Written by AbangNara | April 9th, 2009

lana nordin tetek

Sebelum anda semua layan-layan gambar terbaru dan terkini Lana Nordin, si Pamela Anderson Malaysia ini, pastikan anda sudah membaca dan melihat gambar-gambar seksi Lana Nordin sebelum ini.

Dah layan? Ok sekarang baru boleh tengok gambar terbaru Lana Nordin dengan posing yang konon-konon seksi. Luahkan emosi dan perasaan menyampah anda selepas melihat gambar-gambar tersebut.

Sila baca artikel ini untuk lihat 2 lagi gambar si Lana Nordin nie.

 
Written by AbangNara | April 9th, 2009

zahida rafik dan betty benafe

Dari gambar-gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe yang kami paparkan di sini, mungkin inilah yang biasanya berlaku apabila artis-artis Malaysia bertemu sesama sendiri.

Tapi pelik jugak sebab selalu mesti ada terselit sorang dua jantan-jantan miang dalam gambar-gambar artis Malaysia yang macam ini. Tapi dalam gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe ini hanya wanita aje yang kelihatan.

Mungkin tak ada jantan-jantan gagah yang berani nak mengorat diorang berdua kot? Kalau anda berani, bolehlah mencuba. Dengar khabarnya dua-dua ini masih single mingle.

Kalau anda belum melihat gambar Zahida Rafik di London, boleh lihat dan hilangkan rindu anda pada Zahida Rafik.

Lagi gambar-gambar Zahida Rafik dan Betty Benafe dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

 
Written by AbangNara | April 9th, 2009

gambar camelia minum arak?

Sila teka air apakah yang berada di depan Camelia dan rakan-rakan?

Selain dari gambar Camelia meminum air di atas, ada satu lagi gambar comel Camelia.

Teruskan membaca artikel ini sepenuhnya untuk melihat gambar tersebut.

 
Written by AbangNara | April 9th, 2009

jo anna sue henly rampas

UPDATE: Kami ingin meminta maaf dari hujung kaki hingga ke hujung rambut kepada tuan punya gambar Jo Ana Rampas iaitu BennyLiew.com.

Kami mengakui kesilapan kami mengambil dan mengedit gambar-gambar dari BennyLiew.com tanpa meminta kebenaran daripada pihaknya terlebih dahulu.

Segala gambar adalah hak milik BennyLiew.com dan koleksi gambar Jo Anna Sue Henly Rampas boleh dilihat dengan lebih banyak di blog BennyLiew.com

Sekali lagi maaf dipinta dari pihak kami kepada pihak BennyLiew.

Kami tahu anda tak tahu yang bintang RTM ada awek yang cun melecun macam nie. Rasanya dah tak ada orang tengok RTM dah kot. Semua pun layan Astro.

Nama awek bintang RTM di atas ialah Jo-Anna Sue Henley Rampas. Ha amik kau panjang gile nama dia. Asalnya orang Dusun, Sabah kalau tak silap. Memang cantik-cantik orang Sabah Sarawak nie.

Kepada lelaki-lelaki di luar sana, sila cairkan diri anda dengan melihat lagi gambar Jo-Anna Sue Henley Rampas dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Asyik-asyik layan AF7 ngan OIAM je, jom kita layan Bintang RTM plak.