataupun mesra dengan panggilan Che Ta memuat naik foto seorang pengkid yang dikenali sebagai Delladellon yang didakwa sering mengganggu dengan panggilan Sayang.

Terkejut juga kami membaca kapsyen yang dimuat naik oleh Che Ta, nampak marah dan rimas sangat dengan pengkid tersebut.

Walaubagaimanapun, identiti pengkid tersebut tidak dapat dikenal pasti. Apa-apa pun, memang patut Che Ta “sound” terus. Takut juga kalau asyik dapat mesej yang agak tidak menyenangkan daripada individu seperti ini. Harapnya selepas ini beliau tidak berani lagi hendak mengganggu Che Ta.

17 responses to Che Ta Mengamuk Di Instagram Kerana Digoda Pengkid?

  1. Sisturnina says:

    Ok la..muka pun mcm zain

    3

    8
  2. Hahaha says:

    Hahaha mmg lh pengkid biasa kacau ala2 tomboy brutal2 apa nk heran.durg kdang ajah2 buang stress buring nyekat gitu2.but inside no meaning at all

    1

    9
  3. mak aku says:

    Pengkid dah start komen,Muka mintak kaki

    7

    0
  4. Najib says:

    muka macam shahir je

    0

    2
  5. Anonymous says:

    apa kelas layan dildo palsu kau tu pengkid,kilang dildo tu cik ta boleh beli.

    9

    0
  6. Pening den says:

    Hahahah.. Lawak la pompuan yg jd pengkit ni.. Apa motif ko jd pengkit dik non.. Dah la jd pengkit pas2 mgaku jantan plakkkkk tu.. Kesian mak pak ko dik.. Lain la kalau ko kunsa ke.. Ni period tiap bln dtg nak jd jantan.. Bwk2 sedar diri yg anda itu ada la wanita.. kalau makeup2 kan cantik..

    10

    0
  7. Andy says:

    al kisah dunia akhir zaman…… Nak gila dh dunia ni weii!!Budak pengkid ni pon satu,bnyk aweks2 kat luar tu yg cun2 yg nk dok tackle che ta yg dh nk menopause tu wat pe??Mmg sah dunia ni nk kiamat!

    4

    0
  8. peratijangantakperati says:

    ahaha !!ni budak sekolah Convent kat kl!!!

    Mmg dari sekolah la dia perangai cenggitu..Korang tak leh salahkan che ta..
    Sebb mmg si pengkid ni, dari zaman sekolah camni..Abis pompuan2 suci dia goda…

    Terbaru, dia rapat giler dgn adik ipar rozita che wan…Dari budak tu pakai tudung, sekarang dah buka tudung..gara2 berkawan dgn pengkid ni..

    Jahat seyy.

    Aku tau sebb dua org adik aku sekolah dgn drg…

    Insaflah wahai pengkid…
    Ape ko dapat kacau 2 bini org tu ha??

    10

    0
    • Anonymous says:

      adik ipaq?? r u sure? setau makcik la kan adik beradik zain kakak dia je yang pempuan…tang mane plak zain ade adik pmpuan??

      0

      1
      • peratijangantakperati says:

        adik rozita kawin dgn adik i punye kawan sekolah..
        ape nama dia….atikah tak silap nama adik ipar rozita..
        gi la tgk ig budak tu

        3

        0
  9. Anonymous says:

    bosan…pengkid and mokcik..

    next..—>>>

    0

    0
  10. annabella says:

    ni bukan budak yang ada MV sendu tu ke? tajuk apa tah lagu dia. lagu pun kena kutuk habis-habisan.

    0

    0
  11. jejai says:

    ye lah budak ni nama della dellon lagu dia persia, baru tgk MV dia….hadoi tergelak2 aku, rasanye ini cara dia nak up kan diri dia kot….buat hal sikit walaupn hal negatif, nnti bila nama dh glamer….senang la dapat job kan

    0

    0
  12. kaki tabur says:

    pengkid nye selera nak yg milf je…

    0

    0

Leave a Comment

Optional