Written by serenity | January 28th, 2015

Sebelum ini pelawak, pengacara dan pelakon Zizan Razak pernah dikaitkan dengan pelakon jelita berdarah kacukan, Juliana Evans. Gosip tentang perhubungan mereka dihangatkan lagi apabila keduanya dilihat mengenakan cincin yang serupa dalam satu majlis hampir tiga tahun lepas. Namun gosip itu dinafikan oleh Juliana.

Bila Zizan dan kekasihnya Emma Maembong putus seketika sebelum ini, Juliana masih dikaitkan dengan Zizan. Ada yang memberi komen mengharapkan Zizan dan Juliana akan bersama semula.

Malah kami sendiri pernah membaca komen bahawa punca sebenar hubungan Zizan dan Emma putus ialah kerana Emma marah Zizan bertemu dengan Juliana apabila pelakon itu pulang dari melanjutkan pengajian di Amerika Syarikat.

Sekali lagi melalui Utusan Online, Juliana menafikan dia mempunyai kaitan dengan apa jua yang sedang berlaku antara pasangan itu.

Ya, saya akui ada membaca mengenai komen itu. Itu sekadar pandangan dan pendapat peminat. Secara kebetulan, sekembalinya saya ke tanah air dua bulan lalu, tiba-tiba hangat diperkatakan mengenai kisah cinta mereka.

Sebab itulah agaknya peminat mengutarakan pandangan mereka. Bagaimanapun, saya merayu agak jangan membabitkan nama saya dalam hal ini. Sememangnya saya tidak ada kena-mengena.

Malah saya tidak pernah bertemu dengan mereka berdua sebaik pulang ke sini.

Dahulu ketika ada yang berkata mengenai saya dan Zizan, sebenarnya kami tidak pernah bercinta pun. Kami hanya rapat sebagai rakan baik disebabkan keserasian yang terjalin ketika bergandingan dalam beberapa buah filem.

Tidak pernah pun saya mengakui kami sedang bercinta sedangkan gembar-gembur mengenai hal itu disensasikan oleh pihak lain.

Gosip cinta itu lumrah dalam dunia seni. Masalah Zizan dan Emma biarlah mereka selesaikan sendiri dan didoakan agar bertemu jalan penyelesaian yang baik-baik sahaja.


Ish ish ish, kalau langsung tiada apa-apa hubungan cinta sebelum ini bagaimana pula kisah cinta Juliana dan Zizan boleh timbul?

Pelik juga ni, apatah lagi Juliana sendiri memberitahu tidak pernah berjumpa Zizan dan Emma semenjak pulang ke tanah air. Bahaya betul industri hiburan ni kan? Sabar je lah buat Juliana. Diharap selepas ini Juliana tidak akan dikaitkan lagi dengan pasangan Zizan dan Emma yang kini bercinta semula itu. Mari kita hormati permintaannya.

Written by serenity | September 17th, 2013

Sebuah filem aksi yang menampilkan Aaron Aziz yang memegang watak utama akan menemui penonton di pawagam dua hari lagi (19 September). Filem yang berjudul ‘Dampak’ rata-rata menerima rebiu yang positif dari pihak media. Filem ini diarahkan oleh Lai Yuk Long dan turut menampilkan Farid Kamil, Scha Al-Yahya, Juliana Evans, Intan Ladyana, Michael Chin, Wan Hanafi Su, Yank Kassim dan Cat Farish.

 photo 1278013_164751563715443_1237414301_o.jpg
 photo 1277139_164751137048819_258225399_o.jpg
Dampak bermaksud ‘kesan’ atau ‘akibat’ dan apa yang cuba diketengahkan ialah dampak selepas pilihan yang dibuat dalam hidup, dan sebagai pengajaran, pilihan yang tepat perlu dibuat supaya akibatnya baik.

Filem “Dampak” mengisahkan kehidupan dan penggembaraan lima adik-beradik yang mahu membalas dendam terhadap musuh kepada ayah angkat mereka–seorang bekas gengster yang menyimpan satu rahsia silam.

Lai Yuk Long memberitahu yang dia memberi fokus yang lebih kepada babak aksi dan penceritaan seperti novel grafik untuk filem Dampak ini. Saksikan treler filem ini:

Kredit foto Malam Gala Filem Dampak kepada Facebook Dampak. Untuk maklumat lanjut berkenaan kuiz dan filem, sila like Facebook Dampak .

Lihat kesemua 39 gambar melalui slaid di bawah.

beautifulnara's Dampak album on Photobucket
Written by serenity | September 27th, 2012

Filem Dampak ialah merupakan antara filem terbaru lakonan ‘abang besar’ Aaron Aziz, Farid Kamil, Scha Al-Yahya, Intan Ladyana, Juliana Evans dan ramai lagi. Dampak berkisar mengenai kehidupan lima adik-beradik yang dibesarkan oleh seorang tok guru di kampung yang melatih mereka seni mempertahan diri untuk membalas dendam terhadap musuhnya yang menetap di bandar. Kedengarannya seperti jalan cerita klasik filem-filem pertahanan diri Hong Kong, bukan? Atas dasar itu, ada juga kelainannya kalau dibandingkan dengan arus filem tempatan.

Photobucket

Photobucket

PhotobucketFilem ini menjalani penggambaran mulai 30 Jun lepas dan siap sepenuhnya pada 27 Julai.    Bolehlah kita semua melihat lagi Aaron menampilkan aksi lasak untuk filem ini yang sedang berada dalam kerja pasca-produksi. Filem ini diterbitkan oleh Displaymax Sdn Bhd dan Ops Picture Sdn Bhd dan diarahkan oleh Andy Mak dan  Lai Yuk Long. Lagi 16 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar, Fanpage Dampak.

 
Written by AbangNara | July 7th, 2009

artis malaysia cun

Tutup mata anda sekejap dan bayangkan anda seorang lelaki yang diberi pilihan untuk memilih salah seorang daripada gadis cun di dalam gambar di atas.

Ada Lisa Surihani, ada Juliana Evans dan ada Diana Danielle.Kami tahu anda tamak nak ketiga-tiga sekali, tapi nanti orang lain tak merasa plak. So pilihlah sorang jer antara 3 gadis Melayu jelita ini.

Sila undi di bawah dan kalau sudi berilah sebab-sebab anda membuat pilihan tersebut.

[poll id=”22″]

Page 1 of 3123