Written by AbangNara | December 11th, 2008

gambar norish karman dan pakwe

Malaysia celebrity and actress, Norish Karman pictures with his boyfriend who is Farahdhiya big brother. Enjoy ~

gambar norish karman dan pakwe

37 responses to Celebrity Norish Karman Pictures With Boyfriend

  1. jamie says:

    Malaysia celebrity and actress, Norish Karman pictures with his boyfriend who is Farahdhiya big brother. Enjoy ~

    Norish Karman pictures with ‘his’ bf?.. I thought NK is a woman. That woman in the pic is Farahdhiya, not NK.

    0
    0
  2. huhua says:

    Yup, NK is Norish Karman and her boyfriend is Farahdhiya’s brother. I think it is error in typing.

    0
    0
  3. Anonymous says:

    U NI STUPID LA..

    0
    0
  4. ni says:

    alamak
    silap la nih
    pi betul kan cpat!

    0
    0
  5. flower says:

    ni la bf norish kan??
    abg faradhiya..

    0
    0
  6. BABY KIERANA says:

    Betoi Ker?? Hmm Kejap Kata BOyfriend Kejap Kata X nak cinta dulu, mn satu betul ni…. apaer aper lah…… tapi aku memang tak suke lar artis ni, nyampah!!!!!!!

    0
    0
  7. zalina says:

    alahai…ada ati nak ngorat orang muda…sedarla diri ckit

    0
    0
  8. shinchan says:

    alohai…klau nak tipu pun agak-agak la…ni faradyia bukan N. karman…ingat kitaorg ni rabun ke

    0
    0
  9. […] Jika anda baca dan percaya apa yang dikatakan oleh Dato’ Hashimuddin, maka sudah tentulah Norish Karman merupakan wanita yang jahat dalam kes ini. Habis terbongkar semua rahsia percintaan Norish Karman dan abang Farahdhiya. […]

    0
    0
  10. ros says:

    mcm2 masalah rmh tangga skang ni kan…mmmmm:(

    0
    0
  11. DelimaSaraa says:

    huhu…..NK-NK..aku minat giler ke dia..tapi sekarang aku rasa aku dah benci giler ke mung….eeeeeeee…..

    0
    0
  12. nick says:

    kalu dipikirkan lagi ada yang salah dan ada yang betul……..dan awak nakk kahwin dengan artis kena lah faham….sebab tuduh artis bukan untuk tonton laki dia sajerrrr..
    tp untuk semua. dipegang sana dipegang sini peluk sana peluk sini…….
    pikir sebelum kahwin dengan artis bebbbbb……apa2 pun…..haram bagie [email protected] bermain kayu tigaaaaa

    0
    0
  13. kiki says:

    itu gambar faradhiya dengan abang die la..bukan NK..ishh

    0
    0
  14. MiZZ says:

    aduiyyaii.. x paham aku..kalu aku la kan.. da dapat kawen ngan org cam dato tu..aku berhias bagai nak rak.. entertain laki aku..beranak..jaga anak…aku further stdy aku… lg baik la.. adui x tahu besyukur tul ah!!!

    0
    0
    • minnie comey says:

      die xtau bersyukur..nk wat cemane..xsume org dapat hidayah nk bsyukur tu..certain2 owg je mizz..tu pasal die camtu..

      0
      0
      • DelimaSaraa says:

        sian NK..korang dok kutuk dia..meh ar aku tulun beking NK pulok……tp aku kena dulu cari hujahan bantahan..nanti korang hentam aku plak..hehe..sat nooo

        0
        0
  15. suzanna says:

    2 bkn NK lar..
    fitnah sungguh..faradhiya la..
    ceh..

    0
    0
  16. Kaypoh says:

    itu mmg bukan NK….
    typo error…
    nk cepatla tuh….
    hmmm….
    NK dulu dengan pengkid (PA dia sendiri)
    pastu jadi perampas suami org (gila $$$$)
    sekarang beralih arah ke Luqman…
    hurmmm…(dah gila seks kot)
    ape ape pon….NK kau ni bi-seks
    WOMANIZER…..
    BAik kau jauhkan diri daripada perempuan LESBO yang pernah mendekati engkau baru-baru ini….
    yang pernah memberi engkau handphone …
    jangan bermain dengan API kalau rahsia mu tidak mahu dibongkarkan lagi…..
    NNti LUQMAN tinggalkan engkau plak….
    Jangan mainkan perasaan orang NK…
    Jangan take advantage dgn orang NK….
    Kalau LUQMAN tau kau ni DUA ALAM…..
    habis engkau….
    Bersyukurlah dengan apa yang kau ada…
    teruskan idup baru….

    0
    0
  17. boxer hugo bosss says:

    2 alam rupenyer…ape yg best sgt sme jenis ney??
    nie yg aku pelik bin ajaib ney…same2 ade aset amende nyer…mpos la idup cmne..huhu..kang anak beso gay plak..acamane??sapo nk jwb tuhh..

    0
    0
  18. matsengal says:

    abang faradhiya norish karman nyer bf?

    0
    0
  19. yana yana says:

    Who’s NK wei??? …tua tu pa… cun gak tuh

    0
    0
  20. monia says:

    apa lah artis mlyu ni…ska je rosakkan maruah diri..x puas ke mrasa sex……hmmm.bertaubatlah

    0
    0
  21. imie says:

    aku meluat btol la ngn artis Malaysia ni…mcm2 cite kuar sal diorg niii…menglahkan artis mat saleh…boikot artis malaysia…terutama si xsedar diri,norish karman niii…

    0
    0
  22. nena says:

    nauzubillah….ape nk jadi org skrg….kan laki psgnye pmpuan……i suke laki….psgn sejati….

    0
    0
  23. 12345 says:

    tu bkan NK la bodoh tulla

    0
    0
  24. halimah Jongang says:

    muka lawa…dua alam plak…laki bagi mcm2 x tau bersyukur….haih!

    0
    0
  25. With thanks for piecing this together – this is a fantastic article for those of us with our heads buried within the keyboard all day.

    0
    0
  26. […] Jika anda baca dan percaya apa yang dikatakan oleh Dato’ Hashimuddin, maka sudah tentulah Norish Karman merupakan wanita yang jahat dalam kes ini. Habis terbongkar semua rahsia percintaan Norish Karman dan abang Farahdhiya. […]

    0
    0