Written by AbangNara | March 17th, 2009

Korang layan ajerlah video Youtube yang penuh dengan gambar-gambar Heliza AF(Akademi Fantasia) yang comel tahap tertinggi nie. Kami pun jeles bila tengok koleksi gambar-gambar si Heliza nie.

P.S: Besar gila mata Heliza nie, macam mata kucing pun ada jugak.

Written by AbangNara | March 17th, 2009

Keliru betul bila kami tengok gambar tak bertudung Ekin dan kembarnya ini. Memang tak dapat nak bezakan yang mana satu Ekin dan yang mana satu kembarnya.

Anda boleh kenalpasti yang mana satu Ekin? Kalau anda dapat, memang kami tabik spring dengan anda. Dah penat mata nie mengushar gambar di atas untuk kenalpasti mana satu Ekin semasa dia tak bertudung.

Written by AbangNara | March 17th, 2009

gambar sosial jue aziz dan jehan

[note]Artikel ini ditulis sambil mendengar lagu “C.I.N.T.A” dari XPDC agar lebih feel mengimbau kenangan cinta antara Jehan Miskin dan Jue Aziz[/note]

Sila cari benda-benda tersembunyi dalam gambar bercinta Jehan Miskin dan Jue Aziz di mana Syarifah Sofea turut serta. Mungkin teman Jue Aziz date ngan Jehan kot. Benda-bendanya ialah:-

  1. Sebatang rokok
  2. Pusat Jue Aziz
  3. Lemak-lemak lebihan Jue dan Syarifah Sofea
  4. Tangan Jehan Miskin
  5. Bra Jue Aziz dan Syarifah Sofea(jika ada)

Sila beritahu kami jika anda dapat mencari 5 barang tersembunyi di gambar di atas. Hehehe

Written by AbangNara | March 17th, 2009

gambar seksi fasha sandha

Bergaya betul artis wanita Malaysia yang seorang nie. Siap pakai satu suit pakaian askar. Mungkin cita-cita dia masa kecik nak jadi komando, tapi disebabkan perutnya yang agak membuncit, permohonannya ditolak mentah-mentah oleh Kementerian Pertahanan.

Cuma mungkin muka tue kena buat bengis sikit. Baru la orang takut dan seram. Jika betullah askar wanita Malaysia pakai macam nie, mesti askar akan menjadi pekerjaan paling diminati oleh lelaki Malaysia.

Kami tak dapat mengenal pasti siapakah artis di atas sebab agak keliru walaupun mukanya tidak diconteng dengan arang. Sekali imbas nampak macam Fasha Sandha.

Siapa yang tahu tue kongsi-kongsi la ye dengan kami.