Written by AbangNara | February 28th, 2009

Saya buat pembedahan kerana ingin mencari rezeki

Bergolek kejap kami kat lantai sebab ketawa tak boleh berhenti. Apa ke bodoh sangat alasan nak buat pembedahan muka sebab nak carik rezeki. Cuba la bagi alasan macam nie:-

Saya nak buat pembedahan sebab saya tau muka saya buruk. Tak ensem. Cipan lagi ensem dari saya. Tengok lubang hidung saya nie besar sangat.

Kalau bagi alasan macam tue bolehlah kami terima sikit. Nampak jujur dan ikhlas. Bodoh betul Pian Cecupak nie. Dah la tak femes, lawak pun lawak bodoh, ada hati nak bedah muka. Baik simpan duit gi Haji la wei.

P:S ===> Yang lagi lawak artis yang mencadangkan dia buat pembedahan ialah Ifa Raziah. Apo nak jadi la dengan artis Malaysia sekarang nie. Kan bagus bagi cadangan banyakkan sembahyang ngan berdoa.